Kirjaudu sisään

View Full Version : UUSI 4X4 LEHTI: 4x4 Maailma

Sivua : 1 2 3 4 [5] 6

sos
21.07.2014, 20:43
irtonumeron ostin, täytyy kattoa jos kerkeis selaamaan joskus läpi, edellisen ostin about 2v sitten ja hukkasin ennen ku kerkesin edes vilkaista:)
ja byrocratin kanssa sama oletus, että sohva/city offarit aika iso osa lukijakunnnasta

JouniN
22.07.2014, 08:21
Niin ja kannattaa myös muistaa, että uusissa mahdollisisssa harrastajissa on tulevaisuus. Huomio pitää keskittää nimenomaan kehityskaarensa alkupäässä oleviin harrastajiin. Ilman uusia harastajia laji kuin laji kuolee... :)

myllis
22.07.2014, 08:53
irtonumeron ostin, täytyy kattoa jos kerkeis selaamaan joskus läpi, edellisen ostin about 2v sitten ja hukkasin ennen ku kerkesin edes vilkaista:)
ja byrocratin kanssa sama oletus, että sohva/city offarit aika iso osa lukijakunnnasta

Niin noin 98% lehden lukijakunnasta ei edes tiedä mikä on offipalsta.com. Alkukokeilujen jälkeen on todettu, että jos tekisi lehteä offipalsta.comin lukijoille niin se eläisi tasan yhden numeron. Vaikka lehti olisi ilmainen niin mieluiten luettaisiin kuitenkin sitä kaverin numeroa (kun on aina niin totuttu tekemään). Ja siinäkin olisi ainakin rakenteluohjeet ainakin väärästä autosta, jos ei muuten. Eikä juttua meidän kerhon safariajosta. Alussahan (2011) oli paljon kisajuttuja yms. niin sanotusti offipalsta.comin läheistä asiaa. Ongelma oli vain siinä, ettei sitä lehteä ostaneet offipalsta.comin lukijat, ei yleisö, ei mainostaja.

Silti nykyinenkin lehti on mediatoimistoilla ja esim. maahantuojilla luokiteltu äärilaidan xTreme -lehdeksi. Rakentelujuttuja siis tiettyyn asiaan liittyviä tullaan lisäämään jatkossa (ehdotuksia voi laittaa vaikka privana). Kisajuttujen määrää, ehkä. Kisajutuissa on se ongelma, että "ei kukaan" osta lehteä sen takia (ellei ole oman auton kuvaa tms.) ja sen takia se kategoria on vähän vaikea. Ne ovat kuitenkin mielestäni tärkeitä, koska lehti on ainakin yksi kanava minkä kautta kilpailijat, järjestäjät ja lajin kisapuoli saa näkyvyyttä. Ja sitä ei kisahommissa ole koskaan liikaa.

Ja niille, jotka valittavat irtonumerohinnasta niin voi kertoa (kun ei olla mikään yhtyneet kuvalehdet), että tilanne on vähän sama kuin maatalousyrittäjällä. Ennen kuin se lehti on irtonumerona kaupan hyllyssä niin siinä on aika monta monopoliasemassa olevaa välikättä ja tuottajalle jää tässäkin tapauksessa ne hilut.

ZAU
22.07.2014, 10:10
Lehtihän oli hyvä taas kerran.Jeepin alusta sarjan asennus juttu lämmitti kovasti mieltä.Ei muutaku tsemppiä seuraaviin numeroihin.

HV
22.07.2014, 10:16
Niin noin 98% lehden lukijakunnasta ei edes tiedä mikä on offipalsta.com

Tää selittääkin jo aika paljon...
Mut pakko kysyä mikä on lehden myyntimäärä/painomäärä jos vain noin 2% on offi harrastajia ? Vai onko se salaista tietoa

Topi1982
22.07.2014, 14:26
Offipalstalla n.22000 jäsentä, joista n. 2200 aktiivista. Oisko potentiaalisia lukijoita ihan omille lehdilleen ainakin jokunen (ei Jaska):).

mjoona
23.07.2014, 09:47
Kuten Myllis kirjotti, suurin osa lukijoista ei ole vanhojen maastureiden rassaajia. Valitettavasti suomenkielinen markkina-alue on liian pieni noin kapean sektorin lehdelle, kun ei sekään saisi maksaa juuri mitään lukijalle.

Hyvän lehden sisältö elää lukijakunnan mukana, lehti jota tehdään itsepäisesti olemattoman kapealla sektorilla, kuolee väistämättä omaan mahdottomuuteensa. Tietty jos suomenkieltä lukisi 50 miljoonaa, niin asia olisi vallan eri!

Onneksi jokainen voi alkaa yrittäjäksi ja tehä ite sen parhaan lehden, jossa rassataan vain vanhoja Tojotia... Paitsi että sekin ilmestyy jo englanninkielellä.

ostin irttarin cittarista.

4x4 partsin juttu ja se pitkämatkakauas oli iha ok luettavaa! :)

joteki tuntu et noi hipo autojen testaamiset vois jättää tm:älle ja das auto bildille.

ei oikee saanu selvää et onks tää ny maasturi lehti vai sellane trendikäs trans shecsual muoti lehti mis on kaikkee ihanaa yhes möntis?
vielä ku ois ollu joku hyttys-verkko-hattu-testi ja näin pakkaat henkilöauton oikein kesä retkelle ois jäänt hyllyyn

mihi suuntaa tää lehti on menossa? maasturi hommia vai yleis hyvä lehti vähä ku aBu ja seuLa?

ja en ota yhteyttä suoraan toimitukseen tai kirjota FB sivuille.

tahtoin vain kysyä.

just my 5 rubles

T: Lauri

Sten
24.07.2014, 05:51
Uusi vahingoittumaton lehden rikkinäisen tilalle perillä. Kiitos vaivasta Myllis.
Tv Sten

Joo, mullekin tuli äsken. postikantaja oli varmaan lukenut sen kun oli revennyt ne ensimmäiset sivut kulmasta. :mad:

mjoona
12.09.2014, 15:05
T-paitoja varastossa taas kaikkia kokoja!

http://4x4maailma.mycashflow.fi/product/23/4x4-t-paita

Palex
12.09.2014, 15:07
T-paitoja varastossa taas kaikkia kokoja!

http://4x4maailma.mycashflow.fi/product/23/4x4-t-paita
Koskas tulee huppareita? Pari vuottakos ne on ollut jo loppu tai jotain?:D

mjoona
13.09.2014, 20:08
Koskas tulee huppareita? Pari vuottakos ne on ollut jo loppu tai jotain?:D

Riittävä kysyntä tarvitaan, kunnon laatupaitaan tehtynä ei valitettavasti ole kovinkaan halpa.

tapsa4x4
14.09.2014, 17:38
Riittävä kysyntä tarvitaan, kunnon laatupaitaan tehtynä ei valitettavasti ole kovinkaan halpa.

Mulle kelpais vaikka ei olis halpakaa,hyvä ja kunnollinen mieluummin kun halpa. Ja jos toivoa saa niin ilman vetoketjua.

Laikka
05.11.2014, 16:20
Onkohan tää lehti vielä hengissä? Muuten kuin laskutuksen osalta. Sähköpostiin oli tullu lasku lehdestä ja tässä mietin että maksanko vai en kun ei ole mitään tietoa tai varmuutta että saako sen lehden vai ei..

HV
05.11.2014, 18:26
Onkohan tää lehti vielä hengissä? Muuten kuin laskutuksen osalta. Sähköpostiin oli tullu lasku lehdestä ja tässä mietin että maksanko vai en kun ei ole mitään tietoa tai varmuutta että saako sen lehden vai ei..

Mullekkin tuli lasku sähköpostiin, tosin se aukee tyhjänä sivuna... Tuntuu ettei mikään onnistu tämän lehden kanssa. Laitoin jo kahteenkin sähköpostiosoitteeseen kestotilauksen lopettamisen ja pyysin vahvistusta mutta eipä ole mitään kuulunu. Ihme touhua sanon minä.

Shortie
05.11.2014, 18:42
Irtonumero lukijana eniten on ärsyttänyt epäsäännöllinen ilmestyminen, se että ilmestymisväli on harva (esim 3kk) ei haittaa samalla lailla kuin 1-12kk heitto.

Niin mukavia ja rispektiä herättäviä onkin kertomukset joissa kuvataan miten suosta kaivetusta kattopellistä tehdään auto, niin kyllä uusienkin vehkeiden rakentelusta on mukava lukea.

Oheistilpehööristä haluttais lukea juttua kanssa: esim Jerry-kannu tuo jokaiselle tuttu pänikkä moniko "tavis" tietää että sekin on natsien tekosia.
Hi-Lift, Ajorampit, Perustieto renkaista yms.

Byrocrat
05.11.2014, 18:54

Eiköhän tuo vielä hengissä vaikka harvakseen lehtiä ulos tuleekin. Facebook ja kotisivut ainakin näyttäs vielä olevan toiminnassa ja päivittyvätkin aika-ajoin :rolleyes:

Kannattaa tarkasta tilausehdoista miten ja milloin tilauksen peruutus hoidetaan :)

Heguli
05.11.2014, 19:44
Deja vu, taas se alkaa :D:D

myllis
05.11.2014, 21:45
Deja vu, taas se alkaa :D:D

Kyllä tänä vuonna tulee vielä yksi numero. ensivuodeksi olisi kestotilaajille (kaiken kovia kokeneille) ihan etujakin, tuli lähinnä mieleen kilpailumaksujen ja/tai pääsymaksujen tavalla. Ne jotenkin pitäisi saada lajiin kiinni, että innostaisi tulemaan paikalle joko katsomaan tai osallistumaan...

sisua45
06.11.2014, 00:24
Mullekkin tuli lasku sähköpostiin, tosin se aukee tyhjänä sivuna... Tuntuu ettei mikään onnistu tämän lehden kanssa. Laitoin jo kahteenkin sähköpostiosoitteeseen kestotilauksen lopettamisen ja pyysin vahvistusta mutta eipä ole mitään kuulunu. Ihme touhua sanon minä.

Sähköposti tuli minullekin, ja avaamalla tiedoston (pdf) sieltä lasku löytyi. Tulostin sen paperille, koska muuten unohdan sen maksaa. Eräpäivä laskussa väärä, sen korjasin paperiin kynällä.

HV
06.11.2014, 07:53
Olen sitä laskua yrittäny avata tietokoneella ja kännykälläkin kahdella eri ohjelmalla mutta aukeaa vain täysin tyhjä sivu. Tiä sit onko vika minussa vai yhteiskunnassa... :D

myllis
06.11.2014, 11:31
laskutus@4x4maailma.fi sähköpostiosoitteeseen, jos laittaa viestiä niin kestää hetken. Epillä, joka sitä hoitaa todettiin maanantaina silmän värikalvon tulehdus ja kortisonihoito kestää kuukauden. Tulehdus ja hoito aiheuttaa sen, että Epi on nyt yksisilmäinen eli menee vähän hitaasti kaikki. Näitä sattuu, mutta hyvä että tajusi mennä ajoissa lääkäriin.

ajelija
06.11.2014, 18:48
Onko osalle vielä laskut lähettämättä? Vai olenko tipahtanut tilaaja listalta?:confused:

myllis
06.11.2014, 18:58
Onko osalle vielä laskut lähettämättä? Vai olenko tipahtanut tilaaja listalta?:confused:

ei ne kaikille tule samanaikaan…muita laita privana nimesi ja paikkakunta niin voin tsekata tilanteen.
Ja osalta tuli sähköpostiosoitteen virheellisyyden takia takaisin ja osalla ei ole sähköpostia laisinkaan. Niille saatiin laskut postiin tänään.

Pata
26.11.2014, 13:31
Kysytään nyt tätä kautta, kun ei tunnu muuten tulevan vastauksia. Kirjoitin lehteen jutun ja siitä luvattiin ja sovittiin Mylliksen kanssa palkkio. Sovimme, että lähetän aiheesta laskun, mikä erääntyy 31.7.2014. Näin tehtiin ja lasku lähetettiin. Maksua ei vaan ole vieläkään näkynyt. Muutaman kerran olen aiheesta kysynyt sähköpostitse, mutta en ole vastinetta saanut.

JouniN
26.11.2014, 13:47
Et ole ainut jolla tuo ongelma...

HV
28.11.2014, 14:43
Lopetin tuon kestotilauksen niin yrittivät vielä maksattaa mulla tuon ns vuosimaksun väittämällä että olen saanut ilmaisia lehtiä... Ei vittu mitä touhua. Oli kuulemma väärinkäsitys kun sitten kerroin mitä olen maksanut ja mitä olen saanut. Väärinkäsitys varmaan joo... ! mutta hyvä yritys kumminkin :D

Samsonite
28.11.2014, 16:52
Kysytään nyt tätä kautta, kun ei tunnu muuten tulevan vastauksia. Kirjoitin lehteen jutun ja siitä luvattiin ja sovittiin Mylliksen kanssa palkkio. Sovimme, että lähetän aiheesta laskun, mikä erääntyy 31.7.2014. Näin tehtiin ja lasku lähetettiin. Maksua ei vaan ole vieläkään näkynyt. Muutaman kerran olen aiheesta kysynyt sähköpostitse, mutta en ole vastinetta saanut.

Toimiiko tämä:

Eivor Ala-Nisula
gsm: 040-778 0227

hiluvitkutin
28.11.2014, 17:02

paa karhua. ja sen jälkeen perintään. eikös se oo normi käytäntö?

-Jarkko-
28.11.2014, 23:20

Näin ne bisnekset alkaa luistamaan...:cool:

Julkinen keskustelufoorumi on juuri se oikea paikka asian selvittelyyn, vai onko?:cool:

Rölli
29.11.2014, 00:07
Näin ne bisnekset alkaa luistamaan...:cool:

Julkinen keskustelufoorumi on juuri se oikea paikka asian selvittelyyn, vai onko?:cool:

Eiköhän se mahda olla jos vastapuoli ei ole innostynyt yksityisesti selvittämään. Niin minä ainakin tuon ymmärrän ettei ole vastannut kysyttäessä.
Vähän sama homma kuin noiden epärehellisten kauppiaiden kanssa, tuodaan nimet julki niin muutkin osaa varoa.

-Jarkko-
29.11.2014, 00:18
Eiköhän se mahda olla jos vastapuoli ei ole innostynyt yksityisesti selvittämään. Niin minä ainakin tuon ymmärrän ettei ole vastannut kysyttäessä.
Vähän sama homma kuin noiden epärehellisten kauppiaiden kanssa, tuodaan nimet julki niin muutkin osaa varoa.

Eiköhän ne ukot siellä kuitenkin yritä hommia hoitaa, vähän ontuu, mutta turhalla hätäilyllä saa aikaiseksi vain mielipahaa porukkaan.

Ei ole laskua näkynyt vaikka sitä on jo odoteltu, lehti tulee sitten joskus kun valmistuu :)

Ja jos ei tule niin eipä haittaa sekään:p

T: Baariin kun lähtee niin heilahtaa 200€ turhempaankin aika helposti:D

Samsonite
29.11.2014, 02:15
Jos palkkas eräpäivä on 31.7.2014, ja sie et oo saanut sitä 28.11.2014, niin silloin pittää aatella että ois miulla mennyt 200€ baariin kuitenkin?

No ei.

Pata
29.11.2014, 13:20
Juu, yksityisesti en ole vastauksia saanut. Karhunnut olen pari jo pariinkin otteeseen, mutta kun ei mitään vastausta tule.

V*tuttaa kun hoidat oman hommasi kuten sovittu ja vastapuoli luistelee omista velvotteistaan. Jos en asiasta nosta meteliä ja hyväksyn toiminnan, niin se mahdollisestaa seuraavan kusetuksen. Luulisin, että vaikka hommat kuinka ontuu, saataisiin edes vastine laitettua. Postia aiheesta olen laittanut kaikkiin mahdollisiin sähköposteihin ja postiosoitteisiin asiasta.

Byrocrat
29.11.2014, 13:48
Juu, yksityisesti en ole vastauksia saanut. Karhunnut olen pari jo pariinkin otteeseen, mutta kun ei mitään vastausta tule.

V*tuttaa kun hoidat oman hommasi kuten sovittu ja vastapuoli luistelee omista velvotteistaan. Jos en asiasta nosta meteliä ja hyväksyn toiminnan, niin se mahdollisestaa seuraavan kusetuksen. Luulisin, että vaikka hommat kuinka ontuu, saataisiin edes vastine laitettua. Postia aiheesta olen laittanut kaikkiin mahdollisiin sähköposteihin ja postiosoitteisiin asiasta.

Jos on kirjoituspalkkiosta sovittu niin tuleehan se tietysti maksaa, mutta pakko on kysyä että onko juttu jo julkaistu vai odottaako vasta julkaisua tulevassa lehdessä.
Riippuu toki mitä milloinkin on sovittu mutta normi käytäntöhän monissa lehdissä on, että palkkio maksetaan vain julkaistuista jutuista.

reynolds
29.11.2014, 22:18
Jos on kirjoituspalkkiosta sovittu niin tuleehan se tietysti maksaa, mutta pakko on kysyä että onko juttu jo julkaistu vai odottaako vasta julkaisua tulevassa lehdessä.
Riippuu toki mitä milloinkin on sovittu mutta normi käytäntöhän monissa lehdissä on, että palkkio maksetaan vain julkaistuista jutuista.

Asianosaisten sopimuksia tarkemmin tuntematta normaali käytäntö on maksaa lasku viimeistään eräpäivänä. Ikävää jos homma.ei luonaa eikä varmaan ole millään tavalla helppoa tollasta marginaaliryhmän lehteä Suomen pienille markkinoille tuottaa, saada se maitokaupassa lehtihyllä tonkiva tavan heppu heittämään aviisi ostoskoriin. Kaikesta yleisön kritiikistä ja toimituksen vaikeudesta huolimatta mä ainakin nostan hattua tekijöille. En ole edes tilaaja vaan satunnainen irtonumeron ostaja.

Pata
30.11.2014, 12:59
Juttu on julkaistu ja homma sitä myöten mielestäni on ollut laskun maksamisen aika jo kauan sitten. Itse olen tuosta jo maksanut valtiolle alvin osuuden valtiolle, kun tuo on myyntinä yrityksen kirjanpitoon kirjattu.

Eilen tuli toimituksesta kootut selitykset, katsotaan koska tulee rahat. Selityksillä kun en voi omia laskujani maksaa...

Enkä aio tulevaisuudessa kirjoittaa yhteenkään lehteen enää mitään.

young n dum
30.11.2014, 21:53
joks tää lehti koht kuopataan?

ImacInnes
30.11.2014, 22:00
Ai mikä lehti??
t. Ismo Ämmä

ZAU
30.11.2014, 22:12
Siirryin irtonumeron ostajaksi myös, katotaan sitte uudestaan tilausta jos homma alkaa pyörimään järkevästi.:confused:

mihkali
11.12.2014, 23:21
mahtaneeko kaupan lehti hyllystä löytyä joulunpyhiksi lukemista.....

offipaita
14.12.2014, 13:25
Ei maksa laskuaan ei...nuo 4x4 T-paidat toimitettu elo-syyskuun vaihteessa, lasku erääntynyt 3 kk sitten...Trust kapital perinyt, tratannut...ei maksa ja nyt protestoidaan, mutta ei taida olla hyötyä kun kuulemma iso nippu protestoituja laskuja jo...EN ENÄÄN TEE MITÄÄN SUUNTAAN 4X4 MAAILMA, ENKÄ SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN.

offipaita / Pertti Sarka

Heguli
14.12.2014, 16:30

Ihan kohta :D

Rölli
14.12.2014, 19:13
Juuri muistivat laskulla kun kerran olen kestotilaaja...

Oisin tuon sanonut kyllä irti mutta sen verran paljon aikaa edellisestä laskusta et luulin olevani määräaikaistilaaja.
Pakko myöntää et viimeaikaisten näyttöjen perusteella ei ole hirmuista halukkuutta laskun maksamiseen...tuskin saa katetta rahoilleen tai rahojaan pois ellei lehtiä ilmesty.

pstj
14.12.2014, 19:50
Tulee aika vahvasti mieleen paperilehden julkaisemisen lopettanut Kontrolli-lehti. Pitkään hiljaiseloa, sitten tuli kirje, että palauttavat erotuksen kestotilaajille saamatta jääneistä numeroista ja taas hiljaiseloa. Rahoja ei ole tainnut saada kukaan.

tapsa4x4
14.12.2014, 20:05
Mä menin laskun maksamaan kun en sen tarkemmin älynnyt näppäillessäni.

No toivotaan että sais vielä noita uusiakin numeroita lukea vaikka ei kovin hääviltä tilanne näytä.

offipaita
15.12.2014, 19:04
Sain vastauksen myllikseltä laskuni viipymiseen...

Näin viestisi tänään… mitään mahdollisuutta ei ole maksaa ennen vuoden loppua. Olen nyt sairaalakierteessä (bakteeritartunta uudistui) ja nyt koitetaan pelastaa tuo vasen jalka amputoinnilta. Mutta niinkuin kaksi lääkäriä kävi viikonloppuna kertomassa, että amputointiin joudutaan todennäköisesti menemään. Eli edessä on puolen vuoden kausi, kun opettelee elämään tekonielten kanssa. Joudun tuon takia neuvottelemaan nuo pankkiasiatkin uusiksi ennen vuoden loppua joten siinä järjestylyssä varmaan irtoneen tuo summa.

Sairaudelle ei voi mitään, mutta asiat pitää hoitaa tai sopia...itse revin tuon kyseisen laskun ja toivotan myllikselle paranemista...olkoon tämä kädenojennus 4x4 Maailma lehdelle...yhteistyö on päättynyt, offipaita kiittää ja kuittaa!

-pera-
offipaita.fi

Murros
15.12.2014, 19:25
Sain vastauksen myllikseltä laskuni viipymiseen...

Näin viestisi tänään… mitään mahdollisuutta ei ole maksaa ennen vuoden loppua. Olen nyt sairaalakierteessä (bakteeritartunta uudistui) ja nyt koitetaan pelastaa tuo vasen jalka amputoinnilta. Mutta niinkuin kaksi lääkäriä kävi viikonloppuna kertomassa, että amputointiin joudutaan todennäköisesti menemään. Eli edessä on puolen vuoden kausi, kun opettelee elämään tekonielten kanssa. Joudun tuon takia neuvottelemaan nuo pankkiasiatkin uusiksi ennen vuoden loppua joten siinä järjestylyssä varmaan irtoneen tuo summa.

Sairaudelle ei voi mitään, mutta asiat pitää hoitaa tai sopia...itse revin tuon kyseisen laskun ja toivotan myllikselle paranemista...olkoon tämä kädenojennus 4x4 Maailma lehdelle...yhteistyö on päättynyt, offipaita kiittää ja kuittaa!

-pera-
offipaita.fi

Oli miten sairas hyvänsä niin silti pitää hoitaa tiedotttaminen kuntoon. Jos ei itse kykene niin varmasti joka jannulta löytyy joku joka hoitaa tiedotuksen tarvittaessa.

Se on eriasia haluaako tiedottaa.

sisua45
15.12.2014, 20:56
Kumpaan itse keskittyisitte, jalkaanne vai lehden toimittamiseen?

Rölli
15.12.2014, 21:04

Tuskimpa tuo ihan yksinään koko palettia pyörittää? Avustajia lienee ainakin olla.
Jos ei itse pysty hoitamaan hommia niin ainakin tiedon siitä voi jakaa avustajien/muiden työntekijöiden kautta.

Eikä se oikeen tavan ihmiselläkään auta selitellä et vuokrat on nyt pystyssä toistaiseksi ja hommat hoitamatta kun on pipi.

IironSika
15.12.2014, 21:04

Ottamatta sen kummemmin kantaa tämän lehden tai Mylliksen asioihin, vaan ainoastaan tuohon kysymykseen: ainakin minä joudun myös sairastuttuani hoitamaan tiedoittamisen tilanteestani ja työkyvystäni työnantajalleni.

Yölento
15.12.2014, 21:12
Tähän tiedottamiseen liittyen: samaan aikaan kun täällä on kyselty lehden perään niin naamakirjaan on tullut 4x4maailman tilapäivityksiä, eli samalla vaivalla olisi voinut tännekkin laittaa jotain infoa tilanteesta. Jälkikäteen selittelystä menee maku ja uskottavuus vaikka syy olisikin ollut ihan todellinen.

Byrocrat
19.12.2014, 16:52
Ottamatta sen kummemmin kantaa tämän lehden tai Mylliksen asioihin, vaan ainoastaan tuohon kysymykseen: ainakin minä joudun myös sairastuttuani hoitamaan tiedoittamisen tilanteestani ja työkyvystäni työnantajalleni.

Kun ollaan vieraan palveluksessa niin näinhän siinä joutuu toimimaan, mutta Myllis on oma työnantajansa eikä firmassa muita ole palkkalistoilla niin tietää varmaan itse ilman tiedottamistakin, että on estynyt tekemään töitä :rolleyes:
Jos pidät lehden tilaajia tai offipalstalaisia työnantajan edustajina niin sitähän kummatkaan eivät ole vaikka lehden ilmestyminen tilausmaksun maksaneita kiinnostaisikin ;)
Päätoimittajan sairauskertomuksen selvittely täällä palstalla ei tuo lehteä sen nopeammin postilaatikkoon vaikka vaikka ehkä muuten ilmestymättömyyttä selventääkin.

Kun joku kaipaili lehdestä tarkempaa tietoa tänne Offipalstalle niin vaikka me "friikit" täällä surffaillaankin niin lehdellä on omat viralliset sivut joiden kautta tiedon tulisi kulkea tilaajille, huom!!! tulisi:rolleyes: (paremminkin asiassa voisi toimia) vaikka aina ei tämäkään toimi jos tiedotuksesta vastaava (=päätoimittaja) itse ei ole syystä tai toisesta kykenevä sivuja päivittämään.

Olis muuten mielenkiintoista tietää moniko tässä topikissa lehden ilmestymistä tai oikeammin ilmestymättömyyttä valittava ihan oikeasti on lehden tilaaja eikä vaan täällä lämpimikseen valittele "huonoa kohteluaan" kun ei pääse lehden sisältöä arvostelemaan tai muuten vain maailman meno ahdistaa :(

Rölli
19.12.2014, 17:03
Kun ollaan vieraan palveluksessa niin näinhän siinä joutuu toimimaan, mutta Myllis on oma työnantajansa eikä firmassa muita ole palkkalistoilla niin tietää varmaan itse ilman tiedottamistakin, että on estynyt tekemään töitä :rolleyes:
Jos pidät lehden tilaajia tai offipalstalaisia työnantajan edustajina niin sitähän kummatkaan eivät ole vaikka lehden ilmestyminen tilausmaksun maksaneita kiinnostaisikin ;)
Päätoimittajan sairauskertomuksen selvittely täällä palstalla ei tuo lehteä sen nopeammin postilaatikkoon vaikka vaikka ehkä muuten ilmestymättömyyttä selventääkin.

Kun joku kaipaili lehdestä tarkempaa tietoa tänne Offipalstalle niin vaikka me "friikit" täällä surffaillaankin niin lehdellä on omat viralliset sivut joiden kautta tiedon tulisi kulkea tilaajille, huom!!! tulisi:rolleyes: (paremminkin asiassa voisi toimia) vaikka aina ei tämäkään toimi jos tiedotuksesta vastaava (=päätoimittaja) itse ei ole syystä tai toisesta kykenevä sivuja päivittämään.

Paskapuhetta.

Ilman meitä tilaajia tuolla ukolla ei olisi töitä lainkaan niin on kyllä vastuussa tiedoituksesta maksaville asiakkaille.

IironSika
19.12.2014, 18:38

No enpä viitsi tähän sen enempää kommentoida, koska tyhmempikin tajusi viestini pointin, niin myös sinä. Kunhan saivartelet.

Topi1982
19.12.2014, 19:29
Olis muuten mielenkiintoista tietää moniko tässä topikissa lehden ilmestymistä tai oikeammin ilmestymättömyyttä valittava ihan oikeasti on lehden tilaaja eikä vaan täällä lämpimikseen valittele "huonoa kohteluaan" kun ei pääse lehden sisältöä arvostelemaan tai muuten vain maailman meno ahdistaa :([/QUOTE]

Tästähän voisit järjestää vaikka äänestyksen tai muun kyselyn.
Auttaiskohan tuo tieto lehden ilmestymisnopeuteen?:cool:
Myllikselle tsemppiä tiältä Joensuusta!:)

Swoop
19.12.2014, 19:37
Joskus elokuussa peruin oman tilaukseni ja tilasin toisen lehden ja sitäkin on kerennyt tulla jo pari numeroa (8numeroa vuodessa). Ostellaan irtonumeroita sitten jos sellasia vielä sattuu joskus tulemaan...

Sten
19.12.2014, 20:06
Tuli maksettu vuodeksi. Onhan se ikävää kun ei ole mitään tietoa koska seuraava lehti tulee, mutta toisaalta eihän Suomessa monta nelikko lehteä on joten maksoin tämän kerran ja tietysti Myllis on ensin pakko päästä tolpille ennen kun sorvata uutta lehteä, joten paranemisia sinnepäin. Mutta onhan mulla tilattu jenkeistä pari muuta offilehteä niin eihän mä ole täysin 4x4 M.n armoille ole.

-MaTTi-
19.12.2014, 22:20
Mutta onhan mulla tilattu jenkeistä pari muuta offilehteä
Sama täällä, samalla hintaa saa Four Wheelerin 2 vuodeks. Niillä ainakin pitää aikataulu, jopa liiankin hyvin, tänään löytyi jo February 2015 lehti postilaatikosta. :D

Sten
19.12.2014, 23:07
Sama täällä, samalla hintaa saa Four Wheelerin 2 vuodeks. Niillä ainakin pitää aikataulu, jopa liiankin hyvin, tänään löytyi jo February 2015 lehti postilaatikosta. :D

Tuli mullekin tänään ja Petersen Four Wheel Drive Feb-15 tuli pari viikkoa aiemmin. :D

Late
18.01.2015, 12:09
Pikkuhiljaa alkaa epäilyttämään maksoinko turhaan uusimman laskun...
Facebook päivityksiä kyllä ilmestyy säännöllisesti, mutta miten lie itse lehden laita?

veijon-esso
20.01.2015, 15:35
Tuli mullekin tänään ja Petersen Four Wheel Drive Feb-15 tuli pari viikkoa aiemmin. :D

Millaista juttua noissa jenkkilehdissä nykyään on? joskus tuli fiilis että aika paljon mainoksia ja sitten ne artikkelit ei ehkä ihan kohdannu suomi offarin ajatusmaailmaa..:D mutta ei oo nyt aikoihin tullu luettua niin onkohan muuttunu johonki suuntaan siitä 90 luvun tai 2000 luvun alun tyylistä?

Jare
20.01.2015, 15:48
Millaista juttua noissa jenkkilehdissä nykyään on? joskus tuli fiilis että aika paljon mainoksia ja sitten ne artikkelit ei ehkä ihan kohdannu suomi offarin ajatusmaailmaa..:D mutta ei oo nyt aikoihin tullu luettua niin onkohan muuttunu johonki suuntaan siitä 90 luvun tai 2000 luvun alun tyylistä?

90-luvun 5-iskaria/kulma + kaikki kromia tyylistä on kyllä muuttunu.

Ite tilasin ennen four wheelerin ja ton Petersenin.....nyt vaan Petersen, kun omaan makuun se on parempi. Kyllä niitä petersenin julkaisuja selaillessa hyvin aika kuluu "privaatti toimistossa" ;)

Sten
21.01.2015, 07:06
Oli aika silloin vähän päälle vuonna 2000 kun oli lähellä että olisin peruuttanut tilaukseni Four Wheelersin kohdalla mutta sit niitten asia kääntyi parempaan suuntaan ja ne alkoi kirjoittaa vanhemmista autoista yleisön pyynnöstä kun oli silloin aika vähemmän kirjotuksia "meidän" hintaluokan kohdalla kun kaikki alkoi kääntyä uusiin autoihin ja vanhat jäi mutta mielestäni nyt on taas palannut raiteelle ja molemmat ovat ihan ok vaikka onhan siinä paljon mainoksia sun muuta mutta ainakin voi samastua niitten projekteihin kun monta niitten projektit ovat peräisin 80 luvulta eteenpäin. No se on mun mielipiteeni ja kaikki riippuu mitä odotuksia lehtien kohdalla on.

vaughan
21.01.2015, 12:07
Mä jo hetken luulin että olis jollekin tullut uutta 4x4 maailma lehteä ja siitä täällä juttua, mutta paskanmarjat. OT:tä ulkomaanlehdistä vaan...:mad:
Noh, odotellaan vaan.Siihenhän on jo totuttukin.

t0ny
25.01.2015, 00:52
Tilaukseen meni...

Mitä, eikö lehteä kuulu?
Onneks en menny tilailee :D

Shortie
25.01.2015, 21:18
Millonka seuraava numero ilmestyy, ei osunut minulle silmään tietoa siitä facebookin sivuilla.

Heguli
25.01.2015, 21:59
Millonka seuraava numero ilmestyy, ei osunut minulle silmään tietoa siitä facebookin sivuilla.

Ennen vuotta 2018, todennäköisesti ehkä kenties. Enempää ei uskalla luvata.

Byrocrat
25.01.2015, 22:17
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Shortie

Ennen vuotta 2018, todennäköisesti ehkä kenties. Enempää ei uskalla luvata.

Ajattelitko ruveta toimittamaan ko lehteä kun noinkin rohkean aikataulun osaat ilmoittaa :rolleyes:

Palex
25.01.2015, 22:18
Mitäs muuten Myllikselle kuuluu tällä hetkellä?

Heguli
26.01.2015, 06:24
Ajattelitko ruveta toimittamaan ko lehteä kun noinkin rohkean aikataulun osaat ilmoittaa :rolleyes:

Eikös tän lehden aikataulut aina olleet tota tasoa :D Ja en ole sotkeutunut lehteen mitenkään.

sisua45
26.01.2015, 19:01
Tilaukseen meni...

Mitä, eikö lehteä kuulu?
Onneks en menny tilailee :D

Kirjoitin tuon 03.08.2010, kyllä sen jälkeen on tullut monta lehteä.

Mitäs muuten Myllikselle kuuluu tällä hetkellä?

Tämä kiinnosta minuakin.

JAMANT
26.01.2015, 19:44
Mitäs muuten Myllikselle kuuluu tällä hetkellä?Kuukauden sisään olen miehen nähnyt, mutta en siitä sen enempää ilman asianomaisen lupaa kerro (ainakaan julkisessa jakelussa). Että kyllä se hengissä on ja lehti ilmestyy kyllä...

TERO77
26.02.2015, 03:13
Kovat oli puheet alussa.. Ja näihin moni lankesi.. Niin minäkin. Harmittaa kun luvatuista määristä,ajoista ja trial /suunnistus jutuista ei pidetä kiinni.. Milloin mitäkin selityksiä. No aika näyttää saadaanko tälle vuodelle edes kahta lehteä luettavaksi.. Ja olisihan se kiva että tosiaan näitä ns vanhoja paskoja rassaavia nuoria ja keski-ikäisiä tosi offareitakin muistettaisiin joskus enempi kuin puolikkaalla sivulla,nimittäin harrastelija touhuissa sattuu ja tapahtuu koko ajan kaikkea mielenkiintoista,josta olisi kiva jotain lehdestäkin lukea. (mulla ei oo varaa 65 tonnin maasturiin) joten ei oikein nappaa noi testitkään enää.. Ei edes näinkin usein ilmestyvässä lehdessä.

Pafo
30.03.2015, 21:32
Toisko pääsiäspupun lehteä kenties?

tisa68
03.04.2015, 11:54
Onko lehden julkaisua tarkoitus jatkaa, vai menikö tilaajien rahat kankkulan kaivoon?

:mad::(:confused::eek::(:mad:

Heguli
03.04.2015, 14:20
Onko lehden julkaisua tarkoitus jatkaa, vai menikö tilaajien rahat kankkulan kaivoon?

:mad::(:confused::eek::(:mad:

Ei sitä täällä kukaan tiedä, kysy suoraan päätoimittajalta.....

Edit: ari.myllyla@4x4maailma.fi

jame80
13.04.2015, 17:48
heh. tulla tupsahti maksumuistutus 4x4 lehdeltä :) . pitää laittaa viesti takasi, että maksan kuhan lehti tulee laatikkoon todistetusti .

jakenbj
13.04.2015, 17:53
heh. tulla tupsahti maksumuistutus 4x4 lehdeltä :) . pitää laittaa viesti takasi, että maksan kuhan lehti tulee laatikkoon todistetusti .

Niin tuli mullekki.. ja alkuperäistä laskua ei ole ikinä tullut..

jame80
13.04.2015, 18:06
aloittaavat oikeassa järjestyksessä, karhukirjeet maailmalle, jos vielä jollain usko riittää ja maksaa vielä jotakin. viimeset pennit pois, kun vielä mahdollista.

Rölli
13.04.2015, 18:14
komppaan edellisiä.

Karhu tuli vaikka tilaus on peruttu eikä näinollen ole laskuakaan tullut...

Melkoista touhua, mitä lie rahoitetaan tälläkin keräyksellä mut ei ainakaan lehden tekoa.

veijon-esso
13.04.2015, 18:33
Karhukirjettä pukkas tännekkin... onkohan seuraavaks perintätoimisto asialla ja meneekö luottotiedot soikeeks? :D alkuperäinen lasku tullu muka 24.10.2014 ja mitä sillä on ostettu tai siis saatu?

jakenbj
13.04.2015, 18:49
Olis hauska tietää monelleko tämä karhukirje on lähetetty..

~BJ40~
13.04.2015, 19:13
Karhu tuli tännekkin.

MF356
13.04.2015, 19:33
Karhukirje tuli tännekin, puuttuvia lehtiäkin pitäis varmaan periä jostain:-D

jame80
13.04.2015, 20:06
sitähän on valitettu, ku ei ole aktiivista lehden toiminta. nythän tuo on aktivoitunu :)

young n dum
13.04.2015, 20:24
sitähän on valitettu, ku ei ole aktiivista lehden toiminta. nythän tuo on aktivoitunu :)

:D :D :D :D :D :D

PeteTurku
13.04.2015, 20:29
Karhu tuli myös.

ImacInnes
13.04.2015, 20:30
VOI VOI???

t. Ismo Ämmä

jame80
13.04.2015, 20:30
no höh. eli saamme syyttää itseämme, että ei ole ilmestyny ku kukaan ei ole maksanut tilaustaan :)

-MaTTi-
13.04.2015, 22:31
VOI VOI???

t. Ismo Ämmä
No voi voi, viime vuonna tuliko yks lehti heinäkuussa? Eikös tän pitäny ilmestyä 5 vai 6 kertaa vuodessa. Ala-arvoista touhua laittaa karhukirje kun lehteä ei ole ilmestynyt viimeiseen kohta 10 kuukauteen. Jokainen on varmasti jo saaneet lehtensä maksanut!

MOGGI
13.04.2015, 22:54
FB:n hevosmiesten tietotoimistossa
Jotain huhuilua uudesta lehdestä.

Holst
14.04.2015, 04:22
En ollu siis ainoa kenellä unohtunut maksaa olematon lasku :-D

MAGE
14.04.2015, 05:33
karhua pukkasi tännekkin...

Masi
14.04.2015, 05:56
Tänne tuli karhu myös

Heguli
14.04.2015, 07:04
FB:n hevosmiesten tietotoimistossa
Jotain huhuilua uudesta lehdestä.

Jaahas. Tässähän alkaa olemaan jo aineksia kokoillan elokuvaan :D

jame80
14.04.2015, 07:49
ei saata ainakaan offipalstalta kovin paljoa uudelle lehdelle tilauksia tippua jos on samat henkilöt asialla...

Ex_inkkari
14.04.2015, 07:59
ei saata ainakaan offipalstalta kovin paljoa uudelle lehdelle tilauksia tippua jos on samat henkilöt asialla...

Laskutus pitäisi muuttaa sellaiseksi että vuoden lopussa maksetaan saadut lehdet niin ei tule kenellekkään paha mieli, kaikki lehdet on kaatunut omaan mahdottomuuteensa tähän asti ? mahtaako kertoa jotain kuinka vaikea on ylläpitää jotain offroad alan julkaisua.

HV
14.04.2015, 08:11
Vikahan ei ole ollenkaan lehden tekijöissä vaan lukijoissa, nimittäin kyseessähän ei ole offroad lehti ollenkkaan vaan se on silkkaa satiiria :D

Topi1982
14.04.2015, 15:22
Laittaisko joku viisas tänne mallin "torjunta kirjeestä" tuolle karhulle, koska se on kiistettävä vaikka se aiheeton onkin. Eipähän mene kenelläkään sitten perintään.
Oltais offiporukka kerrankin yhdessä rintamassa vääryyttä ja maailman pahuutta vastaan!:cool:

jakenbj
14.04.2015, 15:33
Voisko Myllis itse tai joku toimituksen väestä kommentoida vähän tätäkin asiaa kun kerta palstalla vierailevat.

elhapero
14.04.2015, 15:40
Jaaha,on aika monelle tullut muistutus lasku,niin tuli mullekin,eikä ole ensimmäistäkään laskua tullut.

ajelija
14.04.2015, 16:01
Tänään 4x4maailma.fi sivulla myllis laittanut armeija maasturi katsaus päivityksen. Jospa lehtikin edistyisi vielä...

Heguli
14.04.2015, 16:22
Voisko Myllis itse tai joku toimituksen väestä kommentoida vähän tätäkin asiaa kun kerta palstalla vierailevat.

Päätoimittaja ei ennenkään ole vaivautunut palstalla mitään kommentoimaan, olemme kaiketi rupusakkia.

jame80
14.04.2015, 16:34
en varmasti maksa laskua, jonka vastineen tulemisesta ei mitään tietoa..... muistaako kukaan montako lehteä tullut edellisen laskun aikana ?

HaKu
14.04.2015, 18:40
Kilpailu ja kuluttajaviraston sivuilta.
Löytyy valmislomake jolla voi tehdä valituksen ja siitä kopio sitten itselle ,koska lähetetty.
Jos ei perätön laskuttaja ei anna vastinetta niin raukeaa tietty.
Ja voi soittaakin tuonne.

www.kkv.fi

En saanut suoraa linkkiä tähän,mutta joku korjatkoon.

Late
14.04.2015, 19:32
Minä menin tuon laskun maksamaan kun se tuli. (joskus syksyllä)
Nyt pistin toimitukseen meiliä ja pyysin peruuttamaan tilaukseni sekä palauttamaan rahat.
Vastaus tuli hyvin nopeasti ja rahat luvattiin palauttaa. Tämä puoli palvelusta siis toimii hienosti.

Ja jos nyt joku ei muista, niin edellinen numero lehdestä oli nro. 1/2014.

Mikäli lehti vielä joskus ilmestyy, niin irtonumeron ostan ehdottomasti!

rane58
14.04.2015, 20:46
Kohta alkaa ulosottomiehet pyörii nurkissa kuin tontut ennen joulua...:p

Ja tähän loppuun jäniskevennys.... :D

https://youtu.be/HPy0vPye2EYhttps://youtu.be/HPy0vPye2EY

ZeiZei
14.04.2015, 22:35
Tuolla oli näköjään Mylliksen selvitys asiasta:

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=134255

jopo17
15.04.2015, 19:22
No helvata täällähän on oikein keskustelua asiasta kun laitoin uuden viestiketjun kun KARHUKIRJE tuli meillekin mut lehteä ei ole näkynyt? Eli kannattaako jättää maksamatta??

jakenbj
15.04.2015, 19:30
No helvata täällähän on oikein keskustelua asiasta kun laitoin uuden viestiketjun kun KARHUKIRJE tuli meillekin mut lehteä ei ole näkynyt? Eli kannattaako jättää maksamatta??

Ite ainakin jätän maksamatta mutta jokainen tekee niinku parhaaksi näkee..

pastirolli
03.07.2015, 22:58
Pakko nyt jo ihmetellä tätä touhua. Jos ei tilaajille saa tehtyä lehteä jonka he ovat jo maksaneet ajat sitten, pitäisi ehkäpä jo vähän ilmoitella syytä viivästymiselle. Kuinka moni tilaaja ei lue offipalstaa eikä tiedä että missä vika ettei ostettua tuotetta sitten tulekkaan vaikka näin on luvattu. Pakko sanoa että tuskin joskus tulevaisuudessa ilmestyvä lehti ei korvaa sitä vitutuksen määrää jonka tämä lehden toimitus on saanut aikaan. Lehteä pystyy vielä tilaamaan nettisivujen kautta. Tuohan on jo rikollista puuhaa. Jos joku on sairas eikä pysty tekemään töitä niin sitten vittu hommataan tuuraaja.

4x4 magazine vei multa ja monelta muulta paljon rahaa. Taustalla oli ilmeisesti sairastuminen joka vei hengen. Silti vituttaa se ettei asiasta voitu informoida.

Mulla on saamatta yksi lehti. Olen perunut tilaukseni 7.11.2014 ja silloin luvattiin että lehti tulee ja sitten tilaus päättyy. Sanotaan nyt näin ettei riitä enää yksi lehti. Velka on kasvanut korkoa ja nyt pitää tulla jo jotain korvausta lehden mukana. Jos ensi viikolla ei ole lihti postilaatikossa, laitan asian kuluttajasuojaviranomaisten käsiteltäväksi.

Late
04.07.2015, 00:37
Mielestäni huvittavinta/vituttavinta tässä on se, että facebookissa 4x4maailma on kohtuu aktiivinen.
(viimeisimmät päivitykset 19,24, ja 25. kesäkuuta)

Tänne palstalle taas ei ei juuri ehditä/viitsitä/tajuta kommentoida lehden tilaa millään tavalla. :confused:

Onnea vaan teille jotka ette ole pyytäneet rahojanne takaisin...
Lehden seuraavan numeron ilmestymisen todennäköisyys on samaa luokkaa Kreikan velkojen maksun kanssa.

:D

pastirolli
04.07.2015, 09:17
Lehden seuraavan numeron ilmestymisen todennäköisyys on samaa luokkaa Kreikan velkojen maksun kanssa.

Kohta lähettävät uuden laskun kun ei muuten rahat riitä lehden tekoon. :D

-MaTTi-
04.07.2015, 20:55
On sitten tämän vuoden ensimäinen 4x4 Maailma-lehden numero nähnyt päivänvalon! Toivotaan, että seuraavia numeroita ei tarvitse odotella yhtä pitkään :)Turha toivo, tais hurahtaa vuosi ilman lehden lehteä. Peruin kyllä tilauksen jo puoltoista vuotta sitten. Viime kesänä tuli yks lehti, yks pitäis vielä tulla kun on aikoinaan maksettu.

young n dum
04.07.2015, 22:12
tähä väliin taas kyl tarvittas joku harrastaja ressukka joka paasaa et kyllä minä lehteä maksan tuli se millon tahansa tai oli tulematta:D

mylpyl meni win capitat vissii vähä vituiks vai? :)

Mylppy
05.07.2015, 07:19

Tähän täytyy sanoa muistutuksena, että nimimerkit Mylppy ja Myllis on eri ihmiset.

Heguli
05.07.2015, 07:55

No jaa, toimitus on ottanut rahat tilaajilta eikä vastineeksi toimita lupaamaansa tuotetta eli lehteä. Rikoslain mukaan tässä puhutaan petoksesta. Kai toi hyvä bisnes on, rahaa tulee eikä tarvii tehdä mitään.

pastirolli
05.07.2015, 12:32
Sinänsä jännä juttu että silloin kun minä laitoin tilauksen ensimmäistä kertaa niin lehtiä piti tulla kuusi numeroa vuodessa. Nyt jännittääkö saako nämä saamattomat tehtyä edes yhtä numeroa vuodessa..?

metsienmies
06.07.2015, 19:36
Mutta eipä taida tulla mitään... Laskun maksoin itsekin sen saapuessa ja odottavan aika on käynyt nyt jo kyllä TODELLA pitkäksi :mad: . Summa sinänsä ei ole iso, maailma ei siihen kaadu mutta... Periaatteen vuoksi täytyisi kyllä jotain konkreettista jo tuntua etusormien ja peukkujen välissä hypisteltävänä olla... :rolleyes: :rolleyes: Mutta tämä tilaus kun on käsitelty niin eipä tarvii enää toimitella... hintaan kuuluvat lehdet kyllä saa tulla... yhtään sen jälkeen ei, samoin laskuja ei enää makseta... saattaa olla etten osta irtonumeroakaan enää... :mad: :mad:

Sten
07.07.2015, 08:21
Sinänsä jännä juttu että silloin kun minä laitoin tilauksen ensimmäistä kertaa niin lehtiä piti tulla kuusi numeroa vuodessa. Nyt jännittääkö saako nämä saamattomat tehtyä edes yhtä numeroa vuodessa..?

Joo näin ole. Eikö se meni näin:
2011 4 lehteä
2012 3 kpl
2013 2 kpl
2014 1 kpl
2015 ?

Tätä menoa ei näytä yhtään hyvältä. Miten asiat on mennyt näin ja on se nyt kumma kun ei mitään kuuluu. Joko kaikki ovat kuolleet kun ei mikään muu tunnu toimivan kun laskujenlähettely, :mad:

Heguli
07.07.2015, 10:18
Joko kaikki ovat kuolleet kun ei mikään muu tunnu toimivan kun laskujenlähettely, :mad:
Nettisivuja on päivitetty 4.7.2015, eli joku on ilmiselvästi hengissä. Laita sähköpostia suoraan päätoimittajalle ari.myllyla@4x4maailma.fi ja odottele vastausta pari vuotta......:D

Ei vaan, väärä hymiö, ei tässä tarinassa ole mitään hauskaa.

pee
07.07.2015, 10:20
Joo ja elokuulle lupailevat lehteä.

Taas.

Rölli
07.07.2015, 12:54

Taas.

Oliko mitään mainintaa vuodesta?

pastirolli
07.07.2015, 13:13

Taas.

Kokeilen odotella elokuun(2015) viimeiseen päivään asti ja jos ei sitten ole lehteä tullut niin homma menee KKV:n käsiteltäväksi. Suosittelen muitakin tekemään saman homman. Tämä lehden toiminta on juuri vastaavaa kuin nigerialaiskirjeiden touhu. Kovat on lupaukset, "anna rahaa niin saat paljon lehtiä, lupaan toimittaa kotiin asti".

pee
07.07.2015, 13:22
Miten kauan tuommosta tietopläjäystä taitellaan ??

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=134255

pastirolli
07.07.2015, 13:36
Montako numeroa on tähän mennessä tullut? Tai montako on tulematta? Minä tilasin 6 numeroa vuodessa. Päätoimittaja lupasi että se on 6 lehteä. Tuplanumero on vain yksi lehti. Pitää vain laskeskella että paljonko firma on velkaa...

pastirolli
07.07.2015, 17:20
6 numeroa tarkoittaa kuutta fyysistä numeroa.PISTE. eli vaikka nyt on tupla numerot 2/3, se tilaajille yksi numero. Jatkossa pitää katsoa mikä järkevää ehkä viisinumeroa?

Onko katsottu että järkevää on vain 1nro per vuosi? :D

Sivulla 35 alkaa porukka kyselemään huolestuneena toisen numeron perään. Voi kun olisi silloin tajunnut että koko homma on kusetusta.

Topi1982
07.07.2015, 17:51
Ei tule lehteä enää ikinä?
On ollu aikaa tehdä selväksi suunnitelmat jatkosta.
Peruttu on, eikä ikinä enää tilata!:rolleyes:

young n dum
07.07.2015, 20:14
Onko katsottu että järkevää on vain 1nro per vuosi? :D

Sivulla 35 alkaa porukka kyselemään huolestuneena toisen numeron perään. Voi kun olisi silloin tajunnut että koko homma on kusetusta.

:) mie en arvannu et näi spektaakkelimaisen kusetuksen ilkiää joku "kaikkien" jollai taval tuntema / tietävä palstalainen tehä mut katos vaan..

mut juu.. etelline lehti hommeli ku meni vituiks nii en uskaltanu ite ostaa ku pari irto nummeroo :D hyvä niin :)

mut onha meil viel rantoja koluavia namu pakuilla ajavia juntteja mitkä uusii tilauksen oli lehteä tai ei :)

Dacia Duster
08.07.2015, 10:08
Ainakin juttuja pitäisi olla teossa tuleviin numeroihin...?

"Sitten tarjolla olisi "ilmainen" setti uusi BFGoodrichin All-Terrain KO2 -renkaita. All-Terrain KO2 uudistuu kokonaan ensivuodeksi ja ensimmäiset koot olisivat tulossa heinåkuussa Suomeen. Mielestäni se oli erittäin sopiva rengas Dusterin alle kokovuotiskäyttöön. Renkaitten saamisen ehto on, että niistä tehdään juttu (ja) 4x4maailma lehteen ja seurataan kulutusta ja käyttäytymistä, Niillä on myös ajettava talvi yli ja myös metsässä. Renkaat saa omaksi tuon testin jälkeen."

Lainaus siis alla olevasta linkistä,

http://www.rtf.fi/keskustelupalsta/viewtopic.php?f=39&t=4127

pastirolli
08.07.2015, 11:17
Tuskimpa tuokaan toteutuu.
Onko kellään kaikkia ilmestyneitä lehtiä? Menin hulluuspäissäni myymään omani pois. Olisivat ehkä olleet keräilyharvinaisuus.

Late
08.07.2015, 18:52
Onko kellään kaikkia ilmestyneitä lehtiä? .

On.
Kuten myös kaikki ilmestyneet 4x4 Magazinet.

pastirolli
08.07.2015, 19:11
On.

Laita nyt jonkinlainen lista kuinka lehtiä on tullut. Montako vuodessa jne.

Sten
08.07.2015, 19:12
On.

On varmaan mullakin

JAMANT
08.07.2015, 19:47
Mullakin taitaa olla kaikki, joitakin numeroita useampi kymmenen...

Äkkiä laskin 9 + Ladoga-spessu.
2011 - 4 numeroa, joista yksi tupla,
2012 - 3 numeroa,
2013 - 2 numeroa,
2014 - 1 numero,
2015 - 0 numeroa so far....

Siis 9 numeroa, kun toi yksi oli tupla!!

Byrocrat
08.07.2015, 22:08
Ei tule lehteä enää ikinä?
On ollu aikaa tehdä selväksi suunnitelmat jatkosta.
Peruttu on, eikä ikinä enää tilata!:rolleyes:

Epävarmassa tilanteessa en lähtis tilaamaan, mutta irtonumeronhan voi ainakin ostaa jos sellainen sattuis ilmestymään. Enkä muuten olis noin varma tuosta lehden tulevaisuudesta, saattaa Myllis vielä yllätää :rolleyes::)

pee
08.07.2015, 22:13
Mullakin taitaa olla kaikki, joitakin numeroita useampi kymmenen...

Äkkiä laskin 9 + Ladoga-spessu.
2011 - 4 numeroa, joista yksi tupla,
2012 - 3 numeroa,
2013 - 2 numeroa,
2014 - 1 numero,
2015 - 0 numeroa so far....

Siis 9 numeroa, kun toi yksi oli tupla!!

Jos tilaaja on tilannu nuo vuodet niin, että luvattu oli esim 4 nroa / vuosi, niin tämän vuoden maksu hoidettuna uupuu siis 1 + 2 + 3 + 4 eli 10 lehteä. 9 on tullut joista yks on ollut tupla.

Tuntuuks kenestäkään muusta siltä, että lehden hinta on ollut tilaajille tupla ???

Vitun koijarit sanon minä, vaikkei tuo menetetty rahan määrä sinänsä kipeeks tee mutta aina vituttaa kun joku kusee iirikseen.

EDIT: jos se tavoite oli 6 / vuosi niin sittenpä uupuu 2 + 3 + 4 + 5 + 6 = 20

Eli rahastettu 30 lehteä ja toimitettu 10

Heguli
09.07.2015, 07:12
Enkä muuten olis noin varma tuosta lehden tulevaisuudesta, saattaa Myllis vielä yllätää :rolleyes::)
Joopa joo, kyseisen koijarin yllätykset on jo toivottavasti nähty. Parempi olisi jos tämä tarina loppuisi tässä ja nyt, päätyy vielä käräjille moinen vedätys.

pastirolli
09.07.2015, 07:21
Tuplanumerot olivat vain yksi lehti joten aika paljon on firma velkaa... :p

Eikö tämä ole jo petos? Ainakin lievä?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Petos

Nerd-O
09.07.2015, 09:05
No onpas mielenkiintoista toimintaa. Toisaalta en usko että kyseisen lehden tilaajamäärät on kovin suuria. Enkä usko että irtonumeroitakaan ostetaan kovin monta. Ei varmasti siis kovin kannattavaa touhua. Mut varmasti ainoa suomalainen lehti mikä tekee offiaiheisia juttuja. Onko ne jutut sitten käyty läpi jo parissa vuodessa? Tuo offi homma muutenkin tuntuu olevan hieman kuoleva laji. En tie lisääntyykö tuo harrastaja määrä, käsittääkseni se vaan vähenee. Näkeehän sen kisoissakin. Eikä tuo verottaja hommaa yhtään helpota kun vanhan paskan omistaminen vaan kallistuu koko ajan. Ne harvat lehdet mitä minä olen 4x4 maailmaa lukenut niin ne oli ihan hyviä. Mutta en oikeesti usko että tuollaista lehteä voisi kovin montaa vuotta tehdä. Ne aiheet on aika nopeasti käsitelty ja kalustokin on käsitelty. Ei sitä HJ:ta nyt niin monella eri tapaa voi vaan rakentaa offi hommaan.

Ehkä lehdessä ois pitänyt olla enemmän ulkomaisten lehtien käännöksiä? Autobildin tapaan. En tie onko siinäkään lehdessä koskaan enempää kuin yksi tai kaksi juttua ihan suomalaisen toimituksen tekemää. Silti porukka sitä lehteä tilailee. Ei hajuakaan mitä homma mahtaa maksaa.

Joka tapauksessa harmi jos alan ainoa lehti lopettaa toiminnan.

Sten
09.07.2015, 10:31
...mut muistaisin että Myllis olisi kirjoittanut joskus jossain että se tilausjakso on 6 numeroa. Vaikka se kestäisi kauemman aaikaa kun oli suunniteltu niin se olisi silti se 6 lehteä....mut voihan muistissani olla ...aukkoja... :D:D

Kaitsu67
09.07.2015, 10:39
...mut muistaisin että Myllis olisi kirjoittanut joskus jossain että se tilausjakso on 6 numeroa. Vaikka se kestäisi kauemman aaikaa kun oli suunniteltu niin se olisi silti se 6 lehteä....mut voihan muistissani olla ...aukkoja... :D:D

Mutta tässä tapauksessa ilmeisesti useampi "tilausjakso" on jo laskutettu, ja lehdet edelleen uupuu...itse ostellut satunnaisesti irtonumeroita

pee
09.07.2015, 14:51
Nostetaas tää:

6 x vuosi: http://forums.offipalsta.com/showpost.php?p=783829&postcount=420

Rölli
09.07.2015, 15:38
Nostetaas tää:

6 x vuosi: http://forums.offipalsta.com/showpost.php?p=783829&postcount=420

Tosta voi nopeesti vetää kolme johtopäätöstä...

1. Kirjoittaminen on alkanut maistua työltä ja terve ruumis ei työtä kaipaa...
2. Nykyajan vauhti on vaan liian kova, lehti ilmestyy hieman vanhemman ajankulun mukaan...
3. Raapustetaan hyvin paljon pintaa syvemmältä niin siksikin kestää kauemmin...soluttautuminen nääs vie aikansa...

Axl
09.07.2015, 16:42
Jos tilaaja on tilannu nuo vuodet niin, että luvattu oli esim 4 nroa / vuosi, niin tämän vuoden maksu hoidettuna uupuu siis 1 + 2 + 3 + 4 eli 10 lehteä. 9 on tullut joista yks on ollut tupla.

Tuntuuks kenestäkään muusta siltä, että lehden hinta on ollut tilaajille tupla ???

Vitun koijarit sanon minä, vaikkei tuo menetetty rahan määrä sinänsä kipeeks tee mutta aina vituttaa kun joku kusee iirikseen.

EDIT: jos se tavoite oli 6 / vuosi niin sittenpä uupuu 2 + 3 + 4 + 5 + 6 = 20

Eli rahastettu 30 lehteä ja toimitettu 10

Ei ihan noinkaan, laskutuskausi on per 5 lehteä (tai oliko eka 6?) eikä per vuosi.
3 laskua on tullut ja viimeisen jälkeen ei yhtään lehteä, mahtaako tullakkaan...

pastirolli
09.07.2015, 17:51
Tätä ketjua on kyllä mukava lueskella. Homma alkaa jo kusemaan vuonna -11.

SauliS kirjoitti näin: http://forums.offipalsta.com/showpost.php?p=772570&postcount=373

Odoteltiinkos tässä ensimmäistä vai jopa jo toista numeroa... :D:D

Nimimerkki mjoona oli ahkera antamaan infoa. Missä hän luuraa? http://forums.offipalsta.com/member.php?u=12150

Rölli
09.07.2015, 18:03
Nimimerkki mjoona oli ahkera antamaan infoa. Missä hän luuraa? http://forums.offipalsta.com/member.php?u=12150

Fyrkat taskussa jossain missä aurinko paistaa eri kulmasta kuin täällä...
Tai sit jossain luolassa häpeämässä omaa hyväuskoisuuttaan.

mjoona
09.07.2015, 20:41
Fyrkat taskussa jossain missä aurinko paistaa eri kulmasta kuin täällä...
Tai sit jossain luolassa häpeämässä omaa hyväuskoisuuttaan.

Olen toiminut 4x4 Maailma / Off Road Kustannus alihankkijana taitto ym. töiden osalta. Kustantaja näyttää oman Facebook-viestinsä mukaan vaihtaneen taittajaa. Itselläni ei ole 1/2014 ilmestyneen lehden taiton jälkeen ollut lehden kanssa mitään tekemistä, johtuen sopimuksen mukaan toteutettujen ja tilattujen töiden maksamattomista laskuista.

Ystävällisin terveisin,

Mikko Joona

AV Sujuvasti Oy
040 170 6851
mjoona@gmail.com

jakenbj
09.07.2015, 20:51
Erään sanoja lainaten: Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne!
eli löytyskö samasta piilosta rahat....

-Jarkko-
10.07.2015, 04:02
Nyt kun tää on taas pinnalla ni pitääkin päivittää oma laskutusosoite ettei tule epäselvyyksiä ja unohdu laskut maksamatta.
Terveisin rantoja koluava namupakujuntti..

PS:

(Otin tohon Rugeriin kuteja tonnilla ettei pääse totuus unohtumaan) ;)

Heguli
10.07.2015, 09:55
Olen toiminut 4x4 Maailma / Off Road Kustannus alihankkijana taitto ym. töiden osalta. Kustantaja näyttää oman Facebook-viestinsä mukaan vaihtaneen taittajaa. Itselläni ei ole 1/2014 ilmestyneen lehden taiton jälkeen ollut lehden kanssa mitään tekemistä, johtuen sopimuksen mukaan toteutettujen ja tilattujen töiden maksamattomista laskuista.

Ystävällisin terveisin,

Mikko Joona

Eli tämä oli paska keikka sullekin, tervetuloa jonon jatkeeksi :D

ps. olethan laittanut noi laskut perintään ?

pastirolli
10.07.2015, 11:21
www.facebook.com/4x4Maailma?fref=ts

Face-sivuilla sensuroidaan asiakkaiden kritiikkiä. Mä en enää pysty edes kommentoimaan tuolla. Alkaa olemaan oikeasti nyt sellaista touhua että minä ainakin laitan virkamiehet asialle. Raja oli siinä ja nyt Myllis teki väärän liikkeen. Paljonko lähetetään hamekangasta?

pastirolli
10.07.2015, 13:24
No joo...
Kun arvostettu 4x4 Maailman toimitukselta ei löytynyt munaa hoitamaan hommaa niin pistetään sitten viranomaiset asialle.

Suosittelen nyt jokaista jolla on tilaus sisällä mutta lehdet saamatta, tekemään tälläisen pienen operaation. Ei maksa paljoa mutta saattaa tulevaisuudessa estää muita joutumasta tälläisen huijauksen uhreiksi.

Täältä saa PDF:n joka täytettynä lähetetään lehden toimitukselle. http://www.kkv.fi/globalassets/kkv-suomi/tietoa-ja-ohjeita/viat-ja-viivastys/valitukset/valitus-yritykselle-pdf/valitus-toimituksen-viivastymisesta.pdf

Lehden osoite on: 4×4 Maailma, PL35, 02401 Kirkkonummi. Sähköpostia ei kannata laittaa. Eivät osaa ilmeisesti käyttää tietokonetta.

Tuohon PDF:än saa laitella omasta mielestä sopivaa korvaussummaa. Siihen voi myös lisätä mielipahalisää. Itse laitoin satasen vaikka tuskin menee ikinä läpi mutta pitää kokeilla. Onhan tämä asia vituttanut jo 4 vuotta. Mitään tarkkoja päivämääriä on turha laittaa. Minä annoin 30 päivää aikaa korjata asiat.

Kun homma ei kuitenkaan lähde rullaamaan niin annetun ajan jälkeen otetaan yhteyttä joko puhelimella(ehkä helpoin selittää asia) tai sitten sähköisellä yhteydenottolomakkeella. https://kuti.kkv.fi/Kutiweb/kuluttajat/etusivuneuvonta.aspx

Jos/kun asia ei ratkea vieläkään niin seuraavaksi asia pitää laittaa Kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn. http://www.kuluttajariita.fi/fi/ Sitten alkaakin jo silmukka kiristymään huijarin kaulalla. Onhan tämä päivänselvää että nyt on toimittaja mokannut. Asia olisi varmasti aivan toinen jos olisi kertonut myöhästymisistä mutta se olikin sitten yllättävän vaikeaa.

Suosittelen tosiaan näkemään vähän vaivaa ja tekemään tälläisen pienen operaation. Tuosta toimitukselle lähetettävästä paperista kannattaa ottaa jonkinlainen kopio itselle.

Tässähän puhutaan muutamien kymppien menetyksestä mutta ainakin omalla kohdalla asia on periaatteellinen. Niillä muutamalla kympillä olisin voinut ostaa lapsilleni jotain kivaa. Nyt ne ovat mylliksen taskussa.

HV
10.07.2015, 14:03
Laittakaa vähän jäitä hattuun :)

Kaikki ei ole menny niinkuin strömsöössä mutta se on vain elämää... Ei niin vakavaa ;)

Heguli
10.07.2015, 14:23

Kaikki ei ole menny niinkuin strömsöössä mutta se on vain elämää... Ei niin vakavaa ;)

Petos on minusta vakava asia eikä kuulu elämään, vai ?

mjoona
10.07.2015, 16:48

Omalla kohdallani saatavat ovat sitä luokkaa, että näin pienyrittäjän perheen toimentulon kannalta on kyllä hyvin vakavasta ja erittäin merkittävästä asiasta kysymys.

En kuitenkaan halua asiaa sen enempää näin julkisella foorumilla puida, enkä halunnut asiaa kommentoida ennen kuin nimeni mainittiin. Kyseessä kun on kuitenkin myös oma maineeni, niin koin tarpeelliseksi selventää omaa osuuttani lehden toimintaan.

rulez
06.08.2015, 11:35
https://www.facebook.com/4x4Maailma?fref=ts

Facen mukaan uusi lehti tulossa kansikin jo esillä nyt veikkauksia julkaisuajankohdasta kun se ilmotuksen mukaan tulee kohtasillään :D

Tuskin nyt ainakaan kahteen kuukauteen vielä ilmestyy :rolleyes:

karvanoppa
06.08.2015, 12:10
Onko tuossa uudessa lehdessä kannen perusteella mitään muuta kuin atv / citymaasturi juttua?

MattiH
06.08.2015, 15:12
https://www.facebook.com/4x4Maailma?fref=ts
"Mitä enemmän sitä tutki, sitä enemmän sieltä paljastui asioita, jotka tuntuivat maalaisjärjellä järjenvastaisilta ja yleensähän loppulaskun maksaa kuluttaja. Mutta kun epäilysten tueksi ei saanut riittävästi faktaa niistä ei voinut kirjoittaa. "

puidaanko tässä lehden toimintaa? :eek: ...eiku
(sorry)

pastirolli
06.08.2015, 16:56
Koittakaan heittää vähän kritiikkiä tuonne fasepuukkiin niin heti myllis laittaa estot päälle. Aika herkkä tapaus.

Yölento
06.08.2015, 18:31
Naamakirja on niin julkinen ja suuren yleisön nähtävissä ettei sinne passaa mitään negatiivista päästää...siinähän menis maine ja tilaajat...

thudor
06.08.2015, 22:57
oo päästäny naamakirjas ees "kaveriksi", kai sukunimi tuttu. Pitänee täyttää joku lomake, 1 numero kerkes tulla 5 numeron tilauksesta..:eek:

pastirolli
25.08.2015, 13:58
Lupasikos se myllis että heinäkuussa tulisi lehti? Mitä meinaatte? Tuleeko tämän vuoden puolella? :D

Selitellään taas että "ei kannata eläkeläisen opetella uusia juttuja / nyt on keuhkot ja perse vaihdettu, kukahan vaihtaisi naaman / taas on mennyt jutut uusiksi, tilaajat saavat lehdet huomenna, joulupukki tuo ne henkilökohtaisesti jokaiselle".

Kauanko porukka antaa yhden kusettajan kusta silmään? :D

Vieläkö Ari Myllis löytyy facesta?

Heguli
25.08.2015, 15:15
Lupasikos se myllis että heinäkuussa tulisi lehti? Mitä meinaatte? Tuleeko tämän vuoden puolella? :D

Selitellään taas että "ei kannata eläkeläisen opetella uusia juttuja / nyt on keuhkot ja perse vaihdettu, kukahan vaihtaisi naaman / taas on mennyt jutut uusiksi, tilaajat saavat lehdet huomenna, joulupukki tuo ne henkilökohtaisesti jokaiselle".

Kauanko porukka antaa yhden kusettajan kusta silmään? :D

Vieläkö Ari Myllis löytyy facesta?

Äläs nyt, onhan se uusin lehti ollut taitossa jo keväästä saakka :D :D
Ei vaan, kusetusta koko juttu.

Byrocrat
25.08.2015, 16:58
Kusetusta tai ei mutta aikovat edelleen julkaista lehteä. Milloin tämän vuoden lehden saavat ulos jää edelleen arvailujen varaan :rolleyes:;)

https://www.facebook.com/4x4Maailma/photos/a.315895268453376.69378.309580522418184/920016858041211/?type=1&theater

Yölento
25.08.2015, 17:47
"uusiutuvat polttoaineet" vei aivan liikaa aikaa ja olisi pitänyt ymmärtää omien resurssien rajallisuus.

Tarkoittaako tämä nyt sitä että rahat tuli ryypättyä ja sitten huomattiin että kusessa ollaan vai mitä ihmettä tuo koko selitys tarkottaa?

young n dum
25.08.2015, 19:44
vissii pari kolmio lääkettä vejetty enneku on tuo sepostus kirjotettu.

pee
25.08.2015, 20:03
Tuttua laatua, kirjoitusvirheet nyt jo kannessakin :D

Kauppaan jää

Laikka
13.09.2015, 21:55
Facebookin mukaan vuoden eka numero on tilaajilla viikon 39 lopulla. Ja joulukuussa tulee jo toinen lehti tälle vuodelle

Rölli
13.09.2015, 22:02
Facebookin mukaan vuoden eka numero on tilaajilla viikon 39 lopulla. Ja joulukuussa tulee jo toinen lehti tälle vuodelle

Minkä vuoden?????

Laikka
13.09.2015, 22:09
2013?... :D

sisua45
13.09.2015, 22:16

Luin kannen, mutten löytänyt kirotusvihreitä?

Olen suht hyvä äidinkielessä, entinen esimieheni oli puolestaan suht huono. "Älkää kuitatko sunnuntuin tunteja sunnuntuille, vaan kuitatkaa ne maanantille"... :D

baxxter
14.09.2015, 00:51
Luin kannen, mutten löytänyt kirotusvihreitä?

Onko tuttu valmistaja tuo SsanYong..

sohc
14.09.2015, 08:13
itse ainakin jätin laskun maksamatta kun oli saapumis päivä oli eräpäivä.

Byrocrat
14.09.2015, 11:38
Kauppaan jää

Kun ei ole muuta nähtävissä kuin kansi niin lopputuloksesta ei kannattais hirveesti vielä iloita, eiköhän tuokin kirotusvihre oikoluvussa korjaannu :rolleyes: :)
Olipa lehti minkä firman tuote tahansa niin aina niistä kirjoitusvirheitä löytyy eikä 4x4 Maailma poikkea siinä muista. Sisällöstä ja painoasun laadusta voidaan sitten olla montaakin mieltä, mutta jos suomenkielellä ilmestyviä offilehtiä vertaillaan niin tää on kuitenkin niistä paras ;):D:rolleyes:

oziolli
14.09.2015, 13:34
Onko tuttu valmistaja tuo SsanYong..

SsangYong Motor Company or SsangYong Motor is the fourth largest South Korea-based automobile manufacturer. Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/SsangYong_Motor)

Yksi kirjain on jaanyt pois.

Yölento
14.09.2015, 14:26
SsangYong Motor Company or SsangYong Motor is the fourth largest South Korea-based automobile manufacturer. Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/SsangYong_Motor)

Yksi kirjain on jaanyt pois.

No ehkäpä se "juttu" onkin juuri se että lehden KANNESSA on moinen kirjaimen puute eikä se että tunteeko porukka Mussoa...

Olkku
14.09.2015, 17:30
Mutta loppuviimeksi onko kirjotusvirheillä mitään merkitystä, kun niitä ei ilmeisesti meinata julkaista?

hiluvitkutin
14.09.2015, 17:49
Kun ei ole muuta nähtävissä kuin kansi niin lopputuloksesta ei kannattais hirveesti vielä iloita, eiköhän tuokin kirotusvihre oikoluvussa korjaannu :rolleyes: :)
Olipa lehti minkä firman tuote tahansa niin aina niistä kirjoitusvirheitä löytyy eikä 4x4 Maailma poikkea siinä muista. Sisällöstä ja painoasun laadusta voidaan sitten olla montaakin mieltä, mutta jos suomenkielellä ilmestyviä offilehtiä vertaillaan niin tää on kuitenkin niistä paras ;):D:rolleyes:

Muissa suomenkielisissä offilehdissäpä ei kirjotusvirheitä ookkaa 😆

KoniJeep
14.09.2015, 21:30

http://images.sodahead.com/polls/000327123/polls_shit1_0642_570829_answer_1_xlarge.jpeg

pastirolli
16.09.2015, 14:03
Oli tullut oikein sähköpostia 4x4 maailman laskutuksesta! Siellä on siis joku käynyt atk-kurssin! Aivan uskomaton askel eteenpäin! Oli myllis luvannut että suuskuussa tulee lehti. Nyt kun tietokoneita on opittu käyttämään niin nakkaisivat sen mylliksen vittuun ja ettisivät siihen tilalle miehen (tai naisen). Voisi ruveta homma toimimaan.

Ei millään pahalla teille 4x4 maailma-lehden taustajoukoille. Ei ole teidän vika ettei yksi hoida hommiaan. Osaahan se varmasti pyyhkiä edes perseensä???

:D:D:D

tare
21.09.2015, 16:20
Mites tää kestotilaus pitäis niinku irtisanoa?

tapsa4x4
21.09.2015, 18:24

Ei selvinnyt mulle koskaan jätin laskut maksamatta kun ei lehtiä tuu niin ei oo tullut karhu kirjeitäkään.

Heguli
21.09.2015, 18:37

Laita vapaamuotoinen sähköposti asiasta lehden toimitukseen niin se riittää.

JJo
22.09.2015, 22:08
Mitähän nää nyt meinaa, tuleeko sitä toista lehteä tänä vuonna vai ei
Sellainen väli-ilmoitus lehdestä, että tämän vuoden eka numero pitäisi olla tilaajilla viikon 39 lopulla ja samalla viikolla myös Lehtipisteen jakelussa. Sivuja on aika hurjat 148 sivua. Koitetaan vielä saada yksi numero ulos joulukuuksi toivottavasti pienemmällä sivumäärällä.

Vielä meni viikko kaikennäköisessä, mutta nyt on jo kaikki peruuttamatonta. Eli lehti on tilaajilla ensiviikon keskiviikkona ensimmäisillä, yhteensä 152 sivua. Sivumäärä kasvatti ja taittoa hidasti, että nyt lehti taitettiin Moskovassa. Itsehän sitä uutta näkemystä hain. Venäläinen näkemys lehdestä poikkeaa jonkin verran länsimaisesta tavasta eli tyhjää tilaa jätetään sivuille ja hyvät kuvat julkaistaan iiiiisooooiiiina. Ja tulihan tässä samalla käytyä läpi venäläisen tavan tehdä työtä kulttuurieroineen ns. nopea pikakurssi. On muutamia asioita, joita on turha saada muuttumaan (sama kuin kaataisi vettä hanhen selkään) on vain pyrittävä elämään niiden mukaan ja hyväksyttävä tosiasiat. Sinänsä suunnittelu ja työn laatu on huippuluokkaa. Eli pohjakoulutus (Moskovan yliopiston taidelinja) on varmaan korkeatasoinen. Mielestäni jatketaan näin jatkossakin..ei nyt luvata mitään seuraavista numerosta mutta, tavoitteet on ihan erit kuin aikaisemmin.

pee
23.09.2015, 20:19
Mitähän nää nyt meinaa, tuleeko sitä toista lehteä tänä vuonna vai ei

Ei lie vaikeaa arvata.

Late
24.09.2015, 01:09
Minä menin tuon laskun maksamaan kun se tuli. (joskus syksyllä 2014)
Nyt pistin toimitukseen meiliä ja pyysin peruuttamaan tilaukseni sekä palauttamaan rahat.
Vastaus tuli hyvin nopeasti ja rahat luvattiin palauttaa. Tämä puoli palvelusta siis toimii hienosti.

Ja jos nyt joku ei muista, niin edellinen numero lehdestä oli nro. 1/2014.

Mikäli lehti vielä joskus ilmestyy, niin irtonumeron ostan ehdottomasti!
EDIT:
Rahat tuli takaisin piiiitkän odotuksen jälkeen.

Eli meiliä toimitukseen ja rahat takaisin.

Ja edelleenkin, ostan kyllä irtonumeron jos sellainen joskus ilmestyy.

tare
24.09.2015, 05:06

Laita vapaamuotoinen sähköposti asiasta lehden toimitukseen niin se riittää.

Näin tein ja siirryn myös irtonumero asiakkaaksi.

ranke
30.09.2015, 15:30
EDIT:

Ja edelleenkin, ostan kyllä irtonumeron jos sellainen joskus ilmestyy.

Kuinka piiitäkä oli odotus ja mitä sait takaisin?

Ite peruin 4.7.2015 kestotilauksen, joka oli laskutettu 11/2014, ei ole vielä rahoja näkynyt.

Erilaisia tarjouksia on tullut, kun kirjanpitäjä on lomalla ja ei ollut varmaa tietoa mitä olen maksanut ja mitä olen saanut jne.

Paras tarjous oli, että syksyllä maksetusta kestotilauksesta vähennetään 8,60 vuonna 2014 ilmestyneestä lehdestä. Mielestäni 2014 lehti sisältyi edelliseen tilausjaksoon.

No, jos oletetaan, että ensimmäinen jakso sisältää 6 lehteä, niin kuin on monessa paikkaa jo mainittu ja seuraava jakso 5 lehteä. Toimitettu 9 lehteä, niin mun mielestä nyt peruttu jakso 43e+ kaksi puuttuvaa numeroa a´8,60 tekee n. 60,20 euroa.

Nyt on tarjottu 43e?

TEMÄHIK

Late
30.09.2015, 17:15
EDIT:

Kuinka piiitäkä oli odotus ja mitä sait takaisin?

Ite peruin 4.7.2015 kestotilauksen, joka oli laskutettu 11/2014, ei ole vielä rahoja näkynyt.

TEMÄHIK

Huhtikuussa panin meiliä. Siihen vastattiin nopeasti ja rahat luvattiin palauttaa. Syyskuussa tuli rahat tilille.

Muutaman kympin (olisikohan ollut juuri 43€?) sain takaisin....

En ehkä saanut tarpeeksi, mutta riittävästi oppiakseni, etten suomalaisen offilehden kestotilaajaksi enää kolmatta kertaa lähde. :)

metsienmies
01.10.2015, 06:32
Eikös tämänkin pitäny olla jo "miltei" tulossa...???

Dacia Duster
01.10.2015, 09:16
Näyttää tänään ilmestyneen,

http://www.lehtipiste.fi/fi/aikakauslehdet/383182/4+x+4+Maailma/

Täytynee lähteä Ärrälle...

Rölli
01.10.2015, 10:14
Näyttää tänään ilmestyneen,

http://www.lehtipiste.fi/fi/aikakauslehdet/383182/4+x+4+Maailma/

Täytynee lähteä Ärrälle...

Lehtipiste ilmoittaa aika optimistisen ilmestymistiheyden :D

Holst
01.10.2015, 10:53
Tulla tupsahti Kustin tuomaan laatikkoon, ihmeiden aika ei ole ohi! ;-)

HiluMiks
01.10.2015, 11:56
Tulla tupsahti Kustin tuomaan laatikkoon, ihmeiden aika ei ole ohi! ;-)

X2;)

J0hannes
01.10.2015, 13:17
Meni kahvit nenään:D

http://forums.offipalsta.com/attachment.php?attachmentid=64038&stc=1&d=1443698224

bluevan
01.10.2015, 13:28
Kerran viidessä vuodessa ?

pastirolli
01.10.2015, 13:42
Aivan jännittää tämä lehden odottelu. Ei ole vielä näkynyt. :D:D

L-200
01.10.2015, 13:57
Eipä näy meilläkään olleen laatikossa, ehkä sit ... joskus... :D

pesix
01.10.2015, 14:12
Näin se tulla tupsahti, jamal polkee.

Multa voi tulla numeron noutamaan
7€ hintaan jos haluaa.
Nouto myllypuro-itis

Kaitsu67
01.10.2015, 14:17
Toista se on noi ulkomaan lehdet, Land Rover Monthly ja Land Rover Owner International lokakuun numerot oli postilaatikossa jo viime viikolla vai oliko toinen peräti jo toissa viikolla :rolleyes:

sisua45
01.10.2015, 16:31
Lehti tuli tänään.

Hyvin on jokainen numero ilmestynyt postilaatikkoon, joskus toki vähän harvalla aikataululla...

hutikka
01.10.2015, 17:09
Tänään tuli postilaatikkoon,en enää edes odottanu mutta vaimo kysy että taasko mä oon tilannu jonku maasturilehden? :D:D

pee
01.10.2015, 17:30
Osu tännekin.

ajelija
01.10.2015, 17:43
isommat pyörät alle ja isompien pyörien vaikutuksesta ykkönenkin taas hidastusi.

Aloittelijoille hyvä neuvo?:rolleyes::eek::o:D

JouniN
01.10.2015, 17:46
Öö eikö tuon pitäisi mennä just toistepäin??? :rolleyes:

Pafo
01.10.2015, 18:40
Tänne helvetistä länteenkin kusti oli kerennyt tuupata (suojamuovia ei ollut joten oli saanut vähän siipeensä)...

Varsinkin yx juttu tutkittiin perinpohjin... :rolleyes:

pastirolli
01.10.2015, 18:42
Mitä veikkaatte? Tuleeko enää koskaan lehtiä? :D

myllis
01.10.2015, 19:29
Öö eikö tuon pitäisi mennä just toistepäin??? :rolleyes:

Niinhän se menee, samapää kesät talvet..pitää korjata...

Rohmo
01.10.2015, 19:48
No hitto
En ees muista koska 4X4 Maailma tuli viimeks ja nyt taas :D:D

T Rohmo

Nikso
01.10.2015, 20:17
Meikämanne sai tänään, siis lehden sain, jonka olin jo unohtanut.
Harmi kun on niin paljon mönkijäjuttua koska ne ei kiinnosta.

PikkuF
01.10.2015, 20:25
Myllikselle tiedoksi että ne Dusterin vetokoukkupainot olivat väärinpäin...
Kiitos kuitenkin että jaksat puuhastella lehden parissa.
Hyvää vointia jatkossakin.
Minullakin on kestotilaus...x määrä lehtiä vuoden tai parin tai useamman väliajoin.

Tsemppiä!!

Arpe
01.10.2015, 21:01
Hep. Lehti tuli tänään. Ei minkäänlaista muistikuvaa millo oon laskun maksanu tai monta lehteä on sen jälkeen tullu,mut aviisi on hyppysissä joten hyvä näin:)
Ja tarviisko tuon ilmestyäkkään tietyin määräajoin? Voishan tää ilmestyä aina silloin ku olis riittävä määrä materiaalia kertyny lehteen painettavaks. Ei tarviis toimituksen keksiä sisällöttömiä täytejuttuja ainoastaan sen varjolla että lehti pitää saada valmiiks tiettyyn aikaan. Vaikka vaan muutama numero vuodessa??

Byrocrat
01.10.2015, 22:12
Toista se on noi ulkomaan lehdet, Land Rover Monthly ja Land Rover Owner International lokakuun numerot oli postilaatikossa jo viime viikolla vai oliko toinen peräti jo toissa viikolla :rolleyes:

En menis ihan vertaamaan noihin Briteissä ynnä maailmalla ilmestyviin tuotteisiin kun 4x4-Maailmassa on päätoimittaja ja tuossa lantikkaomistajien julkaisua tekevässä firmassa liikevaihto on (Revenue approx. 2,4 billion euros (2013) ja työntekijöitä rapiat 11.000 vuonna 2013 :)
Ja tuon kuukausittain ilmestyvän lantikkalehden kustantaja "Dennis Publishing" julkaisee maailmanlaajuisesti 30 eri aikakausilehteä :eek:

Harrastelehdet ja ammattilaiset painivat täysin eri sarjassa, mutta siitä olen samaa mieltä kritiikkiä esittävien kanssa, että lehden olisi syytä ilmestyä tilaajille silloin kun on luvattu vaikka sitten hiukka ohkaisempanakin :)

metsienmies
02.10.2015, 07:15
Ja juu, komppaan byrokraattia täysin... ei aina se paksuus... kunhan tulisi edes tasaisesti ja olisi yhtä asia pitoinen kaikin puolin. kyllä taas aikaa menee kun lukee kannesta kanteen... :) ;) kyllä lehtiin mahtuu mönkkärit kuin kotterotkin... :cool:

Axl
02.10.2015, 10:39
2-3 x 100 sivua vuodessa olis ihan jees. Harvassa lehdessä kun joutuu maksamaan tilauksen 5 vuodeksi eteenpäin.

pastirolli
02.10.2015, 14:02
Ei ole lehteä näkynyt. Pitäisikö uusia tilaus? :D

tieto
02.10.2015, 20:32
Tuli eilen kyllä. Ihmeissään sai olla. Joskus tilannu joskus maksanu. Muutama lehti tullukki joskus ja taas.

Heguli
03.10.2015, 05:53
Ei ole lehteä näkynyt. Pitäisikö uusia tilaus? :D
Tilaa heti ja laita samalla parille kaverille kanssa. Saat kertatilauksella lehdet vuoteen 2024 saakka, kätevää....:D

Porvoon Hilma
04.10.2015, 18:23
Mullekin tuli lehti. Tilasin muistaakseni tän vuodeksi joskus 2013 ehkä, edellinen lehti tuli joskus, en muista.:)

Byrocrat
04.10.2015, 20:54
Näyttää joillekin palstalaisille olevan raskas pettymys, että Myllis on saanut tällekin vuodelle ainakin yhden numeron julkaistua ja että lehti vieläkin näyttää olevan hengissä vaikka moni jo oli valmis "hautajaisia" sille järjestämään :rolleyes::)
Ei muuta kun irtonumeroita ostamaan niin ei tarvitse harmitella ilmestymättömyyttä ja samalla säästyy tilauksen tekemiseltä/perumiselta :eek:;)

Palex
04.10.2015, 21:16
Näytti olevan lähikaupassa surkuhupaisaa "1/2015" numeroa tarjolla, mutta eipä tullut ostettua...:rolleyes:

myllis
05.10.2015, 00:02
Niin, olisin odottanut,että lehden sisältöä olisi kommentointu. Paras arvioija näyttää olevan se, joka ei ole edes lehteä nähnyt. Tulee mieleen se yksi Ilta-Sanomien toimittaja, joka teki futiksen SM-sarjan otteluselostukset aina lähibaarista, kerran homma meni sitten pieleen kun ottelun lopputulos oli väärin lehdessä....

kingfisher
05.10.2015, 06:36
Ei tässä vielä ehdi kommentoimaan tosta sisällöstä kun on niin paljon luettavaa ja paljon kauniita kuvia.

Gary Grand
05.10.2015, 07:33
Tuohon mylliksen kommenttiin sisällöstä:
Mulla ei ole moitteen sijaa lehden sisällössä. Jutut on hyvin kirjoitettuja ja aiheet on sitä mitä pitääkin.
Kaikkia ei tietenkään pysty tässäkään asiassa saamaan tyytyväiseksi. Milloin on liikaa mönkkäreitä, milloin liian vähän, milloin on "vääriä" autoja, tai liian uusia..
Kiinnostavaa luettavaa ne on kaikki. Erityisesti nuo tekniikkapuolen jutut.:cool:

Varsinainen moite tämä ei ehkä ole, mutta harmi mun mielestä kuitenkin. Mieluummin ottaisin pari ohkasempaa lehteä, kuin tällaisen järkäleen.:eek:

Joka tapauksessa jään odottelemaan mielenkiinnolla mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Tsemppiä tekijäkaartille!

HV
05.10.2015, 15:25
Kommenttia tulee kun sitä kerran pyydetään... :D

Nyt kun en enää kuuluu siihen kestotilaajien joukkoon niin kävin kuiteskin paikallisesta marketista lehden ostamassa.
Ensimmäisenä pisti silmään, mistä tais jossain aikasemmin olla jotain juttua, tuosta taitosta ja sijoittelusta, nythän se alkaa jo näyttämään hyvin paljon tavallisemmalta lehdeltä kuvien ja juttujen sijoittelulla ym. paljon parempi sen suhteen, näyttää jo ihan oikealta lehdeltä ;)
Mutta yks homma siinä otti omaan silmään kuiteskin, esim. tuos dusteri esittelyssä, ihmettelin että eiks täs jutussa ole niitä teknisiä tietoja ja hintoja ollenkaan, ennenkuin huomasin että ne olikin yhden mainossivun jälkeen vasta... Eiks olisi jotenkin selkeemmin luettavissa jos ne mainossivut olis vasta jutun lopussa millä tavallaan juttu katkeaa ennen seuraavaa, eikä kesken stooria.

Ja mitä sisältöön tulee niin... Ehkä kannattais pysyä kuitenkin enemmän siellä aiheessa mitä 4x4maailman ostajat/tilaajat haluaa lukea. Eikä lähteä ns. kilpailemaan muiden lehtien kanssa samoista jutuista, koska ne muut todennäköisemmin tekee ne paljon paremmin. Esim tää kaasujuttu menee vähän ohi... tuskin koskettaa kovinkaan montaa maasturi ja varsinkaan mönkijä harrastajaa.
Kehukaa vaikka land rovereita lisää :D

ImacInnes
06.10.2015, 12:15
Postilaattikkoon oli moinen tuotu joten tuleehan tuo sitten luettua.
En kyllä tiedä enään jotta mihin asti on maksettu?

Äkki selaamisella ABR juttu vaikutti varsin mielenkiintoiselta ja kyllä kaikki muutkin jutut luetaan, mönkkärijututkin vaikka eivät niin sydäntä läheltä olekkaan.

Itsekkin ihmettelen miksi tätä 150 sivua ei voisi jakaa kahtia tai vaikka kolmeen 50 sivun pakettiin? Tulisi niitä ilmestymiskertoja, uskottavuutta, asiakastyytyväisyyttä ja tulevaisuutta aika helposti? Tai sittenhän voisi tehdä vain yhden erittäin paksun numeron vuodessa.

Tsemppiä vaan teikijä porukalle.

Itse rupean juuri taittamaan harrasteena 20 sivuista 4-2015 Jeepster lehteä, painoon pitäisi mennä kuunvaihteessa ja ilmestyä marraskuussa.
Ihan on riittävästi työtä tuossa 20 sivussakin vaikka kolmen sivun edestä on mainoksiakin.

t. Ismo Ämmä

pastirolli
07.10.2015, 08:57
Ei tullut vieläkään. Pitikös lehti tulla tilaajille ennen irtonumeromyyntiä?

Gary Grand
07.10.2015, 09:08
Ei tullut vieläkään. Pitikös lehti tulla tilaajille ennen irtonumeromyyntiä?

Kyllä mulle ainakin tuli jo perjantaina vaikka kiersi vanhan osoitteen kautta..:rolleyes:

on-off road
07.10.2015, 18:01
Kiitokset Myllikselle hyvästä lukupaketista. Vieläkään en ole ehtinyt lehteä kokonaan lukemaan, mutta itselle tärkeimmät artikkelit on jo opiskeltu.

Byrocrat
07.10.2015, 19:52
Oletko tehnyt tälle asialle mitään vai "huuteletko" vaan lämpimiksesi :eek::rolleyes:

No joo...
Kun arvostettu 4x4 Maailman toimitukselta ei löytynyt munaa hoitamaan hommaa niin pistetään sitten viranomaiset asialle.

Suosittelen nyt jokaista jolla on tilaus sisällä mutta lehdet saamatta, tekemään tälläisen pienen operaation. Ei maksa paljoa mutta saattaa tulevaisuudessa estää muita joutumasta tälläisen huijauksen uhreiksi.

Täältä saa PDF:n joka täytettynä lähetetään lehden toimitukselle. http://www.kkv.fi/globalassets/kkv-suomi/tietoa-ja-ohjeita/viat-ja-viivastys/valitukset/valitus-yritykselle-pdf/valitus-toimituksen-viivastymisesta.pdf

Lehden osoite on: 4×4 Maailma, PL35, 02401 Kirkkonummi. Sähköpostia ei kannata laittaa. Eivät osaa ilmeisesti käyttää tietokonetta.

Tuohon PDF:än saa laitella omasta mielestä sopivaa korvaussummaa. Siihen voi myös lisätä mielipahalisää. Itse laitoin satasen vaikka tuskin menee ikinä läpi mutta pitää kokeilla. Onhan tämä asia vituttanut jo 4 vuotta. Mitään tarkkoja päivämääriä on turha laittaa. Minä annoin 30 päivää aikaa korjata asiat.

Kun homma ei kuitenkaan lähde rullaamaan niin annetun ajan jälkeen otetaan yhteyttä joko puhelimella(ehkä helpoin selittää asia) tai sitten sähköisellä yhteydenottolomakkeella. https://kuti.kkv.fi/Kutiweb/kuluttajat/etusivuneuvonta.aspx

Jos/kun asia ei ratkea vieläkään niin seuraavaksi asia pitää laittaa Kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn. http://www.kuluttajariita.fi/fi/ Sitten alkaakin jo silmukka kiristymään huijarin kaulalla. Onhan tämä päivänselvää että nyt on toimittaja mokannut. Asia olisi varmasti aivan toinen jos olisi kertonut myöhästymisistä mutta se olikin sitten yllättävän vaikeaa.

Suosittelen tosiaan näkemään vähän vaivaa ja tekemään tälläisen pienen operaation. Tuosta toimitukselle lähetettävästä paperista kannattaa ottaa jonkinlainen kopio itselle.

Tässähän puhutaan muutamien kymppien menetyksestä mutta ainakin omalla kohdalla asia on periaatteellinen. Niillä muutamalla kympillä olisin voinut ostaa lapsilleni jotain kivaa. Nyt ne ovat mylliksen taskussa.

Kaitsu67
08.10.2015, 08:51
Kehukaa vaikka land rovereita lisää :D

http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-gen078.gif (http://www.freesmileys.org/smileys.php)

pastirolli
08.10.2015, 14:10
Oletko tehnyt tälle asialle mitään vai "huuteletko" vaan lämpimiksesi :eek::rolleyes:

No kuule. Paperit on täytetty mutta jäin odottelemaan jos se luvattu viimeinen lehti vielä sittenkin tulisi. Sen lehden tuleminen muuttaisi nimittäin aika paljon tuota korvausten määrää.

Kuinkas sulla? Miten menee? Oletko iloinen kun lehti on taas tänäkin vuonna ilmestynyt?

Ei muuten tullut vieläkään sitä luvattua lehteä... :eek::rolleyes:

Ex_inkkari
08.10.2015, 14:16
En ole tilaaja enkä osta edes irtonumeroita, mutta ketju on kyllä mielenkiitoista luettavaa 20 sivua maailmanloppua ja tappiomielialaa, sitten ilmestyy yksi lehti niin kaikilla on kivaa kunnes sama ruljanssi alkaa taas alusta kun lehti ei tullutkaan.

Vähän sellainen itseään ruokkiva noidanpyörä.

Pauli
08.10.2015, 20:34
http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-gen078.gif (http://www.freesmileys.org/smileys.php)

Peukkua peukkuhymiölle.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=477&pictureid=102635

En ole tilaaja enkä osta edes irtonumeroita, mutta ketju on kyllä mielenkiitoista luettavaa 20 sivua maailmanloppua ja tappiomielialaa, sitten ilmestyy yksi lehti niin kaikilla on kivaa kunnes sama ruljanssi alkaa taas alusta kun lehti ei tullutkaan.

En minäkään, ja mun mielestä parasta tässä koko ketjussa on toi Kaitsun peukkuhymiö. ;)

pastirolli
09.10.2015, 09:37
Ei tullut vieläkään. Laitoin eilen sähköpostia mutta epäilen että se ainut joka osaa tietokonetta käyttää, on just nyt jossain muualla syrjäytymässä.

Mikähän nyt on kun ei tilaaja saa tilattua ja maksettua tuotetta?

pastirolli
13.10.2015, 13:14
Ovatko kaikki muut saaneet jo lehtensä? Ei ole vielä tullut tänne asti. Aika kyvyttömän kuvan saa lehden lähettäjästä...

TOPPAHOUSU
13.10.2015, 14:56
Ovatko kaikki muut saaneet jo lehtensä? Ei ole vielä tullut tänne asti. Aika kyvyttömän kuvan saa lehden lähettäjästä...

Jep lehti tuli jo viimeviikolla vaikka en muistanut enää edes koko lehteä tilanneeni...
Tilattu vuodeksi joskus 2013... :D :D :D

pastirolli
16.10.2015, 09:41
No nyt on viikko enää aikaa. Katsotaan että nöyrtyykö pulju lähettämään etukäteen maksetun lehden. Aika ihme touhua. Onkohan taas joku terveydellinen syy kun ei osata tehdä töitä?

Byrocrat
16.10.2015, 19:20
No nyt on viikko enää aikaa. Katsotaan että nöyrtyykö pulju lähettämään etukäteen maksetun lehden. Aika ihme touhua. Onkohan taas joku terveydellinen syy kun ei osata tehdä töitä?

Oletko aivan varma, että olet maksanut lehden vai oletko sattumoisin perunut tilauksen kun on niin turhanpäiväinen sisältö ja muutenkin kaikinpuolin huono aviisi :rolleyes::eek:

Vaikuttaa siltä, että Myllis aikoo katsoa kortit loppuun asti eli pluffaako vastapuoli vai valittaako:rolleyes::D

pastirolli
17.10.2015, 16:48
Oletko aivan varma, että olet maksanut lehden vai oletko sattumoisin perunut tilauksen kun on niin turhanpäiväinen sisältö ja muutenkin kaikinpuolin huono aviisi :rolleyes::eek:

Vaikuttaa siltä, että Myllis aikoo katsoa kortit loppuun asti eli pluffaako vastapuoli vai valittaako:rolleyes::D

Minulla on mustaa valkoisella tästä asiasta. Yksi lehti on luvattu ja se on maksettu.

Myllis tässä menettää enemmän jos ei nöyränä lähetä tilattua tuotetta.

tepa78
17.10.2015, 20:51
Eipä ole täällä näkyny uusinta eikä edellistäkään...
karhulasku kyllä löysi tiensä silloin joskus :D
lehtipisteessä vähän vilkasin uusinta numeroa, ei oo mönkkäriä ni ei vinssitestit paljon kiinnosta ja dazian testi ei kyllä mun mielestä mihinkään offroad henkiseen lehteen kuulu... kai seuraavassa numerossa on joku ceeärvee...
emmä kyllä jaksa ressata itteeni lehden tulemattomuuden takia mutta ehkä olis voinut tilausrahat laittaa johonki muuhun... ostanu vaikka sitä paskapaperia missä on runoja :D kyllä se paketti olis kauemmin lukemista kestäny mitä nää lehdet mitä tänne asti on saapunu...

pastirolli
23.10.2015, 11:05
Tänään oli se viimeinen päivä ja nyt tässä laitan viranomaiset asialle. Ajattelin tehdä myös ilmoituksen tuosta mainonnasta. Lehtitilauksessa ei kerrota että lehti tulee kerran vuodessa kun yleensä muita lehtiä tulee useampi vuodessa...

Edit: Olipas helppo tehdä tuolla KKV:sivuilla tuollainen viranomaisten toimeksianto. Onneksi oli vielä se sähköposti tallella jossa tämä puuttuva lehti luvataan. Onko muuten kukaan muu kokeilut harrastaa Eivorin kanssa sähköpostittelua? On muuten aika hidas vastaamaan jos edes vastaa ollenkaan... Tietääköhän Peter Knoblock olevan osallisena suomalaiseen nigerialaishuijaukseen? Pitääköhän asiasta ilmoittaa?

Toimitus:
4×4 Maailma
PL35, 02401 Kirkkonummi
e-mail: toimitus@4x4maailma.fi

Päätoimittaja:
Ari Myllylä
gsm: 045-128 7410
e-mail: ari.myllyla@4x4maailma.fi

Ilmoitusmyynti:
Lasse Verkko
gsm: 040-588 6348
e-mail: lasse.verkko@4x4maailma.fi

Taloushallinto/Osoitteenmuutos/Laskutus:
Eivor Ala-Nisula
gsm: 040-778 0227
e-mail: laskutus@4x4maailma.fi

Ulkomaiden suhteet:
Peter Knoblock
gsm: + (358) 400-400 397
e-mail: peter.knoblock@4x4maailma.fi

Topi1982
27.10.2015, 14:38
Monenko euron rikosjutun oot kehiin vetämässä?

pastirolli
27.10.2015, 15:17
Monenko euron rikosjutun oot kehiin vetämässä?

Tämähän on vain kympin juttu mutta ymmärrän että jotkut nöyristelevät joka asiassa. Periksikö pitäisi antaa?

Topi1982
28.10.2015, 10:57
Kysymys oli euroista, eikä muusta!
Oikea vastaus oli siis 10 euroa.

Nerd-O
30.10.2015, 08:16
Kysymys oli euroista, eikä muusta!
Oikea vastaus oli siis 10 euroa. Joutui se HKL oikeuteen myös 10€ maksun takia. Eivät palauttaneet summaa asiakkaalle, mikä ei jonkun lakon takia tainnut päästä julkisella töihin. Kuluttaja vaati sitten 10€ summaa hyvityksenä HKL:ltä. Eivät hyväksyneet sitä. Kuluttajaneuvonta suositteli HKL:n hyvittämään 10€, eivät silti maksaneet. Joten päätyivät oikeuteen ja oikeuden päätöksellä 10€ hyvitys kuluttajalle. Tais muuten pikkusen kalliiksi tulla tuo 10€ yhteiskunnalle..

Topi1982
30.10.2015, 13:12
Joutui se HKL oikeuteen myös 10€ maksun takia. Eivät palauttaneet summaa asiakkaalle, mikä ei jonkun lakon takia tainnut päästä julkisella töihin. Kuluttaja vaati sitten 10€ summaa hyvityksenä HKL:ltä. Eivät hyväksyneet sitä. Kuluttajaneuvonta suositteli HKL:n hyvittämään 10€, eivät silti maksaneet. Joten päätyivät oikeuteen ja oikeuden päätöksellä 10€ hyvitys kuluttajalle. Tais muuten pikkusen kalliiksi tulla tuo 10€ yhteiskunnalle..

Vois kuvitella, että HKL maksoi oikeudenkäynti kulut.
Jää siinä kyllä uhteiskunnallekin vielä kuluja.
Tuon lehtijutun kiistan toivoisin ratkeavan sopupelillä, eikä käräjöimällä.
Kävi siinä kiistelyssä miten tahansa, kukaan ei oikeasti voita mitään, hävitä voi kylläkin.

pastirolli
30.10.2015, 14:06
Suomessa mennään maltillisesti lakien mukaan. Myllis saa olla onnellinen ettei olla Irakissa.

pastirolli
03.11.2015, 13:22
Tuli sähköpostia että nyt on toimitus saanut laitettua lehden postiin. Selityksenä viivästymiselle oli kuulemma että kun sähköposti oli mennyt hukkaan. Niitähän ei olekkaan lähetetty kuin jotain sata kappaletta... :D:D:D

Ei jumalauta.... :D:D:D:

Tuosta saa tehtyä vuosisadan vitsin. :D:D