Kirjaudu sisään

View Full Version : Miten ihmeessä? LR 110 Double Cap?


21.06.2006, 08:17
Moi!
Kertokaa nyt mulle, miten on mahdollista, että:
Lantikan Double cab on saatu pakettiautoksi?? Siinä on 5 hengen istuimet EIKÄ lavan pituus taatusti ole yli 185 senttiä. Vertailu esim Hilux/Nissan/Mitsu pick-upit. Neliovinen on aina henkilöauto, koska lavan pituus ei riitä (ja itse asiassa myös extra cab/king cabikin joudutaan jatkamaan Hangossa). Mitä ihmeen eirarvoisuutta tää on???? Miksi miksi miksi?
Nimimerkki: epätoivoinen

Note! This message was posted anonymously!

21.06.2006, 08:20
kai siitä vaan maksetaan enempi veroa et saadaan myydä pakuna ;)


Note! This message was posted anonymously!

21.06.2006, 08:34
jospa se on täyden autoveron paku N1G,silloin ainakaan lavan pitudella ei merkitystä,noista paikkaluvuista ei tietoo,kait ne istuimet saa siellä olla,eri asia istuuko niissä sit.
vinkki,osta lantikka

Note! This message was posted anonymously!

21.06.2006, 09:35
Tuplahyttänen voi olla pakettiauto. Verollinen sellainen. Siitä pitää maksaa täysi vuotuinen dieselvero. Autoveroraja kulkee toukokuussa 1993. Sen jälkeen rekisteröidyissä maastureissa on täysi autovero. Ne voi muuttaa pakettiautoksi N1G. Jos Dieselveron haluaa pakettiauton luokkaan, niin pitää rekisteröidä 1+1 paikkaiseksi.

Note! This message was posted anonymously!

Nerd-O
21.06.2006, 10:34
Mitähän tuosta hyötyy jos rekisteröi 5 hengen pelin pakuksi verrattuna jos se olisi henkilöauto. Eikös kummastakin joudu maksamaan yhtäpaljon autoveroa ja diesel veroa?

-- V8:lla Suomen talous parannetaan --

Nerd-O

21.06.2006, 10:49
Paku = yrityksille ALV-vähennys...

Note! This message was posted anonymously!

L-200
21.06.2006, 16:07
Ja pakuna halvempi vakuuttaa, muuten ihanan kallista.

-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com
http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/L-200-pikku%20pajero.JPG

Holst
21.06.2006, 17:28
quote:
Tuplahyttänen voi olla pakettiauto. Verollinen sellainen. Siitä pitää maksaa täysi vuotuinen dieselvero. Autoveroraja kulkee toukokuussa 1993. Sen jälkeen rekisteröidyissä maastureissa on täysi autovero. Ne voi muuttaa pakettiautoksi N1G. Jos Dieselveron haluaa pakettiauton luokkaan, niin pitää rekisteröidä 1+1 paikkaiseksi.

Note! This message was posted anonymously!


Käy myös 1+2 paikkaisena..