Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Tuskan Parahdus - The True Stories
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tuskan Parahdus - The True Stories Tuska's Stories About Real Life

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.03.2002, 21:43
tuska
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kumma dooris


Mulla soi ovikello, tai oikeestaan summeri klo 21:15. Siinä on sellanen optio että pystyy omasta kämpästä puhumaan tonne ulko-ovelle. Kun mä puhuin siihen luuriin niin sieltä kuului "Haluaisin ilmoittaa rattijuopumuksesta, olisko teillä paperia ja kynää...." Se ääni kuulosti ihan yhden kaverin ääneltä, joten mä kysyin että Tuomasko sillä autolla ajoi? "Mitä? Ei, kun...." Sitten mä painoin tota nappia mistä ovi avataan ja sanoin että tuu nyt sisään sieltä. Jätin oven auki ja odotin vähän aikaa. Kohta sieltä ilmesty mun kämppään ISO nainen. Se halus ostaa multa jotain viinaa, joten mä lykkäsin sille käteen varmaan puoli vuotta vanhan Baltika -pullon (jotain vitun pahaa venäläistä kaljaa). Se tyrkytti 10 euroo, mutta mä sanoin että se saa sen ihan ilmasiks. Mä avasin sille sen pullon ja sanoin että se saattaa sitten maistua helvetin pahalle, mutta se oli kuulemma oikein raikkaan ja hyvän makuista. Sitten se istu tohon sohvalle ja alkoi puhumaan niitä näitä. Kehui painavansa yli 100 kiloa. Se sanoi varmaan kolme kertaa että on jääny pari kertaa rattijuopumuksesta kiinni. Se asuu tossa vastapäätä. Toivottavasti ei tule kovin usein käymään. Karsee jyrä.
Lähtiessään (klo 21.32) se vielä kyseli olisko lisää sitä kaljaa. Se oli mun viimenen pullo, olisin mä muuten sille antanut, kun en ittekään sitä paskaa juo.

-tuska

"The dead know only one thing, it's better to be alive."

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kalastajan kumma saalis. Bruno Chit-Chat 11 22.05.2007 08:03
Ihme ja kumma RENKAAT sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 23 13.05.2005 22:06


Sivu luotu: 02:09 (GMT +2).