PDA

View Full Version : Toimiiko tehostin henkilöauton pumpulla?

jampeli
03.02.2009, 11:44
Simpukka on joku amerikkalainen ilmeisesti Blazerista:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=901&pictureid=17868

Pihalla makaa Mazda 626 -89 romu , riittääkö sen ohjaustehostimen pumppu tuolle simpukalle?
Suzukiin tulossa.

timppat
03.02.2009, 15:23
veikkaisin että riittää, fleetsidessä mulla on hj,n pumppu ja gazissa orbitrolissa galantin pumppu ja molemmat pelaa hyvin.

KooPee
03.02.2009, 22:38
Kokeilematta tuskin voi sanoa varmasti, mutta Vanin simpukka ei ainakaan toiminut nissanin eikä mazdan pumpuilla omakohtaisesti kokeiltuna alle kolmentuhannen kierroksen...

fj40
03.02.2009, 23:27
Kokeilematta tuskin voi sanoa varmasti, mutta Vanin simpukka ei ainakaan toiminut nissanin eikä mazdan pumpuilla omakohtaisesti kokeiltuna alle kolmentuhannen kierroksen...

Olikos sulla minkäkokonen se pumpun käyttöpyörä?, eräässä rangessa oli liika pieni pyörä pumpulla ni siin oli semmonen vika ettei enää tehostanu ku oli pumpulla kovat kiekat. oon rakennellu 03vm- focuksen pumpulla ja chevyn simpukalla tehostuksen ohjaukseen ja komiasti pelaa, vaikkei se pumppu ole ku nyrkin kokonen..

KooPee
04.02.2009, 00:48
Toinen oli isolla pyörällä, toinen pienellä- nissanin oli kai isolla pyörällä. Ei jaksa enää muistaa niin vanhoja, lempattiin kumminkin mäkeen molemmat nyrkinkokoset ja laitettiin ihan letukan pumppu, eivät älyttömiä maksa uutenakaan ja purkuosana saa puoli-ilmaiseksi. Kaupanpäälle voi hyvässä lykyssä saada letkut ja liittimetkin suoraan bolt-on. Kyllä sen aikansa painimalla saa japsipumpunkin toimimaan, mutta aikaa ja tupakkaa voi palaa...

fj40
04.02.2009, 22:04
Nykyään on mulla fjssä jenkkimallin ohjaus aina rattiakselia myöten, mukava semmosella on kyllä vispata pikkusta rattia.. suosittelen kyllä jos tehostaa ohjauksen. :cool: