|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
Jaa-a. Kuulostaa nihkeältä. Melkein suosittelisin ohivuotomittausta. Tuntuis vaan jotenkin järkeenkäyvältä kun vierekkäiset mukit on pimeinä että jostain falskaavat.
|
#27
|
|||
|
|||
Sytytysjärjestys on peräisin armeijan papereista jossa on vähän tietoa ja opasta kyseisestä moottorista BTR-60 miehistönkuljetus vaunusta. On myöskin peräisin siitä järjestyksestä miten piuhat oli alkuperäisesti kiinni.
Jos sytkäjärjestys olisi noin erilainen (1-6-2-4-3-5) niin en luule että kone lähtisi edes käyntiin jos piuhat on tuossa 1-5-3-6-2-4 järjestyksessä. UAZ-315126 "Ulyanovsky Avtomobilny Zavod" VAZ-21013 |
#28
|
|||
|
|||
Niin, 720 eri mahdollista järjestystä asettaa tulpanjohdot paikoilleen, onhan se kiva jos on jotain vihiä oikeasta suunnasta.
Note! This message was posted anonymously! |
#29
|
||||
|
||||
Kato kaasariin kun kone käy (MUISTA KASVOSUOJUS TMS.), tsekkaa että bensaa löröttää (venäläinen kaasari) molemmissa kurkuissa samanlaisesti.
---------------------------------------- Höh, mie lähen tallille korjaamaan jotain... Edited by - Arska-tehtaalta on 11/02/2008 10:36:59 |
#30
|
|||
|
|||
veikkaisin kaasaria kun ei kerran tulpat haise bensalle ei saa kaikille pannuille helpoimmin saavat käy mut muut ei
Note! This message was posted anonymously! |
#31
|
|||
|
|||
Testaa nyt kumminkin vielä imusarjantiivisteet vesitestillä. Kaverin PohjoisamerikanNeuvostoliiton tuotteessa oli imusarjantiivisteen vuoto pimentäny 2 sylinteriä.
|
#32
|
||||
|
||||
imuvuodon kannalla kans pilottia päästelet sinne imusarjan ulkopuolelle 5ja6 sylinterin kohdalle imusarjan ja kannen väliin huomaat kyllä heti jos rupee sytyttelee et imu vuoto.
kaasupohjassa kiertelemättä niin että kuljettajasta tulee matkustaja ei se kaadu vähän kallistelee vaan 4x4 Team NoRtH psychobilly -team- MIELENTERVEYSHÄIRIÖ |
#33
|
|||
|
|||
Lainaus:
Lainaus:
Mutta joo, kunhan vaan taas päästään auton kimppuun niin yritetään etsiä imuvuotoja ja tarkistetaan kaikki nämä teoriat jotka on tullut esille. Mitä enemmän vaihtoehtoja koittaa sitä parempi! UAZ-315126 "Ulyanovsky Avtomobilny Zavod" VAZ-21013 |
#34
|
||||
|
||||
Imusarjatiivisteen vuoto pilas ainakin ruottalaisvalmisteisen rivikutosen käynnin - ykkönen jäi pelistä het ku kone lämpes vähääkään. Ryyppy päällä kylmänä oli mukana mutta ei sen pitemmälle. Tarttipilotilla tuo vaiva sitten loppujen lopuksi löyty. Ja tuossa B30ssä on römperin janoset veljekset kaasareina eli 1-3 toiselle ja 4-6 toiselle...
L3314 & C304 |
#35
|
||||
|
||||
Periaatteessa vesisumulla ihan sama homma kuin pilotilla suihkuttelisi. Vaikutus vaan on toinen: se vesisumu tiivistää vuotokohdan väliaikaisesti, jolloin käynti paranee. Näin ainakin olen ymmärtänyt. Ikinä en ole vedellä minä kokeillut, aina jollain hiilivedyllä.
-TimoV "Kasissa vaan on vitun kiva ääni!!!", Ipe64, 5/10/2007: 11:18:00 "The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990 Edited by - TimoV on 12/02/2008 13:01:36 |
#36
|
|||
|
|||
Joo. Ihan sama kokeiletko vedellä vai syttyvällä. Jos vehkeessä on imuvuoto ja ruiskuttelet vettä imusarjantiivisteelle, kuuluu iloista särpimistä. Toki toi syttyvällä on tässätapauksessa helpompi kokeilla kun mukit mitä ilmeisemmin ovat täysin pimeänä. Duunissa tulee jonkinverran käytettyä tota Wurthin puhdistus-sprayta. Herkästi syttyvät on vaan siinämielessä heikompia että jos sattuu reipas-suihku osumaan kuumana käyvälle pakosarjalle.
|
#37
|
||||
|
||||
Voihan sen sytytysjärjestyksenkin vielä tarkastaa.
Kun sylinteriin tulee paine, pitäis kipinän osua sinne. Eli venttiilit kiinni ja mäntä tulee ylös. Jos venttiilien liikettä ei näe, voi peukalolla tai muulla vapaavalintaisella elimellä tukkia tulpanreiän ja tunnustella painetta kun konetta pyörittää. -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
#38
|
|||
|
|||
Lainaus:
- Jari - Note! This message was posted anonymously! |
#39
|
|||
|
|||
noniin, kirjoittelempa tänne. vihdoin ja viimein moottori toimii kuten pitää! 6 pyttyä kuudesta on pelissä ja uaz kulkee ihan ripeästi. lambadadadada mittari on myös asennettu joten seokset on saatu suht kohdalleen.
ongelma oli mitä täälläkin ehdotettii, imusarjan vuoto 5-6 pytyn kohdalla. olipa melkoinen yllätys kun ruiskautti bräkleeniä imusarjaa kohti ja kierrokset nousi kun mitkäkin. eipä siinä mitään, plaanattiin vaan imu ja pakosarja nyt on hyvä. ongelmana taisi olla se kun naitettiin eripari pako ja imusarjat yhteen. aika jännä että pytyt kuoli täysin pois kun oli vuoto. mutta sillä enää niin paljon väliä kun nyt toimii. pikku näpertelyä vielä löytyy mutta kohta pitää kyllä päästä metsään testaamaan. kiitos kaikille vinkeistä tässä(kin) ongelmassa! UAZ-315126 "Ulyanovsky Avtomobilny Zavod" VAZ-21013 |
#40
|
||||
|
||||
Hienoo et sait koneen rokkaamaan...
- - - - - - - - - - - - - #perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# SLCK Member #51 kayttaja"at"offipalsta.com http://www.4x4cup.com/ www.slck.net |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä vikana nuhapumpussa TDI-300 | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 06.05.2008 08:45 |
Elisalla toimii vain laskutus (ehkä) | kerio | Internet Service Providers | 3 | 03.04.2007 09:43 |
Mikä BJ:n laturissa vikana? | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.10.2006 22:11 | |
mikä vikana? | P.S-77 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.09.2006 11:08 |
Mikä vikana suzukissa???? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 16.04.2006 21:27 |