![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Nivan keulaMitä jousia porukka on nivan keulalle laittanut kun noi mersun jouset on niin pirun jäykät ja latan omat taka jouset oli niin veltot että meni suoraan pohjaan. Pitäis sitä keulaa saada veltommaksi että se ees johonkin päin joustais. Vai pitääkö kallistuksen vakaaja ottaa irti onko siitä minkäverran hyötyä??
|
|
||||
|
||||
![]()
No hö, kyllä sen pitäisi noilla mersun vietereillä joustaa. Mulla on omassa muistaakseni jotkut 900 saapin jouset edessä ja lisäksi 5cm korotuspalikat ylätukivarren ja yläpallon välissä, latan omat iskarit jäi lyhkäiseksi ja tilalle vaihtuu B-malli askonan iskarit. Tuolla rohviilissa on kuva niistä korotuspaloista.
|
||||
|
||||
![]()
vakaaja ainakin irti, kyllä yleensä auttaa, ainakin vitarassa tai mitsun l200:ssa..risukeulasta kun puhutaan. jäykkäakselisissa auttaa vielä enemmän..
Viimeksi muokannut sami.k : 20.04.2009 08:23 |
|
||||
|
||||
![]()
Juuh, CombiSaabin löysimmät mallit, siinä on kolmea eri vaihtoehtoa. Kyllä ne joustaa, kun tarvis on. Ei tietenkään kauheita, kun liikeradat on pieniä, mutta kuitenkin. Etuvakaajan irroitin kanssa, sillä mitään tee
![]() -P-
|
||||
|
||||
![]()
Noita mesen jousiakin on kahta eri jäykkyyttä. Mulla ne löysemmät pätkästynä n.32cm. Kyllä ne kasaan menee joustoissa ja on sopivan jämäkät maantiellä.. Kallistuksen vakaaja kannattaa irrottaa, mut se pitää olla katsastuksessa.
Vois kokeilla löysentää sitä vakaajaa jollain konstilla esim.kuumentamalla tai ohentamalla. Toimineekohan? Ulosjousto noissa on se rajottava tekijä. Ekaks ottaa vastaan ylätukivarsi --> 3-5cm laipat yläpallon päälle. Sit iskarit pitää vaihtaa ja seuraavaks meneekin vetonivelet pa***ksi. :/
|
|||
|
|||
![]()
Juu kallistuksen vakaajan otin irti niin johan alkoi keulakin elämään. Toki aika mielenkiintoinen ajella tien päällä mutta mitä väliä
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan o: bj:n lasikuitulokarit/keula | stonefly | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.09.2008 09:52 |
o:sj keula | ISO.S | O/M/V Muut | 1 | 17.11.2005 18:39 |
O: 720 pickupin keula | Watti | O/M/V Muut | 2 | 06.10.2005 16:07 |
O:FJ55n keula | Nalle | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2005 08:42 |
Flippi keula G:hen? | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.08.2003 21:32 |