Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Tuskan Parahdus - The True Stories
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tuskan Parahdus - The True Stories Tuska's Stories About Real Life

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.02.2002, 20:05
tuska
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Mikko tutustuu vieraaseen kaupunkiin.


Me asuttiin Mikon kanssa eri kaupungeissa jonkin aikaa ja se halus välttämättä tulla tutustumaan uusiin baareihin. Se varmaan luuli että se saa pilua paremmin muualla kuin kotikaupungissaan. Sitten se yks aamu soitti ja sanoi että se tulee meille vetää bissee. No ei siinä mitään, vedetään vaan. Ei mulla kyllä ollut rahaa ryypätä, mut eihän se koskaan ole rahasta ollut kiinni.

Sitten se muutaman tunnin kuluttua täräytti autolla pihaan ja painuttiin samantien kävellen sellaselle pikkukioskille hakemaan kaljaa. Matkaa oli about kilsa joten helvetinmoinen janohan siinä tuli. Ostettiin samantien korillinen olutta ja raahattiin sitä koppaa 500m matka rannalle. Aurinko paisto ja piitsi oli tyhjä. Ei sinänsä ihme kun melkein joka viikko sai lehdestä lukea että taas on joku puukotettu hengiltä. Kai siinä alkaa porukka pikkuhiljaa jo kesken loppumaan.

Juotiin siinä piitsillä sitten kaljaa ja kun Mikolla oli niin helvetisti kaikkea asiaa mulle niin sillä jäi se kaljan juonti vähemmälle. Sitten se veti bravuurit. Se avas yhden pullon ja veti sen sillä kierretyylillä alas. Olisko siinä nyt se kolme sekkaa mennyt. Se veti vielä toisen perään ja röyhtäisi vitun kovaa. Mä ajattelin pistää paremmaksi ja kokeilin itsekin tota kierretyyliä. Ekaa kertaa elämässäni - onnistuneesti. Sit mä päästin jumalattoman röyhtäyksen, luulin että keuhkot repee. Parasta hommassa oli että kaiku vastasi vastarannalta...

Kun me saatiin ne oluet juotua pois me vietiin hylsyt ja se koppa kauppaan - saatiin rahaa ryypätä. Tosin Mikko joutu heittämään mulle vähän lisää fyrkkaa. Mentiin ensimmäiseks sellaseen tosi pieneen räkälään, nimi oli muistaakseni silloin ToriPub. Siinä mestassa oli kolme kerrosta: ylimpään mahtui just ja just bilispöytä ja pelaajat. Keskimmäiseen ja alimpaan kerrokseen mahtui yhteensä jotain 40 henkilöä. Me painuttiin suoraan sinne kellarikerrokseen ja tilattiin litran tuopit kaljaa. Kerettiin kiskomaan jo muutama sellainen tuoppi kun sinne ilmesty neljä helvetin isoa ja karvasta äijää. Ne rupes heti vittuilemaan Mikolle jostain syystä. Onneks Mikko oli jo niin kännissä ettei se tajunnu vittuilla takasin. Katsoin parhaimmaksi kiskoa Mikon vittuun koko baarista ja nykäsin sitä letistä ja sanoin että nyt deeku mentiin. Noustiin portaat siihen katutason kerrokseen ja mä kävelin edellä. Takaa alkoi kuulua jotain ihmeellistä korinaa mutta mä en kiinnittänyt siihen suurempaa huomiota. Kun me päästiin ulos asti niin portsari tuli ja pysäytti meidät siihen ovelle. Se rupes väittämään että Mikko oli heittänyt viisi metriä yrjöä kävellessään ulos. Mä sanoin että eihän se mitenkään oo voinu niin tehdä, sehän oli ihan mun selän takana jeikä mun selässä oo yhtään laattaa. Poke pyyti odottamaan hetken sillä aikaa kun se tarkistaisi asian sisältä. Poke meni sisään ja samalla mä jo kiskoin Mikkoa vitunmoista vauhtia kulman taakse. Kyllä sillä oli yrjöä rinnuksilla. Onneks mä säästyin.

Mikko kävi vielä uudelleen tarkastelemassa lähemmin yhden puun juurella mitä se oli oikein syönyt. Sen jälkeen me jatkettiin matkaa toiseen baariin. Se oli vaan 2-kerroksinen, melkein sen edellisen baarin vieressä. Mikko meni suoraan yläkertaan istumaan pöytään ja mä tilasin meille kaljat. Mikko ei kerennyt ottamaan kuin yhden huikan ja sit sille iski hillitön kusihätä. Vessaan oli tietenkin jonoa. Mä sanoin sille että mene nyt helvetti vaikka ton torin yli tohon puistoon kuselle, ettei mun tartte haistella sun kusia ja yrjöjä samaan aikaan. Mikko meni, sanoi tulevansa heti takaisin. Mä join odotellessa oman kaljani pois. Ja Mikonkin, kun sitä ei alkanut kuulumaan. Päätin sitten lähteä etsimään sitä sieltä puistosta. Eihän sitä siellä näkynyt. Kierin pari korttelia eikä äijjää näy missään. Painuin takaisin sinne baariin ja kysyin tiskin takana seisoskelevalta doorikselta jos se vaikka olis nähny mun frendiä. Ei kuulemma ollut sen jälkeen näkynyt kun se ulos lähti.

Mä menin pihalle ja pelkäsin jo että ne äijjät sieltä toisesta baarista on löytäny sen ja hirttäny sen munistaan sinne puistoon. Samantien mä löysinkin Mikon. Se makas sikiöasennossa siinä kulman takana polkupyörien seassa ja sen naaman edessä oli kiinteä kasa oksennusta. Halkaisija laatalla oli noin Saarioisten mikropizzan luokkaa mutta korkeutta oli neljän pizzan verran. Se oli keltaista ja haisi pahalle. Mä vein Mikon kämpille nukkumaan. Musta alkaa tuntumaan että toi alkoholi ei sovi Mikolle.

-tuska

"It's not the bullet that kills you - it's the hole."

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mertaranta tutustuu offroadiin Jari Chit-Chat 14 19.07.2007 12:50
Kairosta Kap-kaupunkiin Patrolilla PatrolMania Tapahtumat 1 13.03.2006 23:42
Mikko Alatalo koskikeskuksessa! Lars Mikko Alatalo Fanclub 3 02.02.2003 14:40
Mikko eduskuntaan? Kappas Mikko Alatalo Fanclub 0 12.09.2002 10:53


Sivu luotu: 23:29 (GMT +2).