View Full Version : automaatti+jakoaski
olis tiedossa 307ja th700 aski ja ajattelin hommata ne bj:hin. Vai kannattaisko hommata suoraan jonku nelivedon laatikko ja jakovaihteisto , ennenku sorvailee holkkeja/sovitepaloja bj:n tai hj:n jakolootalle.
hyvä ehdotus. älä hommaa sita 307 mosaa etsi ennemmin letukan 305 ja siihen joku loota.
"I lowered my SUZUKI cause fat YOTA b!tches can't climb"
quote:
hyvä ehdotus. älä hommaa sita 307 mosaa etsi ennemmin letukan 305 ja siihen joku loota.
"I lowered my SUZUKI cause fat YOTA b!tches can't climb"
Mutta jos se on Chevyn 307 niin sit kannattaa, jos hakee kierros mosaa. Tossa ku on sama isku, ku corveteissa ja camaroissa (oli varmaan muitaki malleja) aikoinaan olleissa 327cid pannuissa. Mutta jos toi on Oldsin 307, niin ÄLÄ OSTA!!!
Note! This message was posted anonymously!
SIIS TOI VIESTI OLI MUN KIRJOOTTAMA
T:Jare
quote:
quote:
hyvä ehdotus. älä hommaa sita 307 mosaa etsi ennemmin letukan 305 ja siihen joku loota.
"I lowered my SUZUKI cause fat YOTA b!tches can't climb"
Mutta jos se on Chevyn 307 niin sit kannattaa, jos hakee kierros mosaa. Tossa ku on sama isku, ku corveteissa ja camaroissa (oli varmaan muitaki malleja) aikoinaan olleissa 327cid pannuissa. Mutta jos toi on Oldsin 307, niin ÄLÄ OSTA!!!
Note! This message was posted anonymously!
Formula Off Road Kicks Ass ;)
jos siihen nyt laittaa sen letukan 305:sen (sillähän se pitäis saada leimaan), niin mikäs laatikko siihen olis hyvä laittaa??
Tosta osotteesta pitäis löytyä aika paljon tietoa...
http://www.chevy-camaro.com/chevy-camaro-chevy-engine-suffix-codes.asp?group=10
Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING.
Niin ja laatikoksi th 350 tai 400....vai mitä.. eiks ne kestä offi käytös aika hyvin..?
Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING.
quote:
jos siihen nyt laittaa sen letukan 305:sen (sillähän se pitäis saada leimaan), niin mikäs laatikko siihen olis hyvä laittaa??
No se on vähän maku asia ja sit se, että missä sitä käyttää. Jos ajelee maantiellä, niin miettisin kyllä 700 lootaa. Mutta jos ei pitkiä matkoja maantiellä, niin 350 on helpompi mahduttaa, ku se on lyhyempi. Oma jakolaatikko vai joku muu.... hmmm jenkkien jakolodjuissa taitaa useimmissa tulla ongelmaks, että takakardaani lähtee keskeltä ja pirun ylhäältä, eli silloin bertan lyhyt takajordaani joutuu aikas mutkille....suattaap olla ettei toimi kunnolla lainkaan.
Noita th350 ja jojotan jakolodju yhdistelmiähän on suomessaki rakenneltu, eli eiköhän joku siinä osaa neuvoa.
Formula Off Road Kicks Ass ;)
quote:
Noita th350 ja jojotan jakolodju yhdistelmiähän on suomessaki rakenneltu, eli eiköhän joku siinä osaa neuvoa.
Formula Off Road Kicks Ass ;)
Meillä olis iskemätön Toyotan (HDJ80L) jakolaatikko, uusi, ei koskaan kiinni ollut, hyllyssä. Jos ketään kiinnostaa??
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac RULES THE WAY!