PDA

View Full Version : patrolliin lukkoperä


Rekisteröimätön
10.10.2009, 09:56
terve!

pitäs patrolliin tehä lukkoperä,niin kannattaako tiukata kitkalukko vai hitsata suoraan 100% kemppilukko?
miten hyvin pitää kitkalukko,onko hyötyä tiukassa paikassa kun auto on esim ristiriipunnassa ojan päällä?minkä paksuiset peltisiivut laittas kitkalevyjen väliin että saa pitämään mahdollisimman hyvin?
autolla on tosi vähän tieajoa,80%maastoajoa.apua kaivataa.

Hespa
11.10.2009, 09:04
Itse tein juuri kaverin kanssa pajeron kitkalukosta kemppiläisen. Kyllähän tuo kitka toimi pirusti kiristettynä ylämäissä jne mut ei se kyllä ristissä antanu mitään apua. Suunnittelin ensin niin sanottua ylikiristystä mutta jos laittelee liikaa levyjä väliin niin se alkaa väännättään perän kantta, eli siis sitä minkä alla kitkalevyt sun muut hilppeet ovat. Pajerossa ainakin tässä kyseisessä kannessa on toisen puolen vetarin tumppi ja murikan laakeri kiinni, eli ei tee varmaan kauheeen hyvää sillekkään tuo väkisin väännättäminen.
Ja itseasiassa ainakin pajeron murkulasta sai lähes pomminvarman hitsaamalla koska kitkaperän sai paloteltua täysin osiin ja hitsattua osa osalta kiinni. Eilen juuri sain nippuun ja toimi vallan mainiosti.

Rekisteröimätön
11.10.2009, 14:58
Mikä on halvin lukko mikä toimii patrollin etuperrään paineilma vai sähkötoiminen? olen kuullut jostain kitkalukko virityksistä etuperrään et ois sovellettu jostain takaperän kitkalukosta? paljonko maksaa halvin lukko pitkän patrollin etuperrään? Kemppi lukkoa ei lasketa. kestääkö patrollin vetoakselit takana jos tekkee kempin ettei katkea?

tiipe
11.10.2009, 17:16
900e etuperään arb tai pätkän takamurikasta kitka 1-1,5mm lisä shimmillä niin pitää suht hyvin tai sitten uusilla kitka levyillä 250 euroa lisää katkeaa takavetarit jos maantiekäytössä ajelee kestää ehkä kevyessä metsävehkeessä paremmin kaverilla kemppi perällä kerran vuoteen liikkuvat uusiksi tämä pitkässä käyttö autossa