Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.04.2012, 19:23
terminator terminator ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 09.04.12
Sijainti: Varsinais Suomi
Viestit: 5
Perusasetus

chevy van 4x4 renkaat?


Tietääkö kukaan minkäkokoset renkaat nelikkovaniin sais leimattua?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.04.2012, 09:09
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.043
Perusasetus

Minkäkokoiset renkaat siinä mahtaa alunperin pyöriä?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.04.2012, 09:58
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

minkäkokoiset renkaat siellä lukee otteessa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.04.2012, 14:00
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Viestit: 1.277
Perusasetus

Orkkis koko G-20 vanissa taitaa olla 235/75x15, VTCF foorumilla kerrottu että saa 295 muutoskatsastettua. G-30 malleissa on sitte 16" kumet, mulla tais olla 235/70 16
- Kannattaa ensin käydä konttorilla ihan kysymässä, jos sattuis suoraan koneelta löytymään tietoja. Nuo nelikko versiot voi poiketa noista alkuperäisistä.
__________________
----------------------------------------------

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.05.2012, 21:35
terminator terminator ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 09.04.12
Sijainti: Varsinais Suomi
Viestit: 5
Perusasetus

Mitenkäs tollasta kannattais korotella? Vallilan takomo takomaan jousia ja palikkaa jousien ja akselien väliin? Mitäs konttorisetä näistä tuumaa? Ja mitäs ohjausmeiningit korotuksesta tuumaa?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.05.2012, 23:06
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Viestit: 1.277
Perusasetus

Sen verran harvinaisempi homma tais olla toi Vanin korotus ettei pikasesti goolettamalla eikä ebaystä löytynyt valmiita sarjoja. Kuitenkin amerikan joet on niitä tehneet, perustuen pick-uppien jousiin lähinnä. Foorteihin näytti saavan sarjoja, joissa korotus toteutettu pidemmillä riipuilla. Säädettävän korotuksen sais ilmapusseilla, tosin nekin maksaa, koska eteen ei voi laittaa sellasta 100dollarin settiä, vaan vaatii kalliimman, kuten taakse. Palikka korotusta ei taida kannattaa laittaa, kun autossa jonkin verran painoa.

Edit: Niin ja se korotuksen korkeus maksimissaan sen mitä ajoneuvoluokka antaa periksi, jos on hlö tai paketti auto niin olikos 50mm max.

Tuossa on juttua, lähinnä 4x4 muunnoksista
http://www.pathfinder-vans.com/html/4x4_van_kits.html
__________________
----------------------------------------------

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------

Viimeksi muokannut mikaelt : 13.05.2012 23:12
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.05.2012, 23:17
terminator terminator ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 09.04.12
Sijainti: Varsinais Suomi
Viestit: 5
Perusasetus

kuvia tuntuu löytybän netistä vaan ei oikeen tietoa.. http://www.ls1truck.com/upload/files...ster%20van.JPG tässäkin ois aika pätevän olonen...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.12.2012, 13:52
++++++ ++++++ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.09.12
Sijainti: suodenniemi
Viestit: 38
Perusasetus

Tää aihe kiinnostas itteeki ku tuli maasturi myytyä ja g30 89vm vani ostettua tilalle ja maasturi kuume vaivaa kuitenki. Mut mitä sanoo suomen laki tämmösestä? Mitä etuakselia nois o käytetty? Mistä jakolaatikko ym?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 24.12.2012, 16:06
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 3.998
Perusasetus

Mulla oli kymmenisen vuotta sitten G30 vani joka oli tehty nelivedoksi Jenkeissä Pathfinderin koripajalla.



Tuolla aikas hyviä vinkkejä ja palikoita vanin nelivetoiseksi muuttamiseksi: http://pathfinder-vans.com/index.html

Viimeksi muokannut Racingrabbit : 24.12.2012 16:18
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 24.12.2012, 16:26
++++++ ++++++ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.09.12
Sijainti: suodenniemi
Viestit: 38
Perusasetus

Perskeles ku o komia vani. Pitänee syventyä toho sivustoon tarkemmi.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 24.12.2012, 16:36
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 3.998
Perusasetus

Tuo minun vani oli -84 G30,jossa oli Fordin kätisyydellä (kuskin puolella) oleva jakolaatikko ja Dana 44 etuakseli.Tekniikaksi oli Lahden suunnalla päivitetty 90-luvulla 6,5TD originaali TH400 eteen.Katsastettu kuorma-autoksi 3+3 pehmeillä penkeillä.4" korotus "blockeilla" ja 33x12,5x16,5 AT renkaat alla.

Pitäs olla kait nykyään vielä Virroilla,jonne myin sen 2000-luvun alussa.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 25.12.2012, 11:37
*make*:n Avatar
*make* *make* ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.08.08
Sijainti: Vihti
Viestit: 201
Perusasetus

Hieno peli! tällänen tarvis kyllä joskus hankkia, aika harvassa on vain myynnissä.
__________________
Ei kaikki ole romua mikä on ruosteessa !
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 30.12.2012, 22:48
miitu miitu ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 30.12.12
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 1
Perusasetus

Miulla oli tollanen nelikko vani mikä oli kevyt-kuorma autoksi rekisteröity. Mut ajoneuvoluokka oli maasto-kuorma auto. Jos oikein muistan. Siihen sai ainakin ilman ongelmia 35" pyörät leimattuu. Se oli quikleyn pajan tekemä laite. Siinä oli th400 6.2tiiselin jatkeena ja borg wagnerin jakis. Dana 44 edessä ja gm 14bolt. takan. 8 pulttiset pyörän navat. Edessä oli lehti jouset mutta olen jossain nähnyt myös kierrejousilla olevia. Tilava peli muistaakseni kuudelle rekisteröity. Harmittaa että piti hukata. Tosin pa kulutus oli aika reilu.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 06.03.2014, 11:28
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.345
Perusasetus

Näitä G30 ei taida hirveesti olla Suomessa nelivetona?

En oo koskaa myynnissä nähny... G20 on ollu muutama, mut ei 30:siä.
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 06.03.2014, 22:09
JRpower:n Avatar
JRpower JRpower ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Sastamala(keikyä)
Viestit: 310
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Mulla oli kymmenisen vuotta sitten G30 vani joka oli tehty nelivedoksi Jenkeissä Pathfinderin koripajalla.



Tuolla aikas hyviä vinkkejä ja palikoita vanin nelivetoiseksi muuttamiseksi: http://pathfinder-vans.com/index.html
Mulla oli joskus vastaavanlainen mut paku 2+4, 305cid jne ja 35" pyörät otteessa
__________________
"ja taas kartaani pa***na!!!"


POWER TEAM

team PÖRÖ POWER
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään 8pulttiset chevy/dodge vanteet+renkaat ventora O/M/V Renkaat ja vanteet 3 01.12.2011 11:51
Ostettu Chevy G30 renkaat farmari O/M/V Renkaat ja vanteet 0 20.04.2011 11:46
Myydään Chevy Vanin,ja Hiluxin renkaat Hemi O/M/V Renkaat ja vanteet 1 05.06.2009 18:48
Ostetaan O: Renkaat chevy vaniin Kumikameli O/M/V Renkaat ja vanteet 9 05.06.2009 06:09
Muutoskatsastus chevy K10 Moottori ja renkaat eraopas1 Tekniikka & Jutustelu 1 28.09.2007 10:11


Sivu luotu: 12:39 (GMT +2).