Kirjaudu sisään

View Full Version : rungon/korin ehjäystä mimmoset pohjamyrkyt?


07.02.2008, 20:26
hj:n rungon ja korin kimpussa jo puolenvälin paremmalla puolella! mimmossia pohjamaaleja, maaleja, massoja vanhat rakentelijat suosittelee ja mistähän nämä erinomaiset myrkyt voi ostaa? Sitten vseuraavaksi kattokourun kimppuun on jonkinlaista pinta ruostetta havittavissa jos löytyy reikiä voi olla aika kelju hitsailla (palaa vielä sisäpuolelta katosta verhoilu) vai onnistuuko jos oikeen varovasti täppäilee, kainnataisiko käyttää jonkinlaista kittiä? lasikuitu vaiko metalli kitti???

Note! This message was posted anonymously!

tjl
07.02.2008, 20:32
puhtaalle pinnalle pohjiksi inerta primer 5. ja sen päälle pintaväri.maasturissa menee teollisuusmaali. elikkä vaikkapa teknoduria.
koria kun maalailet niin jos kittiä käytät niin itse ainakin pohjamaalin enste, sitten vasta kitti. hiontaväriä mielen mukaan. päälle sitten taas vaikkapa teknodur.

verhoilua en irrottas, repsottaa kuitenkin sen jälkeen. itte tinaisin suosiolla. helppo tilkkiä pikkureijät. raspilla helposti muotoon.

tököttiähän saa varmasti monestakin paikasta. esim rtv maaleihin.

suojaaineiksi kotelosuoja pohjille sen päälle massa.

itse tein oman coktailin.
kotelosuojaa
tervaa
vuoriöljyä
keskuvoiteluvaseliinia
ohensin mineraalitärpätillä


niin ja searchilla olis varmasti löytynyt.
lukot(on)

Edited by - tjl on 07/02/2008 20:32:52

Edited by - tjl on 07/02/2008 20:35:45

JiiPee
07.02.2008, 20:44
Minä olen jättänyt muutetut ja korjatut kohdat maalille, ilman massoja. On sitten helpompi maalata paikkoja, kun ei tarvitse siivota massoja. Koteloiden sisäpuolet on eri juttu, ne kannattaa suojata jollakin mömmöllä.

Samoilla linjoilla TJL:n kanssa maaleissa, mutta eri tehtaan tuotteissa. Siis 2k-epoksipohjaa ja pari kertaa 2k-uretaania mahdollisimman kiiltävänä päälle. Taka-akseli on juuri kuivumassa ja siinä on pohjana Temacoat GPL-S primer ja pinnassa Temadur 90.


Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on

Käyttäjä
07.02.2008, 20:48
Epoksi on pop...usko vaan.

- - - - - - - - - - - - -
#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko#
SLCK Member #51
kayttaja"at"offipalsta.com
http://www.4x4cup.com/
www.slck.net

http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/Kayttaja-sig.png

burton
09.02.2008, 00:29
Irrota se kattoverhoilu!
Tunnen kaverin joka hitsas hj:n katto listaa ja on aika saatanan hyvin palavaa materiaalia se verhoilu, meni auto ja talli ja ainakin 6 autoa lisäks ja pirusti kaikkea muuta.

G280E
10.02.2008, 16:17
quote:
Minä olen jättänyt muutetut ja korjatut kohdat maalille, ilman massoja. On sitten helpompi maalata paikkoja, kun ei tarvitse siivota massoja. Koteloiden sisäpuolet on eri juttu, ne kannattaa suojata jollakin mömmöllä.

Samoilla linjoilla TJL:n kanssa maaleissa, mutta eri tehtaan tuotteissa. Siis 2k-epoksipohjaa ja pari kertaa 2k-uretaania mahdollisimman kiiltävänä päälle. Taka-akseli on juuri kuivumassa ja siinä on pohjana Temacoat GPL-S primer ja pinnassa Temadur 90.


Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on


tlj:n ja tämä yhdisteet toimivia 90:n polyuretaani pinta ei pidä paskoja kiinni..uretaania ruiskuttaessa vain muistaa oman ohenteen ja harsotuksen ennen lopullista pinnan vetoa..


-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!