View Full Version : Lj70 etujouset??
Dobinssonin 2" korottavat etujouset erimittaiset, kumpi kuuluu kummalle puolelle?
Oon elänyt siinä uskossa että pidempi laitetaan aina sille puolelle jolla on ohjauslaitteet.
Ite laittasin sen apparin puolelle, niin tien kallistukset ja jousen pituudet kumoais toisensa. Eli maantiellä olis sitten auto suorassa.
Ite laittasin sen apparin puolelle, niin tien kallistukset ja jousen pituudet kumoais toisensa. Eli maantiellä olis sitten auto suorassa.
Näin itse asian järkeilin.. Ei kai se auta ku kokeilla ja vaihdetaan jos ei tuu hyvä..
mitenhän minusta tuntu että mulla oli saman mittaset ne jouset..takana oli korkeammat..
Kyllä joku (jotkut?) jousifirma myy Läjään eriparijousia eteen ja liekö ollu justiinsa sitten Dobinsons, en jaksa tarkastaa.
mitenhän minusta tuntu että mulla oli saman mittaset ne jouset..takana oli korkeammat..
Kyl mullakin on joka kerta tullu saman pituset eteen, ja sit taakse taas keskenää samanpituset.
Shammaani
28.07.2011, 09:36
Saman mittaiset oli etujouset (dobinson). Tai sitte en vain huomannu jos oli eroa...