PDA

View Full Version : Miten alkuun

Rekisteröimätön
15.03.2009, 06:24
Moi,

kysyisin että missä voisi aloitella offi harrastusta, kursseja, helppoja ratoja, ym?

t: Raine

Arska-tehtaalta
15.03.2009, 08:30
Riippuu paljolti asuinpaikastasi

junnu78
15.03.2009, 08:53
juu, riippuu täysin asuinpaikasta. katsoo tapahtumat osiosta, missä lähistöllä ajellaan ja ottaa yhteyttä ja mukaan vaan. hyvin ihmiset ottaa uudet mukaan ja antaa kyllä vinkkejä ja apua.

panzer
15.03.2009, 09:12
Jos olet Hämeen alueelta niin kurkkaapa sivua www.maastoautoclubi.fi ja soitat vaikka allekirjoittaneelle 040-4871085 niin katsotaan harrastus alkuun!

Eipähän aloittaminen sinänsä ihmeellisiä vaadi. Kaluston ja laillisen ajopaikan. Kalustosta riippuen sitten millaisiin paikkoihin menee. Kaveri olisi ok olla (autollinen tai traktorillinen) jos ei ole mahdollisuuksia muuten saada itseään irti jumitilanteista. Porukalla tää on muutenkin mukavampaa!

Rekisteröimätön
15.03.2009, 12:26
Asun Helsingissä ja Tapiolan UA:lla on harjoitelualue Espoossa, mutta ymmärtääkseni siellä ei ole helppoja, aloittelijalle sopivia ratoja. Hämeeseen Hämeenlinnan seudulle on kohtuullinen tunnin ajomatka.

JAMANT
15.03.2009, 12:30
Asun Helsingissä ja Tapiolan UA:lla on harjoitelualue Espoossa, mutta ymmärtääkseni siellä ei ole helppoja, aloittelijalle sopivia ratoja. Hämeeseen Hämeenlinnan seudulle on kohtuullinen tunnin ajomatka.

No on siellä Kulmakorvessa Ismon tekemiä vakioautoreittejä!! Itse se ajelee melko vakiolla XJ:llä (Cherokee) jossa ei ole lukkoja ollenkaan!!! Sinne vaan Ismon perään ja autatte toisianne kun jumittaa, joku päivä tulen letkaan mukaan itsekkin tolla mun melko vakiolla MJ:llä (Comanche)!!

kuningaskulkuri
15.03.2009, 12:39
Kyllä kulmakorvessa pärjää ihan hyvin vakiommallakin autolla. Itsellänikin on parintuuman korotuksella XJ-Cherokee ja eilen oli renkaina Hakkapeliitan 10, silti eteni yllätävänkin hyvin. Pikku osumia tuli, mutta sen ei anneta menoa haitata, niiltäkin olis toki välttynyt jos olis hiukan enemmän keskittynyt ajamiseen rauhallisemmin. Mulla on toi autokin hiukan "outo" ajettavaksi maastoissa kun oli ensinmmäinen kerta ko. autolla liikenteessä maastossa.. Mukaan vaan kyllä siellä saa hyviä neuvoja ja apua tarvittaessa.