Kirjaudu sisään

View Full Version : UUSI 4X4 LEHTI: 4x4 Maailma

Sivua : 1 2 3 4 5 [6]

JAMANT
03.11.2015, 15:29
No jos sä oot lähettänyt sata sähköpostia ja kymmenen muuta on lähettänyt sata, varmasti osa hukkuu tulvaan...

Byrocrat
03.11.2015, 22:15
No jos sä oot lähettänyt sata sähköpostia ja kymmenen muuta on lähettänyt sata, varmasti osa hukkuu tulvaan...

Tai Spammifiltteri lajittelee osan suoraan roskapostiin josta poistuvat automaattisesti :rolleyes: eli hukassa ovat :eek::D

pastirolli
03.11.2015, 22:23
No mutta kyllähän tuosta taas paistaa vain läpi se että joku tekosyy on pitänyt keksiä. Kuinka on voinut ylipäätään unohtaa lähettää lehti samaan aikaan kuin muillekin tilaajille?

Hauskaa että tätä lehden toimintaa kyllä puolustellaan tippa munan päässä ja samaan aikaan kirotaan kun nigerialaiset lähettävät huijausposteja. Tämä on ihan samaa paskaa koko firma.

lavanelikko
03.11.2015, 23:08
No mutta kyllähän tuosta taas paistaa vain läpi se että joku tekosyy on pitänyt keksiä. Kuinka on voinut ylipäätään unohtaa lähettää lehti samaan aikaan kuin muillekin tilaajille?

Hauskaa että tätä lehden toimintaa kyllä puolustellaan tippa munan päässä ja samaan aikaan kirotaan kun nigerialaiset lähettävät huijausposteja. Tämä on ihan samaa paskaa koko firma.

Enempää muuhun kantaan ottamatta, mutta ihan totta... Ei ehkä ihan noin räikeesti, mutta kuitenki...

JAMANT
04.11.2015, 09:24
Jaa, ei mulla ole mitään syytä puolustaa lehteä. Ei ole senttiäkään kiinni koko lehdessä. Mutta on kumminkin harvalla ilmestymisellään ainoa aiheeseen paneutuva lehti. Ja sama juttu kun mulla omassa yrityksessä: kaikkia ei vaan voi miellyttää, aina joku on eri mieltä toiminnan suunnasta, mutta siihen on vain yksi lääke, osta firman osakekanta tai edes enemmistö ja osallistu (joo, aika radikaalia ja tuskin on edes myynnissä, ei ole mullakaan myynnissä yhtään osaketta ;) ). Mutta osa valittajista on sellaisia, että edes kerhojen vapaaehtoishommat ei kiinnosta, halutaan vaan kaikki mulle heti, mutta mitään ei olla valmiita tekemään. Ja tämä ei koske, eikä ole suunnattu Pastirollia kohtaan. Kunhan totean...

karvanoppa
04.12.2015, 20:47
Onko uusinta lehteä mennyt muualle kuin tilaajille? Ei tunnu löytyvän normaalista lehtihyllystä. Kouvolan prismasta tuntuu löytyvän kaikkea mutta ei ole näkynyt sielläkään, tai sitten on kova menekki. :rolleyes:

ravm
04.12.2015, 21:35
Ei oo näkyny etelä-pohojanmaallakaa marketeissa tai lehtipisteissä.

t.haapala
04.12.2015, 22:19
Kyl täält ainaki löytys lehtipisteest

Pafo
02.01.2016, 22:08
Mjoo,

Nro 1/2015:

M.U.T.A. jutun kuvasivussa ylin oiikeammainen kuva piti olla tämä: http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1368&pictureid=186934

ranke
03.01.2016, 00:40
Eipä ole kyennyt Myllis/4x4maailma palauttamaan summaa heinäkuussa 2015 perutun tilauksen /puuttuvien lehtien johdosta.

Sähköpostia on vaihdettu aika monta kertaa aina on ollut joku selitys. Kirjanpitäjä lomilla, mitä nyt olitkaan tilannut jne...

Niin joo, tää oli paras: täällä on miljoona sähköpostia, en ole niitä kahteen viikkoon lukenut.

Ihmettelen, miks ei se fyrkka liiku niillä samoilla naputuksilla, kun viitsii maileihin vastaamaan??

TEMÄHIK

opelman
13.01.2016, 22:34
Tilattu muttei näy lehteä vielkää?

pastirolli
14.01.2016, 16:35

Eikä välttämättä tule näkymäänkään. Ethän vielä maksanut? :D

Heguli
14.01.2016, 18:40

Oottele rauhassa pari vuotta niin ehkä se tulee.......

opelman
14.01.2016, 21:47
Eikä välttämättä tule näkymäänkään. Ethän vielä maksanut? :D

Lehti maksettu vai pitääkö maksaa tälle vuotta eriksee? Kun viime vuoden keväällä maksoi yhen kerra ja ei oo vieläkää tullu?

PasMa
14.01.2016, 21:53
Jaa, ei mulla ole mitään syytä puolustaa lehteä. Ei ole senttiäkään kiinni koko lehdessä. Mutta on kumminkin harvalla ilmestymisellään ainoa aiheeseen paneutuva lehti. Ja sama juttu kun mulla omassa yrityksessä: kaikkia ei vaan voi miellyttää, aina joku on eri mieltä toiminnan suunnasta, mutta siihen on vain yksi lääke, osta firman osakekanta tai edes enemmistö ja osallistu (joo, aika radikaalia ja tuskin on edes myynnissä, ei ole mullakaan myynnissä yhtään osaketta ;) ). Mutta osa valittajista on sellaisia, että edes kerhojen vapaaehtoishommat ei kiinnosta, halutaan vaan kaikki mulle heti, mutta mitään ei olla valmiita tekemään. Ja tämä ei koske, eikä ole suunnattu Pastirollia kohtaan. Kunhan totean...
Joo, ei ole itselekkään tuttu lehti, mutta pitää katsoa josko Rovaniemellä löytyis jostain. Samaa mieltä kuin JAMANT eli ei kai nuita aiheeseen liittyviä lehtiä voi olla liikaa. Siihen ilmestymiseen en ota kantaa, kun en tiedä asiasta, mutta pitää tutustua lehteen jos jostain löytyis irtomyyntinä.

pastirolli
15.01.2016, 11:26
Lehti maksettu vai pitääkö maksaa tälle vuotta eriksee? Kun viime vuoden keväällä maksoi yhen kerra ja ei oo vieläkää tullu?

Sanotaan nyt näin että olisi aivan sama kuin olisit antanut rahaa nigerialaishuijaukseen.

Holst
15.01.2016, 11:47
Sanotaan nyt näin että olisi aivan sama kuin olisit antanut rahaa nigerialaishuijaukseen.

Tässä kumminkin mahdollisuus saada (ja saanutkin) jotain vastinetta rahoille joten en ihan vertasi nigerialaisiin...

pastirolli
15.01.2016, 18:05
Tässä kumminkin mahdollisuus saada (ja saanutkin) jotain vastinetta rahoille joten en ihan vertasi nigerialaisiin...

No... no joo... :D

petroman
15.01.2016, 18:25
Kyllä lotostakin voi voittaa, ja olen voittanutkin.(oliko 52€, muutama v sitten).
Eikun bojjaat vaan uutta täkyä koukkuun, suattaa joskus tärpätä.

opelman
16.01.2016, 09:50
Etteenpäin sano cruiseri kuski lumessa.

pastirolli
16.01.2016, 12:47
Olen voittanut lotosta viimeisen neljän vuoden aikana useammin kuin mitä tämä maksettu ja tilattu lehti ilmestyi. :D

hutikka
16.01.2016, 17:12
Olen voittanut lotosta viimeisen neljän vuoden aikana useammin kuin mitä tämä maksettu ja tilattu lehti ilmestyi. :D

:D mutta ootko voittanu enempää mitä tilaus on maksanu?

vepele
16.01.2016, 17:13

Kuis moni lotoss on voittant enämpi ku siottant ?????

pastirolli
16.01.2016, 22:39

Kyllä. Edellisellä voitolla olisi maksanut jopa parit tilaukset. Vielä kun joskus saisi takaisin kaikki ne mitä on veikkaukselle antanut... :D

Heguli
02.04.2016, 13:40
Taitaa olla puolisen vuotta kulunut edellisen lehden ilmestymisestä, jos olen pysynyt ajan tasalla tapahtumista. Pitäiskö nyt taas kerran aloittaa tuttu kyselyrumba: saadaanko tänä vuonna ulos edes yksi numero ?

myllis
07.04.2016, 23:42
Taitaa olla puolisen vuotta kulunut edellisen lehden ilmestymisestä, jos olen pysynyt ajan tasalla tapahtumista. Pitäiskö nyt taas kerran aloittaa tuttu kyselyrumba: saadaanko tänä vuonna ulos edes yksi numero ?

Ohessa fb:stä (4.4.2016) kaapattu tiedote eli mennään sen mukaan mitä terveys sallii, muuta ei voi eikä uskalla luvata.

--------------------------

Laitetaas official -tiedote eli seuraava numero lehdestä on työn alla toivottavasti saadaan ulos huhtikuun lopussa/toukokuun alussa.
Syy ongelmiin oli allekirjoittaneen 3-4kk sairaalakierre, joka on nyt ohi. Jatkossa on vain sairauden kotihoito, joka tosin vie aika paljon aikaa päivästä ja vaikeuttaa omaa elämistä. Vihdoinkin tänään Meilahdessa sanottiin suorat sanat 3 vuoden sairastelun jälkeen eli parannushoitoa ei ole, voidaan vain hidastaa sairauden etenemistä. Mutta jotenkin olo on helpottunut, nythän se on vihdoinkin suoraan sanottu. Jos kaikki menee hyvin ja pystyy pitämään nuista varsin säntillisestä ohjeista kiinni voi olla montakin vuotta, jos on huono tuuri niin sitten on huono tuuri. Mutta mennään näillä mitä on.

pastirolli
08.04.2016, 14:21

Tuskin tulee. :D

kingfisher
08.04.2016, 14:25
Tsempit Myllikselle koitahan jaksaa niiden vaivojen kanssa.
Kyllä sitä lehteä täällä ainakin jaksetaan odottaa.

Nikonaattori
07.06.2016, 07:14
Onkos tänä keväänä tullut lehteä kun ei ainakaan ole kaupoissa ollut myytävänä?

Artzi_ip
30.06.2016, 21:20
Mikähän mahtaa olla viimeisin numero mikä tästä lehdestä on tullut ?? En nimittäin ole saanut vuoteen. Viimeisin numero mulla on toi 1/2015 suuri vinssivertailu. Laskuja on muistettu kyllä laittaa ja olen ne tyhmänä vielä maksanut. Montako numeroa sillä yhdellä laskulla saa ? Onko se aina lasku ja yksi lehti jossa lukee super tripla numero ja sit tulee seuraava lasku ja lehti sitten joskus jos tulee. ? En kyllä taida enää seuraavaa laskua maksaa.

hiluvitkutin
05.07.2016, 07:27
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=80&pictureid=64600

Hieman tuli ennakkotietoa jo, niin miksi sitä ilosanomaa ei jakaisi täälläkin eteenpäin:D

Ennakkotilauksia voi jo jättää sähköpostilla ja nettisivut pitäisi aueta perjantaina.

Vuoden tilaus maksoopi 40 euria ja sillä saisi 6 numeroa.. josta kesänumero olisi tupla...

Eli eiku ennakkotilauksia tekemään, jotka haluaa uuden lehden käpäläänsä, heti kun sellainen ilmestyy.

PS: mä tilasin jo;)

Mikähän mahtaa olla viimeisin numero mikä tästä lehdestä on tullut ?? En nimittäin ole saanut vuoteen. Viimeisin numero mulla on toi 1/2015 suuri vinssivertailu. Laskuja on muistettu kyllä laittaa ja olen ne tyhmänä vielä maksanut. Montako numeroa sillä yhdellä laskulla saa ? Onko se aina lasku ja yksi lehti jossa lukee super tripla numero ja sit tulee seuraava lasku ja lehti sitten joskus jos tulee. ? En kyllä taida enää seuraavaa laskua maksaa.

Ekassa postauksessa sanotaan kuusi lehteä 40€/vuosi.
Niin eikös se olis kohtuullista laittaa seitsemän euron laskukin vuodessa jos yksi lehti tipahtaa?
Edit. Lehden nettisivuilla oli kestotilaus viisi numeroa 43€

-MaTTi-
05.07.2016, 21:47
Harvaa lehteä saa vuoden tilauksella puoleksi vuosikymmeneksi. :D

kesämies
15.07.2016, 21:01
Eiks joku sankari vois ny jo ostaa/lunastaa koko tavaramerkin ja rueta toimittamaan -oikeeta- lehteä.

Näitä naljailuja tääl ollu vuositolkulla ja tämmönen sivusta seuraajakin sen jo aikaa sitte tajunnu ettei lehden tekijällä ole terveydellisiä taikka taloudellisia edellytyksiä lehteä tehdä.

Tehkää ny palvelus koko harrastukselle ja pistäkää tää 4x4 maailma taikka joku uus formaatti liikkeelle! Tästä "jatkuvasta" vittuilusta ja naljailusta ei oo kellekään mitään hyötyä!

ssuvik
17.07.2016, 23:08
Eiks joku sankari vois ny jo ostaa/lunastaa koko tavaramerkin ja rueta toimittamaan -oikeeta- lehteä.

Näitä naljailuja tääl ollu vuositolkulla ja tämmönen sivusta seuraajakin sen jo aikaa sitte tajunnu ettei lehden tekijällä ole terveydellisiä taikka taloudellisia edellytyksiä lehteä tehdä.

Tehkää ny palvelus koko harrastukselle ja pistäkää tää 4x4 maailma taikka joku uus formaatti liikkeelle! Tästä "jatkuvasta" vittuilusta ja naljailusta ei oo kellekään mitään hyötyä!

Mun mielestä kaikista nolointa tässä on se, että lehden tekijällä ei ole palleja myöntää, ettei resurssit riitä tekemään saatika toimittamaan lehteä luvatusti. Kuka ikinä lehteä tekeekään, pelastais omasta maineestaan edes vähän, ku rehdisti myöntäis mokanneensa eikä jatkais selittelyä.

Heguli
18.07.2016, 05:17
Mun mielestä kaikista nolointa tässä on se, että lehden tekijällä ei ole palleja myöntää, ettei resurssit riitä tekemään saatika toimittamaan lehteä luvatusti. Kuka ikinä lehteä tekeekään, pelastais omasta maineestaan edes vähän, ku rehdisti myöntäis mokanneensa eikä jatkais selittelyä.

x 2

Byrocrat
20.07.2016, 10:09

Edellisen 4x4 aviisin liiketoiminta on varmaan edelleenkin ostettavissa joten jos kiinnostusta lähteä kannattamatonta yritystä pyörittämään niin ei muuta kun kaupoille tai sitten perustaa uuden lehden. Formaattihan on vapaasti hyödynnettävissä joten ei kun lehteä tekemään kun kilpailuakaan ei pahemmin ole ja lukijoita ja tilaajia pilvin pimein ;)

Tämän lehtitopikin voisi minunkin mielestä jo kokonaan poistaa kun tällä ei offiautoihin tai offiharrastukseen mitään uutisarvoa lisätä. Toisaalta se antaa yhden valituskanavan lisää niille joilla ei muuten ole paikkaa missä pääsee turhautumistaan purkamaan! :rolleyes:

Heikki L
20.07.2016, 13:07
Muistaakseni tulin Chitchattiin, joten antaa itkun vaan jatkuu.

-MaTTi-
13.08.2016, 21:30
Tuskin tulee. :D
Joo, ei taida tulla tänä vuonna lehteä, jos enää koskaan. Jännä kun fasepookki-sivuja joku jaksaa päivitellä suht tiheeseenkin. Eikö silläkin energialla vois edistää paperiversion julkaisua?

Sten
14.08.2016, 07:23
Joo, ei taida tulla tänä vuonna lehteä, jos enää koskaan. Jännä kun fasepookki-sivuja joku jaksaa päivitellä suht tiheeseenkin. Eikö silläkin energialla vois edistää paperiversion julkaisua?

Samaa mieltä sun kans. Sinne tulee päivityksiä mutta näyttää kyllä että lehden energian tekoon on hukassa. En tiedä mitä Mylliksen kuuluu, mutta kuuluisi asiaan että edes joskus laittaisi päivityksiä tännekin, mutta ...

mikaelt
23.08.2016, 09:20

-Taitaa olla ettei suomessa riitä tarpeeksi maksavia tilaajia/osatajia näin kapean harrastusalan lehdelle. Mainosmyyntikään ei kauheasti taida kuluja peittää, nykyaikana, kiitos tän netin ja myös, taas pienen harrastaja määrän.
Minulla ei nyt ole aavistustakaan, paljonko kestotilaajia lehdellä on tai on parhaimmilaan ollut, mutta jos se on edes suurinpiirtein sama määrä kun FB tykkäyksiä, eli 1500 ja jos kestotilaus 43e...niin teoriassa n. 60te. Vaikea arvioida painatuskuluja, mutta jos 5 lehteä vuodessa tilaajille + irto nro niin joha siitä voi jo puolet mennä kuluihin. Mainosmyynnistä en osaa sanoa, mediakortistahan nuo hinnat näkee ja voisi viimeisistä lehdista laskea suurinpiirtein myyntitulot. Lisäksi ei se lehti synny pelkästää wordpadillä kirjoittelemalla. Jos ihan uutta lehteä lähtee perustamaan niin tietotekniikan ja softien lisenssit maksavat tuhansia. Lisäksi lehden tekemisessä vaaditaan muutakin kun taitoa kirjoittaa ja kuvata. Myytävässä julkaisussa taitto, asettelu, värit ym kannattaa teettää sellaisella joka oikeasti osaa ja sekin maksaa. Siitä en tiedä,kuinka nuo käänös jutut mitä lehdissä on, paljonko korvausta niistä joudutaan maksamaan, vai onko mennyt vaihtokauppana. Sitten jos vielä oikeasti meinaa tehdä juttuja muuallakin, kun kotona koneen ääressä nii reissupäiviä tulee. Äkkiseltään, jos suomalaisia kiinnostavat ladoga/klaper/officup ja krossit... +30 päivää. Tuollainen 5 lehden tekeminen vuodessa vaatii kyllä ihan täyspäiväisen homman jos edes riittää yhden henkilön työpanos, siis taiton ja muun lisäksi.

No eli se mitä halusin sanoa, on että kovinkaan pienellä budjetilla ei kannata lehteä lähteä tekemään. Vielä jos itelle jotain palkkaa haluaa. Minulla ei kauheasti ole kokemusta paperipaino alasta, mutta taustalle tarvittaisiin joku kustantaja, vaikka osakeyhtiö joka perustetaan ainoastaan 4x4 lehteä varten. Toinen tietysti, jos joku isompi kustantaja innostuisi asiasta, mutta suomen levikeillä hyvin voi olla heikkoa kiinnostus. Taisi tuo mönkijä lehtikin siirtyä 2x vuodessa julkaisuihin.

Harmillista kuitenkin, ettei tuota 4x4 maailma lehteä ole ilmestynyt taas aikoihin. Itse tykkään lehdestä, jonka lukemiseen ei tarvi sähköä...no korkeintaan valoja.

hiluvitkutin
25.08.2016, 21:20
Onhan myllis kuitenki offipalstalla 22.08.2016 käynyt kattelemassa.

kesämies
27.08.2016, 23:53
Tän osaa jokainen täysjärkinen laskee. Se mitä koitin "nätisti" sanoo et ei ketää hyödytä tää "myllikselle"?? vittuilu vaa jos haluu oikeesti tehdä jotain niin ottaa homman haltuun ja perustaa uuden rovion. Tuskin kukaan usko että lentävät possut voi tuottaa jotain mut niin ne vaan teki. Enkä tarkota että 4x4 maailma on uus rovio vaan että miks vitussa haukutaan vuositolkulla kaveria joka sairasvuoteella tätä julkaisua tuottaa.

Lakatkaa valittamasta saatana!

-Taitaa olla ettei suomessa riitä tarpeeksi maksavia tilaajia/osatajia näin kapean harrastusalan lehdelle. Mainosmyyntikään ei kauheasti taida kuluja peittää, nykyaikana, kiitos tän netin ja myös, taas pienen harrastaja määrän.
Minulla ei nyt ole aavistustakaan, paljonko kestotilaajia lehdellä on tai on parhaimmilaan ollut, mutta jos se on edes suurinpiirtein sama määrä kun FB tykkäyksiä, eli 1500 ja jos kestotilaus 43e...niin teoriassa n. 60te. Vaikea arvioida painatuskuluja, mutta jos 5 lehteä vuodessa tilaajille + irto nro niin joha siitä voi jo puolet mennä kuluihin. Mainosmyynnistä en osaa sanoa, mediakortistahan nuo hinnat näkee ja voisi viimeisistä lehdista laskea suurinpiirtein myyntitulot. Lisäksi ei se lehti synny pelkästää wordpadillä kirjoittelemalla. Jos ihan uutta lehteä lähtee perustamaan niin tietotekniikan ja softien lisenssit maksavat tuhansia. Lisäksi lehden tekemisessä vaaditaan muutakin kun taitoa kirjoittaa ja kuvata. Myytävässä julkaisussa taitto, asettelu, värit ym kannattaa teettää sellaisella joka oikeasti osaa ja sekin maksaa. Siitä en tiedä,kuinka nuo käänös jutut mitä lehdissä on, paljonko korvausta niistä joudutaan maksamaan, vai onko mennyt vaihtokauppana. Sitten jos vielä oikeasti meinaa tehdä juttuja muuallakin, kun kotona koneen ääressä nii reissupäiviä tulee. Äkkiseltään, jos suomalaisia kiinnostavat ladoga/klaper/officup ja krossit... +30 päivää. Tuollainen 5 lehden tekeminen vuodessa vaatii kyllä ihan täyspäiväisen homman jos edes riittää yhden henkilön työpanos, siis taiton ja muun lisäksi.

No eli se mitä halusin sanoa, on että kovinkaan pienellä budjetilla ei kannata lehteä lähteä tekemään. Vielä jos itelle jotain palkkaa haluaa. Minulla ei kauheasti ole kokemusta paperipaino alasta, mutta taustalle tarvittaisiin joku kustantaja, vaikka osakeyhtiö joka perustetaan ainoastaan 4x4 lehteä varten. Toinen tietysti, jos joku isompi kustantaja innostuisi asiasta, mutta suomen levikeillä hyvin voi olla heikkoa kiinnostus. Taisi tuo mönkijä lehtikin siirtyä 2x vuodessa julkaisuihin.

Harmillista kuitenkin, ettei tuota 4x4 maailma lehteä ole ilmestynyt taas aikoihin. Itse tykkään lehdestä, jonka lukemiseen ei tarvi sähköä...no korkeintaan valoja.

hiluvitkutin
28.08.2016, 07:20

Tän osaa jokainen täysjärkinen laskee. Se mitä koitin "nätisti" sanoo et ei ketää hyödytä tää "myllikselle"?? vittuilu vaa jos haluu oikeesti tehdä jotain niin ottaa homman haltuun ja perustaa uuden rovion. Tuskin kukaan usko että lentävät possut voi tuottaa jotain mut niin ne vaan teki. Enkä tarkota että 4x4 maailma on uus rovio vaan että miks vitussa haukutaan vuositolkulla kaveria joka sairasvuoteella tätä julkaisua tuottaa.

Sustako on oikein että maksat lehdestä mitä ei tuu?
Kai se pitäs rahat palauttaa ainakin, liekkö tapahtunut?
Ainakin sen suhteen sais olla reilu peli!
Eikös äijä luvannu " lehti tulee huhti-toukokuu" tä? Pitikö paikkansa? Ois ees lupailematta jos ei onnistu.
Saa kai sitä oman mielipiteensä sanoo. Vai?

Rölli
28.08.2016, 08:34

Ottaa homman "haltuun" ja kusettaa asiakkaita?
Eikä tämä ukko tunnu sairasvuoteelta tuottavan muuta kuin katteettomia lupauksia.

Tämäkö on sinusta hyväksyttävää toimintaa? Minusta ei.
Jos mies on moinen vätys ettei saa puhallettua peliä poikki silloin kun aika olisi niin ansaitseekin vittuilua.

Heguli
28.08.2016, 09:23
Enkä tarkota että 4x4 maailma on uus rovio vaan että miks vitussa haukutaan vuositolkulla kaveria joka sairasvuoteella tätä julkaisua tuottaa.

Lakkaa sinä puhumasta joutavia, tuossa ylhäällä jo tuli faktat aiheesta. Ja tuolla sairaudella ei sinänsä ole mitään tekemistä asian kanssa, samaa saatanan selittelyä alusta asti tämän lehden "tekeminen". Tässä elämässä meistä jokainen saa juuri sen minkä tilaa, ei luulis sulle olevan uusi asia.

-MaTTi-
28.08.2016, 10:31
Kuka noita face-sivuja päivittää? https://m.facebook.com/4x4Maailma/ Ja lehden omia kotisivuja? http://www.4x4maailma.fi Itellä ei oo fb-tunnuksia niin en kovin syvällisesti nää. Välillä vaan jopa monta juttua per päivä ja tänne ei kukaan saa selitettyä sanaakaan edes tilaajille mikä kusee? Ok, Myllis huonona, mut ei selitä tätä.

mikaelt
28.08.2016, 12:09
Kuka noita face-sivuja päivittää? https://m.facebook.com/4x4Maailma/ Ja lehden omia kotisivuja? http://www.4x4maailma.fi Itellä ei oo fb-tunnuksia niin en kovin syvällisesti nää. Välillä vaan jopa monta juttua per päivä ja tänne ei kukaan saa selitettyä sanaakaan edes tilaajille mikä kusee? Ok, Myllis huonona, mut ei selitä tätä.

FB päivityksiä voi tehdä ihan kuka tahansa, jolle on annettu sivuston julkaisija/ylläpito-oikeus, ihan sama tietenkin www- puolella.
- Ulkopuolisethan, siis ilman hallinta oikeuksia, eivät näe kuka on kirjoittanut.

Lassard
03.09.2016, 21:07
Antakaa kaverin olla. On nimittäin vedetty sellaisen mankelin läpi, että kukaan meistä ei halua samaan. Kiukuttaa, totta kai, mutta siltikin...

-MaTTi-
03.09.2016, 21:13
No ei kai tämä yksin Mylliksen käsissä ole? Voimia hälle sairauden kanssa painimiseen, mutta apujoukot (vaikka se face-päivittäjä) vois laittaa päivitystä missä mennään ja mikä on nykyinen linja lehden julkaisun suhteen.

Heguli
04.09.2016, 05:39
Antakaa kaverin olla. On nimittäin vedetty sellaisen mankelin läpi, että kukaan meistä ei halua samaan. Kiukuttaa, totta kai, mutta siltikin...

Mulla ei ole kuluttajana mitään hajua mistään mankelista tai siitä kuka sen läpi on mennyt ja miten. Myllis on käsittääkseni edelleen lehden päätoimittaja ja siten hän vastaa kaikesta. Jos kaveri ei osaa delegoida asioita niin oma vika. Kaikillla tässä on omat sairausjutut, elämä on välillä perseestä.

Tämän lehden perisynti on alusta alkaen ollut tiedotus, tai siis sen puute. Se mitä on tiedotettu on ollut jotain epämääräistä selittelyä. Yksi asiallinen postaus tähän jatkeeksi niin tämä kaikkia turhauttava valitus loppuisi sillä seisomalla. Mutta kun ei saada edes sitä aikaiseksi.

Ja tähän päälle vielä nämä laskutushuijaukset niin onhan tämä totaalisen munatonta hommaa.

ssuvik
06.09.2016, 06:50

Niin että on ok kusettaa ihmisten rahat? Sairaudesta huolimatta, pitäisi hoitaa fiksusti tällainen tilanne. Nyt on fiksuus kaukana tuossa lehden toiminnassa. Täysin ymmärrettävää ihmisten ärtyneisyys.

-MaTTi-
13.12.2016, 19:22
Noo... onko lehtee näkyny? Tais jäähä tän vuoden eka numerokin julkaisematta, neljästä muusta puhumattakaan.

Oliskohan tän tyyppinen ilmoitus paikallaan, tämä siis tuli hyvin säännöllisesti ilmestyneeltä Camper-lehdeltä yllättäen:
http://pic.useful.fi/992-1j5ubty.jpg

Heguli
14.12.2016, 18:04
Vastaavaa ilmoitusta tässä odotellaan 4x4maailmasta mutta eihän sellaista tule. Sen sijaan tulee varmaan karhulasku saamatta jääneistä numeroista :D

Nerd-O
15.12.2016, 08:15
Noo... onko lehtee näkyny? Tais jäähä tän vuoden eka numerokin julkaisematta, neljästä muusta puhumattakaan.

Oliskohan tän tyyppinen ilmoitus paikallaan, tämä siis tuli hyvin säännöllisesti ilmestyneeltä Camper-lehdeltä yllättäen:
Karavaanari lehteä taidettiin painaa joku 60 000kpl jos oikein muistan. Sehän on sf-caravanin oma lehti. Camper lehden viimeinen painos tais olla joku 5000kpl jos oikein muistan. Ei siis mikään ihme jos ei kannata oikein. Camper lehteä en kyllä ole ikinä lukenutkaan. Enkä edes tiennyt sellaista olevan. Sain vasta viime viikolla tietää, että tuollainen on olemassa ja samalla ne oli myös päättänyt lopettaa sen. Kuulemma ruotsalainen lehti? Hieman on vaikea myydä kahta karavaani touhuun erikoistunutta lehteä jos kummassakin on suurinpiirtein sama sisältö. Eikä niitä mainostajiakaan niin paljon ole ja kumman lehden mainostaja yleensä sitten valitsee? Eiköhän se ole se missä on lukijoita enemmän.

hiluvitkutin
02.01.2017, 11:50
Jokos ne on tän vuoden lehdet maksettu?

Heguli
03.01.2017, 06:00
Jokos ne on tän vuoden lehdet maksettu?

Ne maksettiin jo kolme vuotta sitten........

opelman
03.01.2017, 21:20
Millon viimeks tää on ilmestyny?

ssuvik
03.01.2017, 21:56
Millon viimeks tää on ilmestyny?

Siitäkin on varmaan se kolme vuotta.

rulez
04.01.2017, 07:16
Taitaa olla viimenen numero ilmestynyt 2015 eli oli tuo vinssi numero ja siitä rupeaa olemaan nyt 2v.

Oli terveydentila tuottajalla sitten mikä vaan kusetuksen maku kumminkin on ilmassa kun rahaa kerätään edelleen verkkokaupassa myytävillä kestotilauksilla ja määräaikais tilauksilla. Eikö noitten myyminen nyt ensimmäisenä olisi pitänyt pistää jäihin jos aikomuksena on muuta kun huijata mahdollisimman paljon rahaa tyhmiltä ?

Varmasti noita joku tietämätön tuolta tilaa ja maksaa edelleen kun jollaintavoin aktiivisesti päivitetään firman nettisivuja ja FB sivuja eli joku kumminkin tekee myymisen edistämiseksikin töitä !!

Rahoille tuskin enää tulemme saamaan vastinetta lehden muodossa ja olkoon niin toivottavasti edes mylliksen hyvinvointia on niillä edistetty mutta jotainhan asialle pitäisi saada tehtyä ettei jatkuvasti houkutella uusia asiakkaita ansaan eli nurin pitäs saada edes fb ja nettisivut siihen asti että tilanne on kääntynyt joko parempaan tai loppunut kokonaan !!!

Mr_Peace
04.01.2017, 09:44
Etteköhän te vielä tänä vuonna saa lehden, ainakin jos kattoo ilmestyneitä, niin tahtihan näyttää vuosien varrella vain hieman hiipuneen.
Jospa 4x4 maailma onkin siirtynyt joka vuotisesta lehdestä, joka toinen vuosi ilmestyvään :D :D :D

http://www.4x4.kerhotuotteet.fi/product_catalog.php?c=4

hiluvitkutin
04.01.2017, 16:20
Jos tilaan jonkun vanhan lehden, saankohan sen?
Vai onnistuisikohan tilata sillai että lasku ois mukana, ettei rahat mee hukkaan?

ZeiZei
28.09.2017, 15:40
Minulle tuli uusin numero, 1/2017. Onko muille tullut, vai olenko ainoa jäljellä oleva tilaaja? :)
Muistaakseni olikin yksi numero tilauksesta jäljellä omalla kohdalla.

MF356
28.09.2017, 16:08
Tuli kyl ihan puskista kun oli lehti laatikossa👍

-Juuso-
28.09.2017, 16:13
Joo yllätys oli suuri.4x4 maailma löytyi postilaatikosta.

veli-matti
28.09.2017, 16:58
Oli mullaki vielä tilaus voimassa:D näköjään

hiluvitkutin
28.09.2017, 18:25
Etteköhän te vielä tänä vuonna saa lehden, ainakin jos kattoo ilmestyneitä, niin tahtihan näyttää vuosien varrella vain hieman hiipuneen.
Jospa 4x4 maailma onkin siirtynyt joka vuotisesta lehdestä, joka toinen vuosi ilmestyvään :D :D :D

http://www.4x4.kerhotuotteet.fi/product_catalog.php?c=4

Oikeessa olit!
Millos seuraava? 4 vuotta?

ajelija
28.09.2017, 18:53
Laskuja hakiessa laatikosta iloinen yllätys kun olikin täksi illaksi lukemista:)

ImacInnes
28.09.2017, 19:22
Joo, tollanen oli postilootassa? Aiheutti kylläkin enemmän sekavia tunteita kun iloa?? Epätieto häiritsee nautintoa.
Luen kyllä kannesta kanteen.

https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8045&pictureid=207361

t. Ismo Ämmä

hutikka
28.09.2017, 20:29
Tännekki tuli,selasin nopeest mutten vielä lukenu..

-MaTTi-
28.09.2017, 21:00
Oliko tämä samalla 1/2016? Vai tuliko viime vuonna lehti?

ImacInnes
28.09.2017, 21:51
Selässä lukee vaan 1/2017 ja viimeisellä sivulla lupaillaan jotta jolukuussa 2017 ilmestyy seuraava.

t. Ismo Ämmä

Sten
29.09.2017, 05:30
Oliko tämä samalla 1/2016? Vai tuliko viime vuonna lehti?

No ei muuten tullut viime vuonna, elikä tää on sit 1/2016-17. Eikö joskus tulee tupla numero mut nyt tulikin tupla vuosi samalla

J0hannes
29.09.2017, 09:29
No voihan perse:mad:

Mun lehti on varmaan menny vanhaan osoitteeseen, kun olen tässä edellisen ja uusimman numeron välissä ehtinyt muuttaa parikin kertaa:o

ImacInnes
29.09.2017, 10:11
Etkä oo varmaan ainoo??
Ei hyvä.

No postinhan pitäisi osaa toimittaa lehtesi perille jos olet tehnyt muuttoilmoitukset.............Hah ha haa......Just joo. ;)

t. Ismo Ämmä

Mun lehti on varmaan menny vanhaan osoitteeseen, kun olen tässä edellisen ja uusimman numeron välissä ehtinyt muuttaa parikin kertaa:o

J0hannes
29.09.2017, 10:27

Täytyy nyt vähän kehua tähän väliin, että lehden toimitus oli yhteydessä ja laittavat lehden tulemaan uuteen osoitteeseen :)

veijon-esso
29.09.2017, 11:40
Ihan mukava lukupaketti oli ja rengastesti oli hyvä (altsikat). Uusien autojen testit ei ny hirveesti kiinnosta, mut verrattuna johonkin teeÄMMÄÄN ihan hyvää lukemista. :D

Tiuhentakaa ilmestymisväliä hieman, jos saa pyytää!

mikaelt
30.09.2017, 16:10
Kiva yllätys oli lehti! Tässä vaan ei ole ehtinyt lukea, lähinnä kisajutut läpi ja yrittää bongata itseäni kuvista :D

- Kuvittelenko, vai onko sisällön suhteen linja siirtynyt enempi kohti uusia autoja/ATV yms. Ei se minua haittaa, vaan voi olla lehden elinehtokin, eli suomen 200 aktiivista (persaukista...) offaria ei ole riittävä pohja lehdelle, mutta 20 000 city maasturista tai nelivedosta haaveilevaa keskiluokkaista keski-ikäistä perheenisää on ihan eri pohja!

- Yksi vinkki, jos tekis autovertailun, "Käytetty nelikko perheen kakkosautoksi" Käytetyt, vaikka 2005->, hinta alle 10 000e. Siihen haarukkaan sattuu uskoakseni aika moni, Kia, Honda, Jeeppi, Nissani ja jopa Mersu.

PikkuF
12.10.2017, 18:50
Hitaasti mutta varmasti.
Tilasin aikoinaan "vuosikerran" muistaakseni jopa kahdeksan (8) numeroa...
Taitaapi kestää ainakin sen kahdeksan vuotta.
No eipä ole vielä kiiru, kun en ole vielä eläkkeellä...

kenppi
13.10.2017, 09:06
Lienekkö tätä lehteä saatavilla kaupoista ylipäätään? Ei kehtaisi vuositilausta laittaa vetämään 1-2 numeron takia :rolleyes:

Rölli
13.10.2017, 22:40
Näyttihän tota marketeissa ja huoltoasemilla olevan.

artsi777
14.10.2017, 06:29
Luettu on ja hyvä paketti kyllä, ilmestymistiheys vois olla vaikka kolmekin numeroa vuodessa :)

-MaTTi-
14.10.2017, 10:44
Luettu on ja hyvä paketti kyllä, ilmestymistiheys vois olla vaikka kolmekin numeroa vuodessa :)Eipä nyt innostuta, just tuli kolmas lehti sitten vuoden 2013. :rolleyes:

artsi777
14.10.2017, 12:31
Eipä nyt innostuta, just tuli kolmas lehti sitten vuoden 2013. :rolleyes:

Juu ei hoppu hyväksi :)

tepa78
14.10.2017, 17:42
Tuli tännekkin, muutettukkin on edellisen ja uuden numeron välissä, vanhaan osotteeseen ei kyllä paria edellistä numeroa osannut tulla :D
Ei mun ainakaan tartte uudestaan tilata, parit kisajutut ja loppu jotain mönkkärikesärengasuusauto juttuu... yli puoli lehteä sellasta mikä ei tällästa persaukista offroudistia kiinnosta pätkääkään :D
Täytyy vaan jatkaa toyota 4wd owners magazinea ni on jotain luettavaa:)

-MaTTi-
14.10.2017, 19:50
Täytyy vaan jatkaa toyota 4wd owners magazinea ni on jotain luettavaa:)
Sama tulee tännekkin, hyvä lehti.

Tämä myös kannattaa tilata, tosin ei julkaista paperimuodossa, mutta eipä maksakaan mitään: http://tctmagazine.net/

Kaitsu67
14.10.2017, 23:17
Pitääpä kytätä kauppojen lehtihyllyjä jos sinne olis kanssa riittäny tuota lehteä.

Mulle tullut ulkomaanlehtinä jo monta vuotta LRM ja LRO (Land Rover Monthly ja Land Rover Owner International), kans hyviä lehtiä.

jopo17
02.11.2017, 15:41
Saiskohan täältä vastausta...ei oo 4x4 maailma lehteä tullut aikoihin. Montahan lehteä vuodessa ilmestyy. Viimeisin mikä tuli niin uusista autoista juttuja, aika paljon muuttunut sitten kun pelkästään offijuttuja lehdessä. Tänään tuli lasku. 4x4 maailma Kestotilaus 43e valkonen ventures saajana. Kannattaako maksaa, tuleeko monta lehteä kun ei tietoa milloin ja miten ilmestyy?

Heguli
02.11.2017, 18:45
Ainoa asia minkä toimitus tekee hyvin on laskutus. Elä maksa, osta irtonumero jos lehti oikeesti kiinnostaa ja joskus parin vuoden päästä taas ilmestyy.

hiluvitkutin
02.11.2017, 21:41
Saiskohan täältä vastausta...ei oo 4x4 maailma lehteä tullut aikoihin. Montahan lehteä vuodessa ilmestyy. Viimeisin mikä tuli niin uusista autoista juttuja, aika paljon muuttunut sitten kun pelkästään offijuttuja lehdessä. Tänään tuli lasku. 4x4 maailma Kestotilaus 43e valkonen ventures saajana. Kannattaako maksaa, tuleeko monta lehteä kun ei tietoa milloin ja miten ilmestyy?

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=80&pictureid=64600

Hieman tuli ennakkotietoa jo, niin miksi sitä ilosanomaa ei jakaisi täälläkin eteenpäin:D

Ennakkotilauksia voi jo jättää sähköpostilla ja nettisivut pitäisi aueta perjantaina.

Vuoden tilaus maksoopi 40 euria ja sillä saisi 6 numeroa.. josta kesänumero olisi tupla...

Eli eiku ennakkotilauksia tekemään, jotka haluaa uuden lehden käpäläänsä, heti kun sellainen ilmestyy.

PS: mä tilasin jo;)

En tiijä, mutta alussa luvattiin...

jopo17
03.11.2017, 08:26
Kiitti,,,kun mun laskusta ei käy ilmi onko se tältä vuodelta vai ensi vuosi eli 2018 tilaus. Muuta kuin että kestotilaukseni päättynyt 1/2017? Ei saajalle puh numeroa että kysyä ja hinta 43e ja löyty että 5nro...mistä toi sun 40e ja 6nro on saatu?

En tiijä, mutta alussa luvattiin...

t.haapala
03.11.2017, 16:45
Oiskohan vaik ensmäisen sivun alotus postaus :rolleyes:

Heguli
04.11.2017, 08:01
Tämän lehden tarina on niin iso farssi, ettei kukaan ole pysynyt siinä kunnolla perässä. Edelleen suosittelen, älä maksa laskua varsinkin kun et tiedä mistä ja minkä summan maksat.

-MaTTi-
04.11.2017, 13:20
Montahan lehteä vuodessa ilmestyy.
Hiljattain tuli eka numero vuosille -16 ja -17. Eli keskimäärin alle 1 kpl/vuosi.

FinnDRZ
04.11.2017, 19:22
Satunnaisesti Myllis kirjoittelee mönkkärifoorumille, tänne ei enää kehtaa.
Todella ala-arvoista.. olisi edes munaa kertoa ettei lehteä tule kuin yksi numero kahdessa vuodessa, jos allah sallii.
Mitähän lehden maksaneet mainostajat meinaavat? 2017 numerossa 2016 tarjoukset..
Hyvin menee :)

Axl
05.11.2017, 18:23
Edellinen lasku tuli joskus 2-3 vuotta sitten jonka erehdyin maksamaan.
Sen jälkeen tullut 1 tai max. 2 lehteä ja nyt tuli taas lasku 5 numeroa/43e..

metsienmies
03.01.2018, 11:45
Löysin pinkasta laskun ja samantein lähti Myllikselle eroilmoitus ko lehdestä.. saa nähdä käykö lukemassa, onnistuuko eroaminen vai alkaako karhukirjettä tulla, laskujeni mukaan edellisestäkin jaksosta puuttuu jokunen lehti... joten minun kohdalla tämä lehti riittää tällä kertaa...Joten ei enää kiitos. :mad:
Ostampa sitten jotain muuta kiinnostavaa jos siltä tuntuu... :rolleyes:

laikakissa
03.01.2018, 20:44
Juu. Peruin myös lehden. Pitää kyllä sanoa että lakimeheltä tuli asiallinen vastaus.
Toivottavasti joku muu alkaa lehteä tekemään.

kivinen
04.01.2018, 07:46
Juu. Peruin myös lehden. Pitää kyllä sanoa että lakimeheltä tuli asiallinen vastaus.
Toivottavasti joku muu alkaa lehteä tekemään.

Voitko kertoa tuosta lakimiehen vastauksesta enemmän?

J0hannes
04.01.2018, 08:51
Viimeisin laskuhan tuli Valkonen venturesin nimissä, vai mikä se nyt oli.

Sain perumisen yhteydessä seuraavan vastauksen:

Lehden kustannustoiminta siirtyi hoitooni kesällä ja tarkoitus olisi saada lehden toimitusaikataulu luotettavaksi.

ImacInnes
04.01.2018, 10:10
Jos tulee laskua niin minäpä laitan vimosen lehden ja perumisen postilla takasin.
Pikkasen jo nyt niskakarvat pystyssä ko. asian tiimoilta.

Harmi vaan kun näyttävä lehti näin on sössitty????
Vimoseata opuksestakin olisi jo sivumäärän mukaan tehnyt 2-3 lehteä ja lukijat, tilaajat ja mainostajatkin olisivat olleet varmasti tyytyväisempiä??

t. Ismo Ämmä

Rölli
04.01.2018, 15:08
Nyt oli kanssa tullut laatikkoon lasku tuon valkonen venturesin nimissä.
Väittää että olisi kestotilaus katkolla ja lasku pitäis maksaa.

Kovin kummallinen juttu kun jo muutama vuosi sitten olen perunut tilauksen kun meni hermo mokomaan perseilyyn. Ilmeisesti entinen asioiden hoitaja on viitannut kintaalla sille että joku olisi perumassa tilausta. Harmi ettei ole sen aikaisia sähköposteja enää tallessa, en arvannut että tää yks kumipää ei saa mitään hoidettua kunnialla kun tämmösiä joutuu vielä vuosien päästä selvittelemään.

Edittiä...

Nopeasti tuli vastas sähköpostiin ja pahoitteli tilannetta. Ei ole saanut ihan ajantasaisia tietoja entiseltä asioiden hoitajalta.
Asia kunnossa ja uskoisin että lopullisesti...

jarpel
08.01.2018, 11:18
Peruin tilauksen 7 aamulla 10 vastattii sähköpostii.
Seuraava lehti on kuulema 26.1.2018 lehtipisteissä🤔

ImacInnes
08.01.2018, 12:04
Todellinen KESTO tilaus? Kestää ja kestää????

t. Ismo Ämmä

slipoveri
08.01.2018, 13:11
Mihin ootte noita peruutuksia lähettäny,mulle ei oo tullu vastausta kun laitoin lehden sivuilta löytyvään spostiin.

jarpel
08.01.2018, 14:08
Ville.v.valkonen@gmail.com löyty laskusta sinne lähetin

Heguli
09.01.2018, 06:00
Sama saaga jatkuu, mistään muutoksista ei tiedoteta kuluttajille :confused:

Sinänsä positiivista, että tekijä vaihtuu, josko nyt saataisiin homma toimimaan.

Vilkutin
09.01.2018, 07:38
Mä maksoin tilauksen usko tulevaisuuteen on kova.

metsienmies
09.01.2018, 11:50
Irtisanottu lehti, asiallisesti otti ilmon vastaan vaikka laskun eräpäiväkin oli jo mennyt. toivottavasti lehti saa uutta buustia ja toimitus varmuus paremmalle tasolle. tiiä vaikka, kokemuksia kun täältä jatkosta lukee niin vaikka uudelleen tilaiskin läpyskän, mutta odottelen ainakin nyt pienen tovin ja katson mikä on lehden jatko tästä eteenpäin.

:)

tapsa4x4
10.01.2018, 22:14
Mullekin tänään posti toi 4x4maailman laskun. Vaikka en oo saanu vuosiin lehteä viime numerot oon käyny ihan oma toimisesti ostamassa kaupasta.
No täytyy kyllä perua tollanen.

tare
11.01.2018, 07:12
samoin ja lehden tilauksen olin perunut jo 2015

mutta nopeasti tuli asiallinen vastaus s-postiin ja lasku mitätöity sitten vielä jälkikeskusteluista esiin tuollainen

toivottavasti alkaa toiminta toimimaan niin voi liittyä uudelleen kestotilauksen piiriin

https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=126&pictureid=209899

ipancruiser
14.02.2018, 19:47
onko näkynyt lehteä missään myyntipisteissä?
Ei meilläpäin.

Rölli
14.02.2018, 20:00
Olen kanssa koittanut katsella mut hiljaselta näyttää...

Mutis
14.02.2018, 20:23
Kaikki aikaisemmat olen kaupasta ostanut sitä mukaa kun niitä on tullut, mutta vimeisintä en ole Rauman kaupoista bongannut.

ajelija
14.02.2018, 23:16
Lakitoimisto offilehden tekijänä:eek:
Luulisi homman toimivan mutta ei vielä ole lehteä näkynyt:rolleyes:

ImacInnes
26.06.2018, 23:19
Tollanen löyty postilootasta? Epätietoisuus ihemetyttää edelleen, jotta kauanko näitä tulee sillä ensimmäisellä tilauksella?
https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8045&pictureid=213711

Hieno iso lehti. Vaan itelleni kovasti vähän luettavaa??
Ei noi uudet maasturit ja mönkijät oikein oo mun juttu. Turhan Teknarin oloinen?
Noissa uusissa maastureissa kiinosti lähinnä hinta vaan en moisia tietoja löytänyt?

Venäjä safari ja lukko juttu tuli luettuu.

t. Ismo Ämmä

Izu
27.06.2018, 09:40
Mullekin tuli tuo lehti. Kiitosta vaan.:)

mikaelt
28.06.2018, 23:35
Lehti luettu, valitettavan nopeasti, kun aika iso osa oli mönkkäreiden teknisiä tietoja. Kisajutut loisti poissaolollaan, varmaankaan ei ketään ole ollut paikalla.
- Sitten sellainen juttu, että kisojen järjestäjien kannattaisi panostaa edes jonkilaiseen media tiedotteeseen, ennen ja jälkeen kisojen.

Mulla kun tuo CUP DVD on tänävuonna tauolla, niin lähestyin päätoimittajaa juuri s-postilla, jos jotain muuta keksisi. ;)

ipancruiser
18.01.2019, 23:18
tämän päivitys on näköjään unohtunut kaikilta.
Tänään löysin lehden numero 2 2018 marraskuu tornion ääsmarketista.
Mukava yllätys oli ja hyvät jutut. Zonesuunnistus yms.
Parasta oli Ekin tarina Löytis historiasta. Suomen paras Rooveri. Myös mun hyvä kaveri.

ajelija
28.02.2019, 04:02
No. 1 Helmikuu 2019
Tipahti postilaatikkoon, vaikutti hyvälle mutta omaan makuun aivan liikaa juttuja mönkkäreistä taas.
Uuden Suzuki Jimnyn testaus oli mielenkiintoisin artikkeli tai sitten raajärven alueen safarointi...

Pafo
28.02.2019, 19:09
No. 1 Helmikuu 2019
Tipahti postilaatikkoon, vaikutti hyvälle mutta omaan makuun aivan liikaa juttuja mönkkäreistä taas.
Uuden Suzuki Jimnyn testaus oli mielenkiintoisin artikkeli tai sitten raajärven alueen safarointi...

Omankin makuun liian vähän autojuttuja, toki ymmärretään toimituksen tuskia..

Mutta Nusuki jutun jatkeeksi voisi olla juttu siitä miten sitä saa kerättyä streetcreds snägärillä tai miksei jopa MAASTOkelpoiseksi.

karvanoppa
05.03.2019, 21:22
Äsken kaupassa tuli selattua ja sinne jäi.

Liikaa mönkijän / uusien autojen juttua.

Eikö näihin lehtiin saisi vaikka harrastajien autoista juttuja, Ajopaikkojen esittelyä ja vaikka kerhojen esittelyä. :)

JAMANT
05.03.2019, 21:41
Eikö näihin lehtiin saisi vaikka harrastajien autoista juttuja, Ajopaikkojen esittelyä ja vaikka kerhojen esittelyä. :)
Sais, jos joku kirjoittais, kun edes merkkikerhon (FJDC/Jeepster) lehteen ei jäsenet kirjoita, niin kuka kirjoittais ne johonkin muuhun lehteen, jos ei omistajat itse, jotka kuitenkin jotain siitä autostaan tietää?

karvanoppa
05.03.2019, 22:02
Sais, jos joku kirjoittais, kun edes merkkikerhon (FJDC/Jeepster) lehteen ei jäsenet kirjoita, niin kuka kirjoittais ne johonkin muuhun lehteen, jos ei omistajat itse, jotka kuitenkin jotain siitä autostaan tietää?

Tarkoitin että jos toimittaja tulis vaikka paikanpäälle ihmettelemään ja haastattelemaan.

kivinen
06.03.2019, 13:51

Tarkoitin että jos toimittaja tulis vaikka paikanpäälle ihmettelemään ja haastattelemaan.

Minä en liity tämän lehden tekoon millään tavalla. Joskus kirjoitin kyllä muutaman jutun, jotka kuulemma oli paskaa.

En neuvo ketään kirjoittamaan tai olemaan kirjoittamatta, mutta ei varmaan kannata kuvitella korvausta saavansa, vaikka niin olisi sovittu. Jos tätäkin topiccia vähän selailee, löytää varmaan muitakin, joilla on rahat jääneet saamatta tehdystä kirjoitustyöstä ja varmaan vähän muustakin työstä.

Yleisesti ottaen lukisin itsekin mielellään kalustoesittelyitä ja voisin jopa kirjoittaa sellaisia. Jos pitäisi esimerkiksi ajaa johonkin tekemään juttua, niin kulujaha siitä syntyy. Ei vaan kovin montaa juttua viitsi omaan piikkiin käydä tekemässä, vaikka ei isoista rahoista olekaan kyse.

Kiva olisi löytää tapa, jolla jutun tekoa rahoittaisi ja vielä kivempi, jos myös jutun kohteen rakentanut harrastaja saisi siitä edes jotain hyötyä? En vain näe sellaista tapaa olevan.

Kaitsu67
06.03.2019, 14:14
Sais, jos joku kirjoittais, kun edes merkkikerhon (FJDC/Jeepster) lehteen ei jäsenet kirjoita

Sama dilemma Rover Ystävillä, kerholehteä ei ole tullut pitkään aikaan taas ja juttujen kirjoittelijat puuttuu...itsekin voi katella peiliin tässä myös :o

Topi1982
11.03.2019, 04:59
Onhan tuolla projekteissa aivan uskomattomia raudan ja tekniikan taitajia. Putkirunkoja ja korjausprojekteja, Jeeppiasiaa laidasta laitaan, porttaalijuttuja yms.
Omat rakentajat merkettäin myös. Sanan taitajia Bjeettensä kanssa etc. ei lopu offiaiheet ja sanan hallinta näiltä tekijöiltä.

Lehden toimituksen pittää vaihtaa nimi tai ruveta seuraamaan / kuulostelemaan näitä alan tosi tekijöitä!
Mönkijöitä mitenkään aliarvostamatta, mutta eivät oo miun juttu enää! Yks 4x4 on ollu ja riittää kokemuksena.

ajelija
25.06.2019, 20:18
Uusin tipahti postilaatikkoon, aletaas lukemaan ja kerrotaan sitten taas oma mielipide:cool:

jmk
25.06.2019, 20:50
Mitä joko taas??? Paljonko on aikaa mennyt edellisestä numerosta, ja mitenkähän kauan maksettu kestotilaus on voimassa, vuoden vai luvatun lehtimäärän?

ajelija
25.06.2019, 23:02
Helmikuussa viimeksi tipahti laatikkoon, edellisen kerran kommentoin että liikaa mönkijä juttuja omaan makuun ja tämäkin lehti tuntui olevan niitä täynnä.
G500 koeajossa ihan mielenkiintoista luettavaa mutta hintalappu vain on sellainen ettei noita montaa kappaletta Suomessa mene kaupaksi. Joten luettava jos voittaisi lotossa että ostaisinko sittenkään tälläistä vai en...

mikaelt
27.06.2019, 00:11
Lehti onkin nyt sitten 4X4 ATV maailma... Tuli tuossa mieleen, väkisinkin, että lehti on iso mönkkäri mainos. Toiset mainokset on maksettuja ja toisissa on avustaja/toimittaja saanut mainoksen maksajalta jonkun kivan vekottimen testiin. Tilannehan taitaa olla se,että mönkijöitä myydään suomessa enemmän kun koskaan ja offiautopuolella taas tuntuu harrastus tekevän hidasta kuolemaa.

mikaelt
30.06.2019, 11:15
Häipyiköhän tästä joku vastaus...No siihen liittyen haluaisin antaa vinkin. Kun tai jos uusia autoja ei saa testiin eikä maahantuojia kiinnosta asia, niin miten olisi vaikka käyttettyjen vertailut.
Muistan, joskus -80 luvun TM olleen paljonkin käytettyjen autoje vertailuja, esim. tyyliin "perhefarmarit alle 35tmk..." Onhan noita G mersu juttuja ihan kiva lukea, mutta keskivertoharrastajalle ne on superautoja, joita voi ehkä harkita pankkitilin puolesta kun ikää alkaa (autolla) olemaan yli 20v.

Olisiko ideaa vaikka tehdä vertailutesti, 1997-2005, alle 8000e, johon sarjaan varmaan mahtuu Cherokee, GCherokee,Xtrail, ML, Pajero, Freelander, Discovery jne.... Noita ainakin luulisi olevan käytettyjen autojen kauppaketjuilla, jotka ehkä helpommin asialle lämpenee, kuin maahantuojat. Moni muukin, kun offroad harrastaja olisi kiinnostunut, kun usein taidetaan hankkia nykyisin perheen 2. autoksi tai jopa 3. autoksi tiettyyn tarpeeseen, trailerin tai vaunun vetoon, metsästykseen jne... Testissä tietenkin pitäisi painottaa käyttöominaisuuksia enemän, kun sitä maastossa etenemistä ja jonkilaisen vertailutaulukon voisi tehdä, mitä sitten käyttää vaikka myöhemminkin. Tietysti voisi myös huomioida huolto ja käyttökustanukset ja jos oikein muistan, niin niissä vanhoissa TM vertaa jutuissa oli vielä niin, että jokainen auto oli hetken aikaa jollain testiryhmän jäsenellä käytössä, joka sitten sai antaa oman palautteen omien kokemusten mukaan.

pikku-pepe
10.06.2020, 18:39
Tämä se on erikoinenlehti..
Kuuteen vuoteen ole yhtäkään lehteä tullut mutta laskun ne kuitenkin muistaa lähettää "kestotilaajalle" lähettämistään lehdistä.

Toivottavasti on oikein hyvä lehti minkä "joku muu" on minun puolestani lukenut. :eek:

Lisäksi kun ajattelee niin jos ei ole kuuteen vuoteen maksanut yhtäkään laskua kyseisestä lehdestä niin pikkuisen ihmettelen että vielä ovat mukamas lehtiä lähetelleet.

myllis
28.06.2020, 00:33
Lehden saamisen estymiseen on yleensä suurin syy osoitteen vaihtuminen. Ja kun meillä ei ole siitä mitään tietoa niin paha on tehdä mitään. Posti ei ole enää moneen vuoteen ilmoittanut meille, jos osoite on vanha ja tilaaja muuttanut. Silloin, kun se oli posti niin niistä tuli aina ilmoitus ja sen perusteella pääsi kärryille, jos joku oli muuttanut. Jos laskua ei maksa ei siitä tule mitään karhuja. Ainoastaan nimi siivotaan pois listoilta. Saadaan tuo asiakasrekisteri vihdoinkin pikkuhiljaa kuntoon.

Mikaelille nuiden käytettyjen koeajo on tähän mennessä tyssännyt siihen, että autoliikkeet haluaa niistä ensin kauppasumman. Ja sitten testin jälkeen ne pitäisi myydä pois. Ja se ei ehkä ole kannattavaa tai ainakaan idea. Monikaan maasturin omistaja ei taas anna omaansa testiin ja siinä tulevat esiin korvausasiat, jos jotain hajoaa. Mutta valoa on näkyvissä tuon suhteen...

Gary Grand
26.06.2024, 15:07
Tämäkin lehti taas ilmestyi postilaatikkoon.:cool:

Itsellä ei ole enää mitään muistikuvaa montako maksettua lehteä aikanaan jäi tulematta, mutta iloinen yllätys oli taas havaita ettei tämä ole hävinnyt mihinkään!
:cool:

Dervish
26.06.2024, 18:39
Tämäkin lehti taas ilmestyi postilaatikkoon.:cool:

Itsellä ei ole enää mitään muistikuvaa montako maksettua lehteä aikanaan jäi tulematta, mutta iloinen yllätys oli taas havaita ettei tämä ole hävinnyt mihinkään!
:cool:

Ite ehdin tilata tuon ja saada yhden numeron, sen jälkeen ei mitään kuulunut.
Kyselin sitten toimitukselta että mikä juttu, menikö rahat kankkulaan jne.

Jotain selitteli että yksin tekee ja terveys prakaa jne.

Oli kanssa jo unohtunut vallan koko tilaus taas kunnes löytyi uusin aviisi laatikosta.

Kaitsu67
26.06.2024, 21:07
Pitääpä katella ilmestyykö lehtihyllyille...en ole tilaaja, mutta useemman irtonumeron kaupan/kiskan hyllyltä aikanaan ostanut kyllä.

tare
27.06.2024, 13:03
Pitääpä katella ilmestyykö lehtihyllyille...en ole tilaaja, mutta useemman irtonumeron kaupan/kiskan hyllyltä aikanaan ostanut kyllä.

Facebookissa luki että irtonumero myyntiä ei tule
lehden digiversio luettavissa nettisivuilla https://www.4x4maailma.fi

tilasin itselle irtonumeron tuolta nettisivuilta alkuviikosta niin tänään oli postilaatikossa

landman
29.06.2024, 19:13
Jimnyn koeajon kirjoittaja erehtynyt jostain syystä olettamaan, että Jimnyssä olisi keskitasauspyörästö viskolukolla! Todellisuudessa siinä on kytkettävä jäykkä neliveto vaihtoehtoina nopea takaveto, nopea jäykkä neliveto ja hidas jäykkä neliveto. Poikittaislukitus on hoidettu jarruilla, kuten koeajossa kerrottiinkin.

Tönssi
29.06.2024, 19:58
Yleisesti lehdessä lähes joka jutussa on vastaavia pieniä asiavirheitä.

JasuT
01.07.2024, 10:09
Yleisesti lehdessä lähes joka jutussa on vastaavia pieniä asiavirheitä.

Tuo mainittu jakoaskin merkittävä toiminnallisen kuvauksen virheellisyys, ei mun mielestä ole ihan pikkunen asiavirhe...

myllis
04.07.2024, 16:54
Tuo mainittu jakoaskin merkittävä toiminnallisen kuvauksen virheellisyys, ei mun mielestä ole ihan pikkunen asiavirhe...

Pyydetään suuresti anteeksi. En tiedä mitä on ajateltu (tuskin mitään?) . Onhan Jimny nelivetosysteemi jo ennestään tuttu. Tehdään korjaus ensi numeroon. Ns. kardinaalimoka.

myllis
04.07.2024, 17:09

Koronan jälkeisaika on pistänyt tuon hinnoittelun uusiksi ja vanhalla hinnalla myynti olisi tarkoittanut, että jokainen irtonumero myynti olisi mennyt tappiolla. Välikulut ovat kasvaneet niin suureksi, että irtonumero hinta olisi noussut 15-17 euroon. Niinkuin moni pienen kustantaja on tehnyt. Oma tuntuma on, että sillä hinnalla lehdet jäävät hyllyyn. Pitää tuohon seuraavaan numeroon miettiä mitä tehdään. Mutta Lehtipisteellä on monopoli tuossa jakelussa eli ei hirveesti ole vaihtoehtoja.

Nyt yksittäisen lehden voi tilata nettisivuilta 12e hintaan ja sisältää postikulut. Postin sääntöjen mukaan se pitää lähettää kirjekuoressa. Posttuksessa koitetaan olla nopea. Mutta postihan vie oma aikansa. Kiireisille ja paperia karttaville on lehden digiversio ja se on ilmainen. Digiversio on 1:1 lehden paperiversion kanssa.

H&K
04.07.2024, 18:15
En tiedä kuuluuko tästä kommentoida. Kommentoin kuitenkin.

Antaa hieman epävarman kuvan sivustosta jos heti etusivulla Avast- virussuoja heittää pop-upin taululle joka kertoo että yhteys kohteeseen www.4x4maailma.fi on estetty, sen sisältämä tartunta oli URL: Blacklist

myllis
26.07.2024, 22:26

Antaa hieman epävarman kuvan sivustosta jos heti etusivulla Avast- virussuoja heittää pop-upin taululle joka kertoo että yhteys kohteeseen www.4x4maailma.fi on estetty, sen sisältämä tartunta oli URL: Blacklist

Avast muistelee vanhoja eikä siihen kuulemma kannata muutenkaan luottaa. Totta sivuille murauduttiin kaksi vuotta sitten, jonka jälkeen ne siirrettiin suojaympärsitöön ja samalla siivottiin ja päivitettiin vanhentuneta koodeja. Ennen digiversionjulksiamista sivut käytiin turvallisuuden kannalta uudestaan läpi ja tehtiin paljonkin muutoksia. Lisäsuojaksi otetiin Wordfence käytöön, joka näyttää toimivalta.

Tein Avastille ilmotuksen väärästä ja vanhetuneesta tiedosta. Katsotaan tapahtuuko siellä mitään. Avast oli hyvä 10 vuotta sitten ei enää.

hiluvitkutin
27.07.2024, 04:50

Nii, onko tuo virus nyt epävarmin tässä lehdessä🤭

-Jarkko-
08.08.2024, 01:28
Lehti tuli laatikkoon vaikka oli melkein 10 vuotta vanha osoite :) Itse en enää harrasta mutta jos lasku tulee nii yritän sen maksaa ihan vain kannatuksen vuoksi :)

myllis
16.08.2024, 22:45
Nii, onko tuo virus nyt epävarmin tässä lehdessä🤭

Epävarmin on vasemmassa pohkeessa jalassa oleva streptokokki -luokkaan kuluuva bakteeri, jota on yritetty häätää jo muutamia vuosia, tuloksetta. Ja Lohja ei suostu jalan amputointiin polven alapuolelta, kun jalka vielä toimii edes jotenkuten. Onko sitten nykytilassa ihan kustannussäästö kysymys, koska ei ole halpa operaatio. Ei kukaan Suomessa ymmärrä tai ainakaan julkinen terveydenhoito ei tiedä mitä sille pitäisi tehdä, muuta kuin Jorvin lääkäreiden puoltama amputointi tai miksi se käyttäytyy niinkuin käyttäytyy. Se,mikä eniten haittaa on, että bakteeri on tuhonnut käytännössä verisuonet alajalasta ja verisuonet ei uusiudu. Ihokudos käytännössä mätänee ja sitten sitä kuollutta ihokudosta kaavitaan jalasta lusikalla pois. Verisuonia on nyt nykytekniikalla rakenneltu uusiksi ettei jalkapohja olisi musta ja tuntisi varpaat. Huomasin, että varpaat ovat yllättävän tärkeät kävelemiseen. Mutta talvi on huonoa aikaa.

Moni kysyy mistä se on tullut.Tein halkoja ja puun tikku lensi polveen. Se ei enempää tarvitse, kun käy ns. tuuri.

Mutta se tästä, mutta kun arvuuttelit ja kysyit epäsuorastii..