Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.06.2006, 16:32
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Offia Länsi-Vantaa pe 16/6 klo 20


Kun vantaalla näköjään taas kokoonnutaan eikä kukaan itävantaan topicistakaan sanonut niin tänään sitten länsivantaalla eli petikon essolla kello 20. Sinne kaikki!

Sinä joka aiot sanoa että laiton paikka niin a) Esso ei ole laiton ja b) hakkilako on laillinen paikka?

Baxxterilla jos alkaa tässä sormi syyhytä deletenapilla niin olisko pienen itsetutkiskelun paikka?

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.06.2006, 18:03
Gemari Gemari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 455
Perusasetus

Mitäs ihmettä tää on???
Mitä olis pitäny sanoa?

In MUD we trust.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.06.2006, 21:57
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

On niissä aikamoinen ero pojat. Toinen alue on julistettu luonnosuojelualueeksi, tämä menee rikkeissäkin automaattisesti syyttäjän käsittelyyn. Asioita on jo alettu puimaan vantaan kihlakunnan salissa metsän tuhoamisesta ja luonnonsuojelualueen tuhoamisesta, vakava piittaamatomuus ym. eli itse en ainakaan lähtisi vapaaehtoisesti sinne. alueet on rajattu yksityisten maa-alueisiin, joilla ajosta voi tulla kustannuksista vielä suuremmat.

Nimimerkillä. Perhe tuttu on syyttäjänä tapauksessa ja kyllä hävettää omasta puolesta.



Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.06.2006, 02:00
Gemari Gemari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 455
Perusasetus

Älkää nyt oikeasti "aikuiset" ihmiset jaksako. Tarviiko nyt kinata tämmösest asiast,ilman mitään vastuuta omista sanoista??? HÄ?
Mä olen juonu essolla monet mokat ja hakkilas dallannu monet kerrat,joten syytettä en mistään saa. MUTTA,ihmetyttää moinen meteli. Joten olit siis itse ajamassa HAKKILASSA tahi menossa VITUN PETIKKOON ajamaan,ni mua ei ainakaan kiinnosta himpun vertaa. Mistä meteli kotoisin?
Nii joo ja tää aihe ei kyl mahda koskea mua henk.koht millään lailla?
Ei taida olla laillista moni muukaan asia,mene ja tiedä...

In MUD we trust.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.06.2006, 13:24
A45 A45 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.05.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 1.457
Perusasetus

No tuo luonnonsuojelualuajuttu on ihan täyttä paskaa. Se monttu missä ns.Hoorekin alueella ajelee autot ja prätkät rajoittuu sitä kiertävään ulkoilutiehen. Ja toisella puolen tietä on maankaatopaikka johon kipataan kaikki PK-seudun jätemaat. Joten kannattais miettiä nyt toisenkin kerran sitä suojelulöpinää.
On kyllä totta että SIELLÄPÄIN on suojelualue. Sijatsee pari kilometriä pohjoiseen ja on suojeltu suo. Siellä ei tietääkseni ole ajellut kukaan ja tuskin pysyisi pinnallakaan.
Tämä asia selviää ihan kartastakin. Ja tosiaan, onko se Hakkila sitten jotenkin luvallisempi? Peruste myös, kiitos.

-Maastoautossa on jäykkä etuakseli-
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offareita länsi-uudellamaalla hector Tekniikka & Jutustelu 18 27.05.2014 05:41
offia itä vantaa 15.6-06 Tapahtumat 19 16.06.2006 08:18
Offia itä-Vantaa KössiKenguru Tapahtumat 9 21.03.2006 01:45
Offausta Länsi-Pirkanmaalla Kurussa 13.11 klo 11 Racingrabbit Tapahtumat 50 15.11.2004 19:46
itä-länsi leivos This And That 8 11.10.2003 10:07


Sivu luotu: 22:46 (GMT +2).