Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Sports > Kuntosali
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.03.2004, 17:27
007 007 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.10.01
Sijainti: Finland.
Viestit: 142
Perusasetus

missä treenaatte ja miksi? (ja mitä)


Missä muuten käytte treenaamassa? Tämä foorumi käsittelee nimensä mukaan kuntosalia, mutta kiinnostavaa voisi olla kuulla muistakin 'lajeista' , jos sellaisia teillä on.
Ja kertokaapa kokemuksia/kommentteja treenipaikoista ja kuntosaleista.

Ja jos puntteja nostatte, niin kertokaapa samaan syssyyn tavoitteista. Pyrittekö olemaan tai tulemaan voimanostajiksi tai muuten vaan vahvoiksi, bodaatteko saadaksenne ison, trimmatun ja sopusuhtaisen vartalon vai onko jotain muita motiiveja?

Minä olen nyt käynyt Nääshallissa joka on mielestäni hyvä ja halpa paikka. Painoja on ollut riittävästi ja porukkaa sopivasti. Ns. vempaimiakin on tarjolla, jos niitä kaipaa.

0,07 (jostain täytyy säästää)

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.03.2004, 17:42
trulez trulez ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.10.01
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 409
Perusasetus

Kotona, mahaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.03.2004, 17:45
007 007 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.10.01
Sijainti: Finland.
Viestit: 142
Perusasetus

Niin on mullakin tossa Oluthuoneella vielä noita treenejä, mutta en kerro niistä nyt tässä topicissa tän enempää.

0,07 (jostain täytyy säästää)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.03.2004, 17:47
bono bono ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.02
Sijainti: South Sandwich Islands.
Viestit: 457
Perusasetus

Wolf:lla käyn reenaamassa, muilla Tampereen saleilla en oo käyny (tai no kerran joskus vuosia sitten GoGo:lla). Oon ollu tosi tyytyväinen kyllä, aamusin kun käy reenaamassa niin tilaa on hyvin ja porukka on rentoa mutta kuitenkin reenaa tosissaan, eli ei valtaa kaikkia laitteita juorutuokioita varten.

Wolffi tunnetaan yleensä sellasena jääkaappipakastimen kokosten miesten treenipaikkana, mutta suurin osa jengistä on kyllä ihan normi kokosta. Voimanostajia paikalle houkuttanee se että magnesiumia saa käyttää vapaasti ja painot saa tippua lattialle jos voimat loppuu, noihan on yleensä muilla saleilla kiellettyjä.

Kuten tosta mun ohjelmasta voipi päätellä niin enempikin massaa kun voimaa on hakusessa, mitään sen suurempia tavoitteita ei reenaamisessa kyllä oo.

-^-^-^--^-^-^-^-^-^-^-^-^-
<bono length="190" weight="105">
<email> -bono-@city.fi </email>
</bono>
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.03.2004, 17:56
Kappas Kappas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.10.01
Sijainti: Finland.
Viestit: 100
Perusasetus

Käyn tosiaan bonon kanssa Wolffilla, joka tarjoaa juuri sellaiset harjoittelupuitteet kuin mitä oma reeni vaatii. Tällä hetkellä reenaan voimanosto orientoituneesti. Tää on kuitenkin vaan harrastus, eikä tähtäimessä ole kilpaileminen. Vaikka reenatessa on hommasta leikki kaukana.

- Alle 100-kiloisilla ei ole mielipiteitä. -
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.03.2004, 11:52
Jucca Jucca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.03
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 364
Perusasetus

Mää pelailen pääsääntöisesti fudista ja pyrin punttireenillä vahvistaan lihaksistoa mahdollisten loukkaantumisten välttämiseksi.
Tottakai hyvässä tikissä oleva kroppa saa hyvälle mielelle, sen verta löytyy narsisimia.
Saan myös jonkinasteista nautintoa punttien veivaamisesta, joten eiköhän se ihan käypä harrastus ole.
Myös venyttelyä harrastan päivittäin jotta lihaksisto olisi liikkuva ja joustava.

Tällä hetkellä käyn Nääshallissa kolme kertaa viikossa reenailemassa ja kunhan muutto Herwoodiin tapahtuu, siirryn koulun salille mötköttään.
Oon aikaisemmin käyny Atleticolla ja GoGolla, mutta ne on ihan perseestä.

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.03.2004, 10:21
petris petris ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.01.02
Sijainti: Pirkkala, Finland.
Viestit: 1.464
Perusasetus

Kävin Elixiassa viime vuonna. Nyt en käy missään. Koitan saada päivä rytmin siihen malliin, että pääsis bonon, kappaksen ja carloksen seuraksi vielä tänä keväänä.

Tavoitteena ei ole juuri mitään.

**********************
petris - isä ja elämän tuomari
**********************
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.03.2004, 10:24
Lars:n Avatar
Lars Lars ei ole kirjautuneena
Humble Administrator
 
Rekisteröitynyt: 22.09.01
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 2.474
Blog Entries: 2
Perusasetus

"treenaan" kotona pääasiallisesti saadakseni mahan kesäkuntoon
vehkeitä löytyy sen verran että perusliikkeitä pääsee veteleen

tänään päätin alkaa lenkkeileen säännöllisesti ihan vaan sen takia että se on mukavaa

--



Resistance is Futile! You Will Be Assimilated!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 22.03.2004, 12:27
leivos leivos ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 23.05.03
Sijainti: TRE, Finland.
Viestit: 324
Perusasetus

Albatrossilla, aina silloin kun aikataulu (siis motivaatio) antaa myöten. yleensä sellasia parin kuukauden jaksoja, par-kolme kertaa viikossa. Alotin hommat joskus pelkällä jalkojen reenaamisella, mutta sitten hokasin että kädet on ihan simona jalkoja jäljessä muutenkin, joten nykyään aika paljon yläkroppaa. Kädet, olat, rinta, selkä ja vatsa. Tavoitteita ei ole muuta kuin pysyä jonkinnäköisessä sheipissä, ei ole kyllä oikeen onnistunut, kun lihaa on kyllä paljon, mutta se on löysää.

lilium inter spinas
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 22.03.2004, 12:43
tuska tuska ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 14.02.02
Sijainti: Hellcity, Fineland
Viestit: 594
Perusasetus

Mä treenaan töissä vääntöä ja mättöä, kotona mahaa.

---------------------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 22.03.2004, 12:51
mikk0 mikk0 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.09.01
Sijainti: Out of this World.
Viestit: 271
Perusasetus

Oulun teknopalatsilla punttia 3 kertaa viikossa.
Sen lisäks keskimäärin pari kertaa rugbya.
Satunnaisia kertoja jotain muuta liikunnaks luokiteltavaa viimeks sählyä, jääkiekkoo, kerran jopa hiihtoo.

Reenaan koska se on ainoo keino painonhallintaan, minulla ei ole syömisessä mitään kontrollia.

Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 22.03.2004, 13:31
Carlos Carlos ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.05.02
Sijainti: Cayman Island.
Viestit: 122
Perusasetus

Käyn Bonon ja Kappaksen matkassa Wolf:lla. Kerran vasta käynyt, mutta eka kerta todella positiivinen kokemus. Jatkossa koitan käydä pari kertaa viikossa.

Tavoitteena on saada tietty kroppa hyvään kuntoon ja näyttämään hyvältä. Eli itsekin olen hiukan narsistinen. En kuitenkaan hae mitään jääkaappipakastin meininkiä. Pää tavoite on kestävyys. Se on taas liitoksissa mun toisen harrastukseen, eli musiikkiin ja soittamiseen. Pitkät setit vaatii hyvää kuntoo ja kestävyyttä. Kuntosalin lisäksi käyn lenkillä kolme kertaa viikossa.

Carlos

-------------------------
"I've always believed the cliché that the bass player is never wrong, because all the chords are named from the bass." -A.Laboriel-
-------------------------
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 22.03.2004, 17:40
ElämänPeluri ElämänPeluri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.02
Sijainti: Hatanpää DC, Finland.
Viestit: 233
Perusasetus

Hoho, kohta on koko ps.com wolffilla. Mulla kuntoilu menee tällä hetkellä firman sali & lenkkipolku -akselilla, mutta voisihan sitä alkaa käydä aamuisin wolffilla, kun kyyti käy joka tapauksessa pihassa kääntymässä...

--
EP
"Älä keitä karitsaa emänsä maidossa." – 2. Moos. 23:19
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 22.03.2004, 19:38
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Kuntosalilla kerta viikkoon.
Syy,sopimuspalokuntalainen kuuluu olla edes jonkinlaisessa kondiksessa muuten ei pääse lihaskuntutestistä läpi.
Treenaan penkki,jalkaprässi,vatsa,kyykky,pecdec,yläveto,kun topyörä.

#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# ACN Activated!

cruiser60@luukku.com
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 31.03.2004, 16:26
Largo Largo ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 09.08.02
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 6
Perusasetus

Kuntosalia säännöllisen epäsäännöllisesti! fiiliksen mukaan! Lisäksi kesäisin jalkapalloa kavereiden kanssa ja pesistä.

Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 31.03.2004, 22:23
kumikana:n Avatar
kumikana kumikana ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 491
Perusasetus

Mä "joudun" reenaileen mun selän takia, lääkärin määräyksestä. Kuntoutuksen jälkeen motivaatio oli aika alhaalla, mut kuukaus sitten innostuin spinningistä ja kuntosalihommista. (Kuntosalilla on tullu käytyä n. kerran vuodessa aina sellanen parin kuukauden jakso)

Spinning oli tosi positiivinen kokemus, ja käyn nyt n. 3 kertaa viikossa. Bodypumppia tuli kans kokeiltua ja se on kans tosi kivaa ja käydään kaikki kropan tärkeet lihakset läpi.

Mulle sopii paremmin tollanen ryhmässä ja ohjattuna tehty toiminta, koska kimpassa on kivempaa ja pysyy jonkinlainen kontrolli niiden painojen kanssa.

Käyn täälä Seiniksellä Everybody´s Gym:llä ja kesällä Tampereelta bongaan jonkun K-salin (kun on jäsenkortti) ja Toijalan Monitoimihallilla käyn salilla.

Ratsastamisen aloitan taas kun selkä sallii (oon ratsastanu jotai 15v säännöliisesti)

Urheilun täytyy olla kivaa että sitä jaksaa tehdä!! Mun tavote on olla sellasessa suht ulkoilutuskelposessa kunnossa, ja sivutuotteena on tullu sitten toi ilonen mieli ja hyvä fiilis.

(täähän oli kun suoraan jostain tv-shopin mainoksesta?!)


>>ensin tuli kumi, sitten kana ja sitten muna<<

Edited by - kumikana on 31/03/2004 23:24:34
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 18.04.2004, 00:02
ElämänPeluri ElämänPeluri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.02
Sijainti: Hatanpää DC, Finland.
Viestit: 233
Perusasetus

Olen yrittänyt käydä kappaksen ja bonon kanssa wolffilla reenaamassa. Pääsiäisloma sotki uni- ja reenirytmin melko pahasti, mutta jatkossa tavoitteena on käydä reenaamassa pari-kolme kertaa viikossa. Sen lisäksi lenkkeilen (ja talvisin hiihdän) kolmisen kertaa viikossa. Motiivina on lähinnä somaattisen kartan säätely tjsp. Kun muiden harrastusten ja työn yhteydessä ei tule liikuttua, on pakko harrastaa edes jotakin liikuntaa, muuten homma menee ihan jumittamiseksi.

--
EP
"Älä keitä karitsaa emänsä maidossa." – 2. Moos. 23:19
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 07.03.2006, 17:10
Jucca Jucca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.03
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 364
Perusasetus

Oon nyt koulun salilla reenaillut pitkälle toista talvea ja on kyllä perushyvä mesta. Vehkeitä löytyy riittävästi ja kun menee oikeisiin aikoihin niin mahtuu tekeen.
Jos ei tykkää vähän rujonoloisesta päätalon salista niin voi mennä Pimppiareenan salille jossa on kaikenmaailman hilavitkuttimia ja ihania ihmisiä yli tarpeen. 2 kertaa oon käynyt enkä enää mene.

Aikaisemmasta poiketen on reenin painopiste siirtynyt loukkaantumisen ehkäisystä voiman ja lihasmassan kerryttämiseen.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? telipeto Tekniikka & Jutustelu 53 25.09.2008 06:37
Missä olet saanut loistavaa palvelua? Ja missä huo Santeri Business 20 27.03.2008 19:00
Miksi ä ja ö ei näy? osilpi Chit-Chat 3 30.04.2007 10:55
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana Tekniikka & Jutustelu 17 24.04.2006 19:18
Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? MäIte Health 0 05.05.2002 17:56


Sivu luotu: 15:15 (GMT +2).