|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
suzukin sytytystaas tuli yö ja suzuki ei vaan käy kertokaa ny joku miten ja mistä johot pitäs mennä puolalle nyt on jako tarkastettu ja sytytyski (kai) kohillaa ja ampuilee vaan kaasariin ja kun kääntää jakajaa nii pauke siirtyy pakopuolelle!!sormi suussa ja monta iltaa/alku yötä paininu ongelman kanssa!kaikki neuvot tervetulleita!!!!
|
#2
|
||||
|
||||
En tiedä olenko tietämätön, mutta oliskos sytkä tai nokka 180 astetta pielessä?
|
#3
|
||||
|
||||
onko tulpat vaihdettu? koska käynyt viimeksi ja mikä käynnin on lopettanut?
|
#4
|
||||
|
||||
onko sytytys kärjellinen vai kärjetön?
|
#5
|
||||
|
||||
410 on ainakin vakiona kärjellinen sytty
|
#6
|
||||
|
||||
mä olen samoilla linjoilla
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
#7
|
||||
|
||||
Joo, niin on. (Jonkun vuoden oon suzukeita korjannut maahantuonnissa ) Mistäs tiesin että 410 tai onko muutettu kärjettömäks?. Tulis vaan mieleen toi kärkiväli, virranjakajan konkka löysällä jakajan kyljestä...Tai se sytkä 180
Ja voihan ledikynällä kattoa sen ykk:n. Kynä kärkien piuhaan kiinni jakajan kyljessä, kääntää kampurasta merkin kohilleen ja tarkistaa lampun syttymisen, noin karkeasti... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
uazin sytytys | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.05.2011 10:31 | |
2LT MASIINAN PALAMIS JÄRJESTYS ELI (ns.sytytys) | ARSKA77 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.03.2008 13:52 |
Järjetön sytytys roverin V8:iin | pjtk | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.08.2007 20:39 |
Kokon sytytys | Offipiru | Chit-Chat | 5 | 04.02.2007 14:47 |
Kärjetön sytytys suikkaan? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.04.2006 01:00 |