timor
20.11.2007, 20:09
Iskipä tuossa ilmoille outoja ominaisuuksia autoon eräänä iltana.
Startatessa pyöritti hetken normaalisti, mutta ennen kuin auto käynnistyi, ei enää ratas ottanut kontaktia vauhtipyörään, vaan startti jatkoipyörittämistä "vapaana".
Pari kertaa sai uudestaan avaimesta kammeta kunnes otti uudemman kerran kiinni. Tällä kertaa käynnistyi normaalisti.
Eikös tuossa startissa ole jokin bendiks-laite tahi joku joka sen rattaan siitä startin päästä paiskaa sinne vauhtipyörän kylkeen..?
Vai onko akku vaan loppu.. Tosin ei ole ollut ongelmia virran kanssa, ja jaksaa pyörittää jos vain ottaisi kiinni.
Ja toinen on ohjaustehostimen toimimattomuus kylmänä käynnistämisen jälkeen. Eli tehostin ei toimi ennen kuin auto on käynyt tovin paikallaan, tai sitten kun veivaa muutaman kerran rattia (kunnes pääsee pihalta pois).
Auto on Land Rover 90 johon laitettu Discoveryn 200Tdi, josta tuo tehostinkin lienee..
Onko jollain palstalaisella tietoa mistä moiset voisi johtua..
Timo
Startatessa pyöritti hetken normaalisti, mutta ennen kuin auto käynnistyi, ei enää ratas ottanut kontaktia vauhtipyörään, vaan startti jatkoipyörittämistä "vapaana".
Pari kertaa sai uudestaan avaimesta kammeta kunnes otti uudemman kerran kiinni. Tällä kertaa käynnistyi normaalisti.
Eikös tuossa startissa ole jokin bendiks-laite tahi joku joka sen rattaan siitä startin päästä paiskaa sinne vauhtipyörän kylkeen..?
Vai onko akku vaan loppu.. Tosin ei ole ollut ongelmia virran kanssa, ja jaksaa pyörittää jos vain ottaisi kiinni.
Ja toinen on ohjaustehostimen toimimattomuus kylmänä käynnistämisen jälkeen. Eli tehostin ei toimi ennen kuin auto on käynyt tovin paikallaan, tai sitten kun veivaa muutaman kerran rattia (kunnes pääsee pihalta pois).
Auto on Land Rover 90 johon laitettu Discoveryn 200Tdi, josta tuo tehostinkin lienee..
Onko jollain palstalaisella tietoa mistä moiset voisi johtua..
Timo