Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.01.2010, 22:19
diakka diakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

2l-t venttiileistä


olen kuullut että joissain on noitten venttiilien säätö paloilla?vai onko vain 2l2-t?
mietin vain että vienkö suoraan säädettäväksi vai alanko ite säätämään.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.01.2010, 11:53
diakka diakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

onhan tää vähän hölmä kysymys,mutta ei jaksais huvikseen alkaa venttiilikoppaa availee ja kattoo että onko palasäätö.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.01.2010, 12:00
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.619
Perusasetus

Kaikki mulla vastaantulleet 2l- ja 2lt- koneet ovat olleet ruuvvisääteisillä välyksillä. Nyt mun Hiluxissa olevassa 2lt-II- koneessa on säätö paloilla.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.01.2010, 12:00
Jande Jande ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.11.06
Sijainti: Posio, Finland.
Viestit: 652
Perusasetus

kyl 2lt on normi pultti/mutteri säätö
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.01.2010, 12:22
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.114
Perusasetus

2-lt sarjan viimeisissä moottoreissa on kuulemma venttilien säätö säätölevyllä,
samaan tyyliin kun 2-lt-II moottoreissa.
Eli venttiilikoneisto olis vaihtunu jo hiukan ennen tuota suurempaa päivitystä.
Ei ole kyllä tullu vastaan yhtään tuollaista välimallin 2-lt moottoria,enkä tiedä liekö niitä
tullu suomeenkaan kovin montaa.
Oliskohan ollu jotain neljä tai viis kuukautta mitä niitä on ees tehty.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.01.2010, 20:36
diakka diakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

tack,ei muuta ku huomenna krapulassa tallille rakotulkin kanssa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.01.2010, 00:32
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.242
Perusasetus

ehkä.


Hilukseis oli 89 eteenpäin kai aina paloilla(2lII) sitä vanhemmis ruuveilla.Eli keinuvivulliset tietenki ruuveilla ja keinuttomat paloilla.Vivulliset alumiini venakoppa,vivuttomat musta peltikoppa.Joitain loppupään 4runnereita oli kai hopiaisella venakopalla mut kuitenki peltiä ja paloilla.Kaikki 89 vivulliset oli rullavivuilla ja kai osa 88 mut sitä vanhemmat ei rullia.Kaikki rullalliset oli isommalla alakerran laakereilla eli samat ku kaikki 2LT koneet.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 18:40 (GMT +2).