|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
UAZ 31512 Cabriolet, -87 3,5 suora kuutonenMyyty Nyt pitää itselleen myöntää että tällä hetkellä ei ole aikaa tai rahaa offaamiseen joten myydän auto pois. Mielummin näkee että hyvä auto pääsee hyvään kotiin missä sitä käytetään ja rakenettaan. Jotkut old-school offipalstalaiset ehkä tunnistavat auton ja omistajan!Seuraavassa listassa jotain, mutta ei läheskään kaikkia tietoja autosta. Autosta on ajan saatossa vaihdettu ja korjattu kaikenlaista joten kaikkea ei voi muistaa. Löytyy myös epävirallinen huoltokirja mihin itse olemme kirjoittaneet mitä on tehty ja mitä on ostettu, tämä kylläkin on ruotsiksi. Kaupan yhteydessä saa myös kaikki kuvat ja muut sekalaiset UAZiin liittyvät tavarat (huoltokirjaa, jne. jne.). - UAZ 315126, siis rättikatto UAZ, monille armeijasta tuttu. - Renkaina toimii Fedima Sirocco 33x8,5 R16, vanteet Mangels. Näillä renkailla ei ole paljon ajettu joten ovat suhteellisen hyvässä kunnossa. - Vaihde- ja jakolaatikko ovat UAZin omat. Molemmat ovat aukaistu ja läpikäyty ja huonot osat vaihdettu. Toimivat hyvin. - Moottori on vaihdettu suurempaan GAZ-49B moottoriin. Tämä on 3,5 l suora kuuotonen jonka alkuperäinen paikka on ollut BTR-60 miehistökuljetusvaunussa (BTR-60 niitä on ollut 2 kpl). Hyvin vähän ajettu. - Autossa on turvakaaret. En muista exakt mittoja mutta ovat rakennettu kilpailuvaatimusten mukaisesti. - Vinssi ABT 10000 nokalla. - Jouset UAZ omat, edessä ja takana vaihdettu uusiin koneen vaihdon yhteydessä. - Iskarit ovat Bilstein kaasuiskarit. Autoa on rakenettu aika paljon, tässä jotain tärkeimpiä seikkoja. - Kori on maalattu, ensin inerta primer 5 pohjavärillä ja pinnaksi teknodur 0090. Väri RAL 1011, hiekanruskea. - Koria on korotettu 60mm. - Autoon on asennettu UAZin oma hydraulinen ohjaustehostin, ostettu uutena Virosta. Erittäin tehokas. - Takaloosteriin on rakenettu vesivanerista suuri tavaraoidensäilytys kaukalo. - Yksi akku konehuoneessa. Akkuja myös auton sisällä takaosassa. Akkuina toimii kaksi Panasonic 65 Ah geeliakkua, vanhat ei enää niin hyvät. Kaapelit ovat tarpeeksi paksut jotta sähkö kulkee. Konehuoneen akku Exide. - Jarruosat vaihdettu. Jos muistan oikein kaikki jarrusylinterit ja jarrukengät ovat vaihdettu. - Helmapalkit 50x50x4mm. Tukevat. - Takapenkit poistettu, kaarien tieltä. - Paljon muuta! Autossa on erinäisä varusteita tai juttuja jotka tulevat mukaan. - Maastotunkki 60" ABT Farm Jack. - Pieni 12V kompura millä saa vaikka renkaat täytettyä (ei tällä hetkellä autossa kiinni, on ollut). - Toinen vaihdelaatikko, voiman ulosotto vaihdelaatikkoon. - Kaasareita, jotain malleja mitä nyt en muista. - Erittäin hieno (äitin tekemä) vinssin suojapussi, UAZ logolla. - Vieläkin hienompi (äitin tekemä) vararenkaan suojapussi, UAZ tekstillä. - Varmaan muutakin mitä en muista. Moottorinvaihtoprojekti jäi vähän kesken joten moottori ei vielä käy niin hyvin kun voisi. Sitä tarvii siis säätää jne. Pakoputki kannattaisi mahdollisesti rakentaa uudestaan. Käynnistin koneen pitkän seisonnan jälkeen joulun aikoina. Lähti yllättävän hyvin käymään kunhan sai kipinää ja bensaa. Kävi ja kukkui kuin olisi ollut edellisenä päivänä käynnissä. Ajelin myös autolla hieman ja totesin että sillä pystyy omin voimin ajamaan trailerille. Uskon että moottori on suht helppo saada käymään oikein hyvin jos vaan aikaa ja kiinnostusta löytyy. Valitettavasti akut vaan ovat aivan kuolleet joten jos auton haluaa käyntiin pitää olla hyvä akku jolla sen käynnistää. Akut ovat siis niin huonot että eivät enää ota latausta ollenkaan vastaan. Vinssi ei myöskään toiminut pitkän seisonnan jälkeen. Mutta putsaamalla kosketuspintoja tämä ongelma varmasti poistuu. Autolla on ajettu metsässä ja maastossa joten siinä on käytön jälkiä. Mitenkään hirmu mätä se ei ole. Valitettavasti se on nyt seissyt pitkän aikaa joten joltain kohdilta maali on aika likainen, esim. ovien alaosat. Suurilta osin auto on kuitenkin ollut pressun alla. Auto ei enää ole rekisterissä. Poistettiin rekisteristä moottorinvaihdon yhteydessä. Teknisesti kait uudellakin moottorilla voisi saada leiman, mutta me ei sitä jaksettu alkaa tekemään. Tästä autosta kannattaa tehdä jonkunlainen kilpapeli vaikka. Tämä on puhdas maastoauto! Autoa ei myydä osissa, ja mielellään saa ottaa kaikki muutkin UAZ tavarat sitten mukaan. Uskaltaisin sanoa että kunhan moottorin saa kunnolla säätöihin niin auto on aika valmis metsään. (Kunhan ensin on käyttänyt pois seisonnan aiheuttaman kankeuden). Auto tällä hetkellä Sipoossa. Katsomisista ja semmosista sovitaan sitten erikseen. Auto on paras hinata pois trailerilla tai vastaavalla. Tässä voidaan mahdollisesti auttaa jos matka ei ole hirmu pitkä. Hintapyyntö 2000e. Hinnasta voi tottakai neuvotella. Yhteydenotot: John: 0503098899 tai john.morelius |a| gmail.com tai Kimi: 0503398703 tai reinojoakim.nyberg |a| gmail.com Mielellään ei yksityisviestejä tänne koska en käy täällä enää niin usein. Lisää kuvia saa pyydettäessä. EDIT: Nyt myös nettiautossa: www.nettiauto.com/4512522 Nettiautossa vähän lisää kuvia. EDIT!! Hintaa tarkistettu. Hieno auto joka nyt vaan seisoo ja sammaloituu, ostakaa parempaan käyttöön. Tekee sielulle kipeää kun auto vaan on tyhjän panttina. Myyty Viimeksi muokannut Revolver : 01.12.2012 17:58 |
#2
|
||||
|
||||
http://forums.offipalsta.com/search....archid=3296840
Tuolta selailemalla löytyy kuvia ja tarinoita uazin vaiheista.. Ihan kuin tästäkin autosta olis "just äsken" ollu juttua palstalla, mutta viimeisistä viesteistä onkin jo kohta neljä vuotta aikaa Mihin/miksi harrastus hiipui, jos saa kysyä?
__________________
Harbor Cruisers |
#3
|
|||
|
|||
Saa kysyä
Harrastus hiipui muutolla toiseen paikkakuntaan missä ei ollut paikkaa UAZia pitää. Auto jäi vanhempien luokse. Samoin myös molempien omistajien perheenlisäysten vuoksi. Ei siinä etteikö olisi intoa ja kiinnostusta mutta kun ei ole sitä kuuluisaa aikaa tai rahaa. |
#4
|
|||
|
|||
Nosto.
|
#5
|
|||
|
|||
Nosto.
|
#6
|
|||
|
|||
Nosto.
|
#7
|
|||
|
|||
Nosto.
|
#8
|
|||
|
|||
Hintaa tarkistettu, katso alkuperäinen viesti!
|
#10
|
|||
|
|||
1100,- vaik akka varmaa tappaa :-)
|
#11
|
|||
|
|||
Hei hei, nyt alkaa old-school UAZ miehet tarjoamaan varmaankin tutusta autosta tuommoisia summia. Kyllä te tiedätte että tuo pyynti alkaa olla jo aika tiukka
|
#12
|
|||
|
|||
up
|
#13
|
|||
|
|||
Vieläkin myynnissä
|
#14
|
|||
|
|||
Ja ylös. Nyt tästä isäinpäivän kunniaksi lahja jollekin onnelliselle isälle!
|
#15
|
|||
|
|||
up
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään UAZ 31512 -95 650,- | Calmari | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 24.11.2008 14:52 |
O: UAZ 31512 -OSTETTU- | Mazaa | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 10.06.2007 23:08 |
UAZ 31512 capriolet-87 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 30.12.2005 15:38 | |
M. hj-45 3,5 litran kuutonen, ym | ttapio | O/M/V Muut | 2 | 26.05.2005 20:18 |
UAZ 31512 -87 | Uazmies | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 06.05.2005 16:48 |