osilpi
31.07.2014, 20:43
Kyseessä Partner 246 ja moottorina Briggs&Stratton model 9V.
Onko kellään käsitystä, miten niiden kaasarin jousien tulee olla tuollaisessa vehkeessä?
Entä kuinka tiukalle kuuluu sylinterikansi vetää? Momenttiarvoja?
Jouduin irroittamaan jouset ja en tietenkään älynnyt kuvata ennen irroittamista niiden jousien asentoja. Nyt ne on päin helvettiä ja kiekat seilaa edestakas.
Kone kyllä toimii nyt muuten. Oli hylätty romuna. Vika: leikkurin terän kiila oli hajonnut eikä lähtenyt myöskään käyntiin. Kone oli ollut ylösalaisin, jolloin pyttyyn ja kaasariin valunut öljyä. Putsasin paikat ja uusi kansipahvi kiinni -> pelaa. Alussa savutus oli karmea, mutta loppui nopeasti.
Onko kellään käsitystä, miten niiden kaasarin jousien tulee olla tuollaisessa vehkeessä?
Entä kuinka tiukalle kuuluu sylinterikansi vetää? Momenttiarvoja?
Jouduin irroittamaan jouset ja en tietenkään älynnyt kuvata ennen irroittamista niiden jousien asentoja. Nyt ne on päin helvettiä ja kiekat seilaa edestakas.
Kone kyllä toimii nyt muuten. Oli hylätty romuna. Vika: leikkurin terän kiila oli hajonnut eikä lähtenyt myöskään käyntiin. Kone oli ollut ylösalaisin, jolloin pyttyyn ja kaasariin valunut öljyä. Putsasin paikat ja uusi kansipahvi kiinni -> pelaa. Alussa savutus oli karmea, mutta loppui nopeasti.