Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 31.03.2008, 10:15
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Niin varmaan jää. Ite unohdin suosiolla nuo välikardaanisuunnitelmat ja pitkä tekniikka paketti tulee ilmankin. Mihin tarvitset tuota loikkaria ton ld28:n kanssa? Ei ainakaan normi 3,54 välityksillä ole juuri loikkarille tarvetta.

Minkälainen turbo patrollin koneeseen olisi sovelias?

Iteltä löytys joku saabin garrett 2.3 bensa koneesta.
olisikohan se passeli vai liian pieni? Tehotavoite vois olla joku 120-150hp.

paha sitä loikkaria on sieltä perästä poiskaan purkaa kun sattuu tallissa laatikko pyörimään ylimääräsenä niin jotain käyttöö lootalle ois kiva keksiä

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 31.03.2008, 14:59
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Lainaus:
quote:
To3 garretti luulis olevan ihan hyvä pieneen patrollin piristykseen


----------------------
Niin luulis mut tää ei ole to3 garretti vaan joku uudempi gt17... Ulkomitoiltaan ainakin pienempi.

Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 02.12.2008, 21:33
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeep-Rice Näytä viesti
3.3:set on kaikki valurautakannella mutta 2.8 on sekä että.

Mun jeeppiin olisi näillä näkymin tulossa nissanin sd33 moottori, gm th350 laatikko ja np 203 jakolaatikko. Voi olla että tulee aika laiska automaatilla ja jatkuvalla nelivedolla.

Mitenkähän ton etujousituksen toteuttas? Laittaisiko sitä apukierrejouset ja vähentäs lateja pakoista vai tuleeko vaikea ajettava jos värkkään soa:n kun tulee työ ajot ajeltua tällä jeepillä?
Perähän nousee helposti kääntämällä taka riipukkeet alaspäin.

Nonnii. Nää tuli laiteltua ja on jo muutoskatsastettukkin. nyt pitäs keulan jousituksia viel parannella ni tul mieleen semmonen et pystyykö tota dana 44 etuakselin murkulan valurautaa hitsaamaan ihan normi migillä? Tällähetkellä akseli viel pakkojen alla ja jokinlaiset coiloverit mut keulasta puuttuu nyt joustot.
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 03.12.2008, 07:28
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Hommaa skyjackerin jousisarja Jenkeistä, on toimiva ja joustoja riittää, ei tartte tehdä mitään SOA juttuja 37" renkaat ja menoksi.
JA TUOHON MOOTTORIHOMMAAN sanon vaan että 360 V8 tai isompi ompi ainoa oikea vaihtoehto, muut koneet on pelleilyä.
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 03.12.2008, 10:50
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sjeeppi Näytä viesti
Hommaa skyjackerin jousisarja Jenkeistä, on toimiva ja joustoja riittää, ei tartte tehdä mitään SOA juttuja 37" renkaat ja menoksi.
JA TUOHON MOOTTORIHOMMAAN sanon vaan että 360 V8 tai isompi ompi ainoa oikea vaihtoehto, muut koneet on pelleilyä.

Saakos tommosia jousia jostai sumessa ku ei uskalla alkaa rahojaan jenkkeihin kylvämään.?

Ja kyl muakin kaduttaa tää moottori juttu. Mopo mikä mopo! Toi turbotettu dieslkin tuntuu aika ylävireiseltä painavassa autossa. Vääntö ei riitä.
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 03.12.2008, 22:25
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.740
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeep-Rice Näytä viesti
Nonnii. Nää tuli laiteltua ja on jo muutoskatsastettukkin. nyt pitäs keulan jousituksia viel parannella ni tul mieleen semmonen et pystyykö tota dana 44 etuakselin murkulan valurautaa hitsaamaan ihan normi migillä? Tällähetkellä akseli viel pakkojen alla ja jokinlaiset coiloverit mut keulasta puuttuu nyt joustot.
Ihan migillä en suhautellut meneen tuota D44:sen valurauta klunssia. Puikolla ainakin sai tavaran siinä kiinni pysyyn. Puikot oli Esabin keltasesta paketista.
Vastaa lainaten
  #32  
Vanha 03.12.2008, 22:30
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk Näytä viesti
Ihan migillä en suhautellut meneen tuota D44:sen valurauta klunssia. Puikolla ainakin sai tavaran siinä kiinni pysyyn. Puikot oli Esabin keltasesta paketista.

Hyvä. Kiitos! Minkähän numeroisia puikkoja? Oliko valulle tarkoitettuja?
Vastaa lainaten
  #33  
Vanha 14.01.2009, 19:09
-Epeli -Epeli ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 29.01.07
Sijainti: Mynämäki, Finland.
Viestit: 636
Perusasetus

Missäs vaiheessa tää projekti on?
Vastaa lainaten
  #34  
Vanha 15.01.2009, 08:17
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.740
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeep-Rice Näytä viesti
Hyvä. Kiitos! Minkähän numeroisia puikkoja? Oliko valulle tarkoitettuja?
Katos kun en ollukkaan huomannu. En muista enään numeroita.
Vastaa lainaten
  #35  
Vanha 22.01.2009, 18:10
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Epeli Näytä viesti
Missäs vaiheessa tää projekti on?
Eipäs oo tullut seurattua. Eli projekti on sillä mallilla et simpukka vuotaa ja jousitus/pyörän tuenta on hanurista kun ei ole osannut eikä kerennyt sille mitään tekeen.

Voimaa on koneesta alkanut löytyä kun sain isomman pakoputken tehtyä ja ahdot nousee nyt parhaillaan 1.1 kiloo. Ahdin alkoi myös heräämään paremmin. Putki oli aikaisemmin 55mm ja nyt tein sen 63mm putkesta.

Hankintalistalla olis nyt turbopatrollin syöttöpumppu ja erillaiset jousipakat eteen. Tietty puuttuu tuosta vielä sisusta ja vaihteiston sifteri on tosi surkea.
Vastaa lainaten
  #36  
Vanha 25.03.2009, 13:18
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.358
Perusasetus

Mikä jakolaatikko näissä Jeepeissä vakiona on, Dana 20?? Tuli hankittua raato jossa kolmelovisen manuaalin jatkona jakis jota en ole vielä tunnistanut. Osa on niin likainen, ettei siitä näy mitään numeroita. Ulosotto näyttäisi jälkeenpäin lisätyltä.
Vastaa lainaten
  #37  
Vanha 25.03.2009, 13:30
Jeep-Ukko:n Avatar
Jeep-Ukko Jeep-Ukko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 26.10.04
Sijainti: Kuopion seutu, Finland.
Viestit: 702
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Mikä jakolaatikko näissä Jeepeissä vakiona on, Dana 20?? Tuli hankittua raato jossa kolmelovisen manuaalin jatkona jakis jota en ole vielä tunnistanut. Osa on niin likainen, ettei siitä näy mitään numeroita. Ulosotto näyttäisi jälkeenpäin lisätyltä.
Kyllä, D20.

Ja ulosotto on maahantuonti verotus juttujen takia.
Vastaa lainaten
  #38  
Vanha 25.03.2009, 15:56
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.240
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Mikä jakolaatikko näissä Jeepeissä vakiona on, Dana 20?? Tuli hankittua raato jossa kolmelovisen manuaalin jatkona jakis jota en ole vielä tunnistanut. Osa on niin likainen, ettei siitä näy mitään numeroita. Ulosotto näyttäisi jälkeenpäin lisätyltä.
Se Dana kakskymppisen ulosotto on melkoinen vitsi... Mutta asiaan.. Onko tuossa kakskymppisessä mahdollisuus saada muuttamalla keppiä valinnaiseksi vetotavaksi myös pelkkä etuveto??? Siinähän on kaksi tankoa mitkä menee laatikkoon ja vain yksi keppi millä niitä alunperin operoidaan. Hämärä muistikuva että joku olisi kauan sitten sellaista väittänyt. Tallin lattialla on yksi sellainen laatikko, mutta ei ole ehtinyt perehtymään... Olis aika näppärä.
Vastaa lainaten
  #39  
Vanha 25.03.2009, 16:55
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.358
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xjxj Näytä viesti
Se Dana kakskymppisen ulosotto on melkoinen vitsi... Mutta asiaan.. Onko tuossa kakskymppisessä mahdollisuus saada muuttamalla keppiä valinnaiseksi vetotavaksi myös pelkkä etuveto??? Siinähän on kaksi tankoa mitkä menee laatikkoon ja vain yksi keppi millä niitä alunperin operoidaan. Hämärä muistikuva että joku olisi kauan sitten sellaista väittänyt. Tallin lattialla on yksi sellainen laatikko, mutta ei ole ehtinyt perehtymään... Olis aika näppärä.
Näyttäisi saavan http://home.windstream.net/ezduzit/tx-20.html . Mutta saako tuohon sovitesarjaa XJ:n neliloviseen automaatin perään? Lisäksi tarvisi tietenkin kääntösarjankin. Vai haluaako joku vaihtaa Dana kolmesatasensa Dana kakskymppiseen ja kolmiloviseen manuaaliin?
Vastaa lainaten
  #40  
Vanha 25.03.2009, 20:49
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.240
Perusasetus

Tuolla näyttäisi olevan vähän kaikenlaista adapteria..ei vaan ite jaksanu nyt käydä kahlaamaan kaikkia läpi.. http://advanceadapters.com/index.php..._id=7&offset=0
Vastaa lainaten
  #41  
Vanha 25.03.2009, 21:10
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.240
Perusasetus

Ja tuolla on hyviä kuvia ja tietoja lisää... http://www.novak-adapt.com/knowledge...se_gateway.htm
Vastaa lainaten
  #42  
Vanha 26.03.2009, 08:59
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.358
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xjxj Näytä viesti
Tuolla näyttäisi olevan vähän kaikenlaista adapteria..ei vaan ite jaksanu nyt käydä kahlaamaan kaikkia läpi.. http://advanceadapters.com/index.php..._id=7&offset=0

http://advanceadapters.com/product/1810/50-8602.html tuossa taitaa olla sopiva adapteri, mutta mistäs flip kit?
Vastaa lainaten
  #43  
Vanha 26.03.2009, 09:22
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Kyl nuita valmiita adaptereita löytyy monien lootien väliin mut ootteko uskaltanu noita tilata?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko käytännön tietoa...? Tikru75 Chit-Chat 3 23.01.2005 20:03
Onko tietoa lr v8 dieselöinnistä lantikka Tekniikka & Jutustelu 7 21.10.2004 08:37
Onko tietoa plasmaköysistä? Micke Tekniikka & Jutustelu 8 04.10.2004 16:59
Onko tietoa va.pe.pa:sta......?? Ahma Tekniikka & Jutustelu 7 30.11.2003 21:36
Vanteista, onko tietoa. jarski Yleiset 0 01.07.2002 16:12


Sivu luotu: 03:23 (GMT +2).