sirrom
18.02.2021, 19:52
hiluxissahan oli ln110 mallissa ja sen bensa serkuissa pronssiholkit etunavassa vetonivelien liukuna ja kun ilmestyi ln170 niin oli NEULALAAKERI ja ohut pronssiholkki päätylaippana neulelaakerille.
Onko kokemuksia niiden (neulalaakereiden) kestävyydestä pronssiholkkeihin verrattuna.
Molemmissa edelletyksenä tietysi rasvaus säännöllisin välein riippuen myöskin käyttö oloista.
Pronssiholkithan vain kuluivat ja rupesi ääntelemään klonkkaamaan jos ajeli napalukot päällä ilman nelivetoa mutta se oli vain äänteleyä eikä haitannut.
Miten käyttäytyvät neulalaakerit kun ne kuluu ja likaantuvat kärsiikö vetonivelen pinta ensin?
Onko kokemuksia niiden (neulalaakereiden) kestävyydestä pronssiholkkeihin verrattuna.
Molemmissa edelletyksenä tietysi rasvaus säännöllisin välein riippuen myöskin käyttö oloista.
Pronssiholkithan vain kuluivat ja rupesi ääntelemään klonkkaamaan jos ajeli napalukot päällä ilman nelivetoa mutta se oli vain äänteleyä eikä haitannut.
Miten käyttäytyvät neulalaakerit kun ne kuluu ja likaantuvat kärsiikö vetonivelen pinta ensin?