Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Yleiset > Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta?
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.05.2013, 10:06
Renegade:n Avatar
Renegade Renegade ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.12
Sijainti: Lakend
Viestit: 386
Perusasetus

Omien kuvien linkitys?


Eli oli tarkoitus linkittää tonne AMC-foorumille pari Jeepin kuvaa tuolta oman profiilin kansioista... Mutta sepä ei ollutkaan ihan helppoa. Ne AMC-foorumiln käyttäjät, jotka ovat myös tällä palstalla, näkivät kuvat mutta muut ei...

Mulla on tuolla profiilin yksityisyys -asetuksissa sellainen säätö päällä, että mun albumeita saa selata vain rekisteröityneet käyttäjät. Ja sellaisena sen mielellään pitäisinkin, mutta sitten taas niitä kuvia ei voi mihinkään jakaa.

Olisko mitenkään mahdollista että noita albumeita vois erikseen määritellä julkisiksi tai muille käyttäjille näkyviksi..? Vai tarkoittaako tuolla albumin asetuksissa tuo "Yksityinen - Nähtävillä vain kontakteille ja moderaattoreille" -juuri sitä? Eli onko noi mun "kontaktit" automaattisesti kaikki rekisteröityneet käyttäjät...?

Tyhmä ei ymmärrä...

__________________
- Broken Ribs Team -
- FJDC -
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.05.2013, 18:11
JJo:n Avatar
JJo JJo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 21.07.10
Sijainti: Tampere
Viestit: 547
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Renegade Näytä viesti
Eli oli tarkoitus linkittää tonne AMC-foorumille pari Jeepin kuvaa tuolta oman profiilin kansioista... Mutta sepä ei ollutkaan ihan helppoa. Ne AMC-foorumiln käyttäjät, jotka ovat myös tällä palstalla, näkivät kuvat mutta muut ei...

Mulla on tuolla profiilin yksityisyys -asetuksissa sellainen säätö päällä, että mun albumeita saa selata vain rekisteröityneet käyttäjät. Ja sellaisena sen mielellään pitäisinkin, mutta sitten taas niitä kuvia ei voi mihinkään jakaa.

Olisko mitenkään mahdollista että noita albumeita vois erikseen määritellä julkisiksi tai muille käyttäjille näkyviksi..? Vai tarkoittaako tuolla albumin asetuksissa tuo "Yksityinen - Nähtävillä vain kontakteille ja moderaattoreille" -juuri sitä? Eli onko noi mun "kontaktit" automaattisesti kaikki rekisteröityneet käyttäjät...?

Tyhmä ei ymmärrä...
Menet sinne sun albumeihin ja teet uuden albumin, määrittelet albumia tehdessä sen julkiseksi. Sitten menet sinne vanhaan albumiin ja painat muokkaa kuvia. Sieltä löytyy joka kuvan kohdalta move to album. Ei muuta kuin siirtelet julkiseen albumiin ja homma bueno.

Toinen vaihtoehto on jos ei halua kuvia siirtää, että teet uuden julkisen albumin sitten lataat sieltä vanhasta albumista kuvat koneelle ( avaa kuva, paina kuvan päällä hiiren oikeaa, tallenna nimellä (save as))

Nuo sun kontaktit on henkilöitä jotka olet merkinnyt kavereiksesi. Nämä asetukset löytyy kun menet kattelemaan omaa profiilia ja painat tuolta ylälaidasta yhteisö -painiketta
__________________
-JJo
___________________________________
-MMC-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.05.2013, 19:58
Renegade:n Avatar
Renegade Renegade ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.12
Sijainti: Lakend
Viestit: 386
Perusasetus

Joo, ton oon kyllä ainakin tietääkseni ymmärtänyt....

Mutta tarkoitan sitä, että vaikka mun kaikki albumit on julkisia, niitä ei näe muut kun rekisteröityneet käyttäjät. Tämä siksi, että tuolla oman profiilin asetuksissa on se "profiilin yksityisyys" -osa, jossa määritellään erikseen mille ryhmällä se julkinen albumi esitetään. Eli kun mulla lukee siellä näyttämisasetuksissa albumien jälkeen valittu "registered member", niin silloin se julkinenkaan albumi ei näy kuin rekisteröidyille jäsenille.

Eli ei taida olla mahdollista tehdä yhtä albumia joka näkyy kaikille, ja toista joka näkyy vaan rekisteröidyille jäsenille???
__________________
- Broken Ribs Team -
- FJDC -

Viimeksi muokannut Renegade : 02.05.2013 20:05
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.05.2013, 21:35
JJo:n Avatar
JJo JJo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 21.07.10
Sijainti: Tampere
Viestit: 547
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Renegade Näytä viesti
Joo, ton oon kyllä ainakin tietääkseni ymmärtänyt....

Mutta tarkoitan sitä, että vaikka mun kaikki albumit on julkisia, niitä ei näe muut kun rekisteröityneet käyttäjät. Tämä siksi, että tuolla oman profiilin asetuksissa on se "profiilin yksityisyys" -osa, jossa määritellään erikseen mille ryhmällä se julkinen albumi esitetään. Eli kun mulla lukee siellä näyttämisasetuksissa albumien jälkeen valittu "registered member", niin silloin se julkinenkaan albumi ei näy kuin rekisteröidyille jäsenille.

Eli ei taida olla mahdollista tehdä yhtä albumia joka näkyy kaikille, ja toista joka näkyy vaan rekisteröidyille jäsenille???
No jos löysäät pikkasen sitä rajaa sieltä omista asetuksista, eli laitat sinne julkinen ja sitten menet muokkaamaan nuita albumeita, toisesta yksityinen ja toisesta julkinen.
__________________
-JJo
___________________________________
-MMC-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.05.2013, 21:58
Renegade:n Avatar
Renegade Renegade ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.12
Sijainti: Lakend
Viestit: 386
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJo Näytä viesti
No jos löysäät pikkasen sitä rajaa sieltä omista asetuksista, eli laitat sinne julkinen ja sitten menet muokkaamaan nuita albumeita, toisesta yksityinen ja toisesta julkinen.
Ymmärrän. Mutta sitten ne yksityiset albumit (joita en halua kaikkien näkevän) on niin yksityisiä, ettei niitä näe muut käyttäjätkään... Kun siellä kansion asetuksissa on vaan yksityinen tai julkinen.


Joko nyt en vaan tajua tätä asiaa, mutta miten saan yhtä aika albumin joka on kaikille julkinen, ja toisen albumin jonka vain muut käyttäjät (rekisteröityneet) näkevät..?
__________________
- Broken Ribs Team -
- FJDC -
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.05.2013, 22:13
JJo:n Avatar
JJo JJo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 21.07.10
Sijainti: Tampere
Viestit: 547
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Renegade Näytä viesti
Ymmärrän. Mutta sitten ne yksityiset albumit (joita en halua kaikkien näkevän) on niin yksityisiä, ettei niitä näe muut käyttäjätkään... Kun siellä kansion asetuksissa on vaan yksityinen tai julkinen.


Joko nyt en vaan tajua tätä asiaa, mutta miten saan yhtä aika albumin joka on kaikille julkinen, ja toisen albumin jonka vain muut käyttäjät (rekisteröityneet) näkevät..?
Kahtos prkle, niinpäs onkin... nyt kun noin rautalangasta väännät niin tyhmempikin tajuaa.

No mitenkäs jos käyttäis tuota mediaboardia, http://forums.kaulaparta.com/?b=7
__________________
-JJo
___________________________________
-MMC-
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.05.2013, 08:51
Renegade:n Avatar
Renegade Renegade ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.12
Sijainti: Lakend
Viestit: 386
Perusasetus

No joo, mulla on käytössä jo Dropboxia ja kuvat.fi -palveluita, mutta noita autoon liittyviä oon lataillu tänne, kun tää on kohtuu helppo käyttää ja on toi auto resize, ja muut herkut...

Miten on modet, olisko mahdotonta saada tonne albumien asetuksiin sellainen ominaisuus, että albumin sais julkiseksi kaikille, julkiseksi vain jäsenille ja sitten tietysti yksityiseksi...?
__________________
- Broken Ribs Team -
- FJDC -

Viimeksi muokannut Renegade : 03.05.2013 09:01
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.05.2013, 22:55
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.396
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Renegade Näytä viesti
Miten on modet, olisko mahdotonta saada tonne albumien asetuksiin sellainen ominaisuus, että albumin sais julkiseksi kaikille, julkiseksi vain jäsenille ja sitten tietysti yksityiseksi...?
Ei tuo taida kyllä ihan helpolla onnistua. Ei ainakaan suoraan asetuksista kääntämällä.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 07.05.2013, 21:26
Renegade:n Avatar
Renegade Renegade ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.12
Sijainti: Lakend
Viestit: 386
Perusasetus

Ok. Kiitoksia vastauksesta.

Eipä sitten mahda mitään. Onneks noita kuvapalveluita on nykyään nurkat väärällään... Täytyy käyttää niitä. Toi kuvat.fi on nyt parin viikon kokemuksen perusteella aika kätevä, ja ehkä helpoin näkemistäni palveluista.

Onko tosiaan niin että jos lataat nettipalveluun kuvan (esimerkiksi nyt vaikka tuo dropbox, missä kaikki kansiot ja kuvat yksityisiä tai sitten erikseen yhteystiedoilla jaettavissa), niin sen osoitteen linkittäminen ei onnistu mihinkään foorumille (esim. offipalsta) tai muillekaan sivuille...?
__________________
- Broken Ribs Team -
- FJDC -
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mitkä iskarit hj:n omien tilalle..? mäksä Tekniikka & Jutustelu 2 26.01.2010 23:16
Kuvien pienennys sisua45 Chit-Chat 6 15.08.2009 22:09
kuvien linkitys? Mose Chit-Chat 2 03.05.2008 15:41
kuvien laitosta pallero Tekniikka & Jutustelu 3 29.11.2006 17:24
"Omien viestien etsintä" tältä forumilta? riude Chit-Chat 1 20.04.2006 21:51


Sivu luotu: 14:36 (GMT +2).