View Full Version : paljon tulee prosentteja?
suunnitelmissa on sj:hin kierrejousi alusta jollain rangen varsilla. Paljonkohan tästä tulee prosentteja kun muutoskatsastaa?
mitä haittaa on prosenteista?
suunnitelmissa on sj:hin kierrejousi alusta jollain rangen varsilla. Paljonkohan tästä tulee prosentteja kun muutoskatsastaa?
Yhteensä n. 4-5%, riippuen laskijasta.
Jos niitä muutosprosentteja on jo ennestään niin niitä voi tulla liikaa lisää.
Sitten iskee verottaja yms.:mad:
mitä haittaa on prosenteista?
ei siitä mitään haittaa ole muuta kun se että siihen jo vaihettu tojotan kone ja laatikko niin niistä jo tullut. ettei menis prosentit yli että sais kilvissä pidettyä.
ei siitä mitään haittaa ole muuta kun se että siihen jo vaihettu tojotan kone ja laatikko niin niistä jo tullut. ettei menis prosentit yli että sais kilvissä pidettyä.
Jos runko ja koppa on omaa niin kaiken muun voit vaihtaa.
sittenhän tätä voipi rueta ihan huoletta suunnittelemaan. :rolleyes: kannattasko vaihtaa samalla jonkin toisen akselit?
Toyotan akselit pitäs olla Suzukin alla jo ihan vakiona että pysyis nipussa. Semmoset alle vaan.
jostain siis hyvin edulliset tojon akselitkin :D karkaa homma käsistä
miten muuten noita pitäää vissiin kaventaa jos tojotan akselit laittaa? auto on sj410 jos oikein ymmärsin noista topikeista
miten muuten noita pitäää vissiin kaventaa jos tojotan akselit laittaa? auto on sj410 jos oikein ymmärsin noista topikeista
HJ:n akselia vissiin joutuu kaventamaan 16cm jos haluu leimata 410/413 alle. Samuraissa kai ois ollu 10cm leveemmät aksulat.
LJ/RJ akseleita 10 cm?
pastirolli
13.01.2011, 19:45
suunnitelmissa on sj:hin kierrejousi alusta jollain rangen varsilla. Paljonkohan tästä tulee prosentteja kun muutoskatsastaa?
Jos vaihdat suikkiin akselit ja laitat kierteet alle niin sitten jonkinlainen rakentelu-topikki operaatiosta. Olen miettinyt saman tyylistä hommaa omaan suikkiin. Hj:n lukkoakselit olisivat kova juttu mutta tuo kaventaminen on hieman arveluttanut.
Onkohan mahdollista laittaa suikkiin joku jenkki-jakolaatikko jossa olisi nelivedolle keskitasauspyörästö? Voisi olla talvella monessa tilanteessa mukavampaa ajella kun ei kääntäessä murtaisi. Pelkällä takavedolla on taas liukkaammalla huono ajella. Metsässä sitten voisi kepistä laittaa tasauspyörästön lukkoon.
se on vasta semmosella suunnittelu asteella mutta vois kait tuosta jotain kirjotella se alkaa toteutumaan..
HJ:n akselia vissiin joutuu kaventamaan 16cm jos haluu leimata 410/413 alle. Samuraissa kai ois ollu 10cm leveemmät aksulat.
LJ/RJ akseleita 10 cm?
eikös tuo ole ihan sama onko 410/ samurai? samaa mallisarjaahan nuo on? ja samurai verrokkina "mallisarjan levein"??
ja jos hj akseli on 6 senttiä leveämpi kuin lj akseli niin silloin tarvis kaventaa vaan 7.5 cm.
eikös tuo ole ihan sama onko 410/ samurai? samaa mallisarjaahan nuo on? ja samurai verrokkina "mallisarjan levein"??
ja jos hj akseli on 6 senttiä leveämpi kuin lj akseli niin silloin tarvis kaventaa vaan 7.5 cm.
Joskus siitä oli puhetta, mut en muista miten se meni. Muistelen vaan , jotta samurai ja 410 ei oo samaa mallisarjaa trafin mielestä?
Olikohan jossain rengasdokkarijutuissa, notta samuraihin sai leimattua 31" tennarit, mut ei 410.