Bruno
09.11.2006, 22:20
Land roverin moottorista on nyt pääsemässä viimeiset savut.Kylmä ja jopa lämpimänä käynistyvyys on todella onneton,huohotus,pumppuvammaa, suutin remppaa edessä,jne eli paremmin toimiva pannu on siis
saatava,mutta mikä? Kori ja runko on hyvässä kuosissa.Autohan on siis Land Rover 1964 88" 2.25 litranen riiseli,vaihteistossa
ei ole synkkaa kuin 3-4 vaihteella,voiman ulos ottoa ei tähän vuoden 1964 malliin ole laitettu.(laatikko kyllä olisi irrallaan)
Patrol 3.3L dsl rotiskoja olisi joissa
moottori,vaihteisto ,voiman ulosotto,etu-takaperät loistavassa kunnossa,jarruja myöden,irroitusta vailla käytettävissä,sekä Toitsikan vinssi.Ja jäisi viellä varaosia
2X autosta.Vaan tässä se pulma sitten piilee,jos istuttaisi Lantikan runkoon Patukan moottorin+vaihteiston,
aksulat sekä jouset niin saako miten rekisteröityä?Paperit Patrolleista löytyy.
Toinen vaihto ehto joka sinänsä tökkää että laittaisi Lantikan korin Patrolin rungon päälle,kun välistä ei
saa runkoa lyhentää(pitkiä 160;ä käytettävissä).
Patrollia Patrolina en viitsisi alkaa rakentaa pituuden sekä ruoste vaurioiden takia (taitaa olla enemmin
kyllästymistä peltitöihin)Tiedän ettei tästä ideasta yhdistää kahta eri saarien tuotteita
sympatioita varmasti saa,mutta palaute .............vaikkakin negatiivinen voisi olla suuri askel tässä
projektissa.
Olen kuullut toisen maailman sodan aikaisten vihollisten osien sovittamisesta toisiinsa olevan
arkipäivää,240 Mersun moottori Lantikan vaihteistoon(ulos otoliseen laatikon joka majaileeXXX paikassa
pressun alla)olisiko tämmönen sitten se ja unohtaisi aiemmat suunnitelmat. Kyllähän sen käytetyn ehjän Mesenkoneen
hinnan jostain sitten repäsee,vai onko hyvää Land Roverin konetta samassa hinnoissa tiedossa?
Tätä ongelmaa ei olisi jos Patrolin kori olisi tehty alumiinista..............niin kuin Lantikassa on.
Kyllä Brittiautojen startissa on kaunis ääni!
saatava,mutta mikä? Kori ja runko on hyvässä kuosissa.Autohan on siis Land Rover 1964 88" 2.25 litranen riiseli,vaihteistossa
ei ole synkkaa kuin 3-4 vaihteella,voiman ulos ottoa ei tähän vuoden 1964 malliin ole laitettu.(laatikko kyllä olisi irrallaan)
Patrol 3.3L dsl rotiskoja olisi joissa
moottori,vaihteisto ,voiman ulosotto,etu-takaperät loistavassa kunnossa,jarruja myöden,irroitusta vailla käytettävissä,sekä Toitsikan vinssi.Ja jäisi viellä varaosia
2X autosta.Vaan tässä se pulma sitten piilee,jos istuttaisi Lantikan runkoon Patukan moottorin+vaihteiston,
aksulat sekä jouset niin saako miten rekisteröityä?Paperit Patrolleista löytyy.
Toinen vaihto ehto joka sinänsä tökkää että laittaisi Lantikan korin Patrolin rungon päälle,kun välistä ei
saa runkoa lyhentää(pitkiä 160;ä käytettävissä).
Patrollia Patrolina en viitsisi alkaa rakentaa pituuden sekä ruoste vaurioiden takia (taitaa olla enemmin
kyllästymistä peltitöihin)Tiedän ettei tästä ideasta yhdistää kahta eri saarien tuotteita
sympatioita varmasti saa,mutta palaute .............vaikkakin negatiivinen voisi olla suuri askel tässä
projektissa.
Olen kuullut toisen maailman sodan aikaisten vihollisten osien sovittamisesta toisiinsa olevan
arkipäivää,240 Mersun moottori Lantikan vaihteistoon(ulos otoliseen laatikon joka majaileeXXX paikassa
pressun alla)olisiko tämmönen sitten se ja unohtaisi aiemmat suunnitelmat. Kyllähän sen käytetyn ehjän Mesenkoneen
hinnan jostain sitten repäsee,vai onko hyvää Land Roverin konetta samassa hinnoissa tiedossa?
Tätä ongelmaa ei olisi jos Patrolin kori olisi tehty alumiinista..............niin kuin Lantikassa on.
Kyllä Brittiautojen startissa on kaunis ääni!