|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#326
|
||||
|
||||
No perskeles..
ABS:t ei pelannu ja siitä pomppasi. Kyllä ne ostettaessa toimi, mutta ollu jo vuosia pimeänä, eikä katsastuksessa ole aiemmin testattu. On kyllä melko pienillä kilometreilläkin ollu tämä. Näköjään 2017 asiaa tullut mietittyä ja sittenpä se unohtui. No tutkitaan.. Facebookissa tuli jo hyviä vinkkejä.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#327
|
|||
|
|||
Taitaapi olla niin että jo -98 vuosimallista vaaditaan tyyppihyväksytty puskuri -> 97 tai vanhempi on se johon saa rakennella puskurin itse. Näin ainakin itse muistelisin.
Onnea ABS-menninkäisten korjaamiseen, toivotaan että saat kuntoon helpomman kautta. Boschin standalone ABS on tietty vaihtoehto, halvimmillaan vanhasta Bemarista ja rahamiehille Bosch Motorsporttina. Jos ei niinku saa tota orkkishimmeliä kondikseen. |
#328
|
|||
|
|||
Lainaus:
Asian vierestä, kyllähän noita uudempia maastureita on leimattu muokatuilla tai raudasta tehdyillä puskureilla, mutta läpimeno on sitten tuurista kiinni.. |
#329
|
||||
|
||||
No sittenhän niitä puskureita voisi suunnitella, tosin ne kun valmistuu on bensan myynti varmaan jo lopetettu tai maksaa 5e litra
ABSeja tutkin.. Anturit takana 0,96 ja 0,98 Edessä 1,01 molemmat. Oomi asetuksella (20k) mittasin No ne taitaa olla kunnossa, niin sitten boksia irti. Kaikki meni hienosti, kunnes se viimeinen ahtaassa reunassa oleva pultti hajosi oli aika tiukassa ja kanta sano vaan poks.. Lukuisista yrityksistä huolimatta ei mahu eikä irtoo.. Sitten hankasin sen dremelillä boksin kulman läpi puoleenväliin poikki, ei meinaa laikat kestää. Sitten tulikin keskeytys ja huomenna jatketaan. prkl että vastustaa Vetarin kumi on sylkässy rasvat ulos, näyttää että sieltä on lemmari kadonnut (sisempi pienempi). Kestäsköhän jos vetäsee sellaisella metallisella nippusiteellä? Ei jaksas jumpata napaa irti.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#330
|
||||
|
||||
Lainaus:
Metalliset nippusiteet tulee uusienkin kumien mukana, joten toimii vallan hyvin.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 21.11.2022 09:09 |
#331
|
||||
|
||||
Siellähän se boksi on niiin ihanassa paikassa että
Tämä ruuvi vastusti, mutta lähti piru lopulta Siinähän se pöydällä olisi lopulta. Reikää kanteen ja ensin näytti hyvältä, mutta kun tuon silikonin tms suoja-aineen otti pois niin kappas.. irtihän ne on Paikallisessa Veikonkoneessa kävin ja siellä täräytti ihan lyijyllistä tinaa noihin molempiin napoihin. Kansi liimaten kiinni ja sitten tutkimaan miksi mittariston valo "toimii" Eipä paljoa yllättänyt tämä löytö Mittaristo oli koskematon ja ainoastaan lampunkanta sökö, joten lainasin Low Fuel valolta ehjän kannan. Sitten rensselit kasaan ja boksi paikalleen. ABS:t potkii taas!! aivan mahtavaa Vetarin kumi vielä vaihtaa, kun siellä olikin taas reikä. Sitten näytille uudelleen!!!
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#332
|
||||
|
||||
Tämä alkaa olla vähän liian tuttua hommaa..
No toisaalta eipähän kerkee navat ruostua jumiin Tipahti syliin kun pultit avasi. Nyt on aika varattu perjantaille jälkitarkastukseen. Olipahan pitästä aikaa erittäin työläs auton katsastus..
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#333
|
||||
|
||||
En laittasi mitää metallisia nippusiteitä, koska jos ei vetarin pantakaa kestä nii ei sellanen löysälle jäävä nippari pidä.
Oisko niin että sulla on asentaessa jääny ton kumin alle rasvaa eikä ole ns kuiva kumi metallia vasten jolloin se panta ja kumi pääsee elämään. Kato vielä että se kumi on siinä vetarissa sille tarkotetun uran kohdalla. Fixuksen alle euron maksavat CV kumin irtopannat on ollu ihan hyviä kunhan ne kiristää sillä työkalulla kunnolla tiukalle ja samalla kattoo sen pyörimisuunnan että se ei eteenpäin ajaessa ns löysty jos siihen osuu joku. Katoppa sitten katsurin vaa,alla paljon autos on lihonu vinssistä ja palkeista. Mulla samanlaine noilla upgradeilla painaa nyt se vähän alle 2200 Viimeksi muokannut metsuri91 : 23.11.2022 18:19 |
#334
|
||||
|
||||
Kyllä se panta oli paikallan, löytyi sieltä rasvan seasta
Eli tuo "kumi" oli vain rikki. En itse käyttänyt autoa leimalla, joten en vaakaa nähnyt. Eiköhän siihen hieman painoa ole tullut. Mutta nyt on taas leima
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#335
|
||||
|
||||
Nyt se syksyllä vaihdettu kumi on taas rikki
- Alkuperäinen kumi voisi kestää 100e kpl Toinen vaihtoehto olisi vaihtaa XJ:n vetarit? Ajan pääsääntöisesti metsäteitä yms, joten nuo varmasti toimisi.. http://www.fjdc.org/bbs/viewtopic.ph...p=44995#p44995 "onko ne nuo 4.0 koneella olevan XJ:n vetarit sitten sopivat? Ja uudemmat kuin 1992 -> " Auto on nyt "halvaantunut" kun kaukosäätimet mykistyy.. http://www.fjdc.org/bbs/viewtopic.ph...p=44996#p44996
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#336
|
||||
|
||||
Uusi avain on jo odotellut hyllyssä, mutta maahantuojan komenttia odotellaan.
Ei kyllä etene tämä homma.. Epäselvää on että tarvitaanko ohjelmoinnissa PIN/turvakoodi? sellaista ei ainakaan auton papereista löydy, vaikka kaikki muu mahdollinen löytyykin. Tälle viikolle on luvattu vastauksia. Kunhan avaimen saisi toimimaan ja ei olisi ainaista pelkoa paristojen loppumisesta/auton halvaantumisesta niin voisi alkaa viemään projektia etiäpäin. - vetarin kumi/kumit. Ainakin kuskin puoli laitettava taas ja nyt täytyy tilata alkuperäinen. - vaihdetaatikon pantojen säätö ja öljyjen/suodattimen vaihto. - jakolaatikon ketju ja visko vaihto (osat hyllyssä) - ilmastoinnin ehjäys Siinäpä sitä olisi hetkeksi askartelua
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#337
|
||||
|
||||
Lähdetään nyt liikkeelle siitä, että auto pitäisi saada luotettavasti käyntiin.
Pientä tutkimustyötä ja ajoneston voisi ohittaa DEI 455T (Directed Electronics 455T) boksilla. Sellainen löytyikin ebaysta ja nyt odotellaan paketin saapumista jenkeistä. Jos tuo toimii, niin sitten loppuu tämä kaukosäätimien kanssa pelleily Sitten voikin keskittyä muuhun rakenteluun taas välillä.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#338
|
||||
|
||||
Sehän saapui.. jos viikonloppuna saisi viriteltyä??
RED (+) constant power input: Connect to a fused source of constant 12V. - Punaiseen virta akulta ja sulake väliin tietysti. BLACK (-) chassis ground input: Connect this wire to a paint-free surface on the vehicle chassis. Use a factory bolt if possible. - Musta maadoitetaan koriin. VIOLET/BROWN (+) CCD bus output: Connect this wire to the violet/brown (+) CCD bus signal wire in the vehicle. - violetti/ruskea tulee odb portin johtoihin, josta pitäisi löytyä violetti/ruskea WHITE/BLACK (-) CCD bus output: Connect this wire to the white/black (-) CCD bus signal wire in the vehicle. - valkea/musta odb portille ja siellä on valkea/musta BLUE/WHITE (-) disarm/driver’s unlock input: If the system is being wired to unlock the driver’s door only, connect this wire to the (-) unlock output from the DEI keyless or security system. - Eli tuon kun maadoittaa, niin ajonesto lähtee pois? Eli nappi väliin ja johto runkoon?
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#339
|
||||
|
||||
RED (+) constant power input: Connect to a fused source of constant 12V.
- Otin jatkuvan virran jarrupolkimen luota, sulkae olikin valmiiksi johtosarjassa. BLACK (-) chassis ground input: Connect this wire to a paint-free surface on the vehicle chassis. Use a factory bolt if possible. - Musta maadoitetaan koriin. Löytyi valmis paikka/ruuvi tulipellistä VIOLET/BROWN (+) CCD bus output: Connect this wire to the violet/brown (+) CCD bus signal wire in the vehicle. - violetti/ruskea tulee odb portin johtoihin. Rosvosin tämän pistokkeen takaa WHITE/BLACK (-) CCD bus output: Connect this wire to the white/black (-) CCD bus signal wire in the vehicle. - valkea/musta odb portille, Rosvosin tämän pistokkeen takaa BLUE/WHITE (-) disarm/driver’s unlock input: If the system is being wired to unlock the driver’s door only, connect this wire to the (-) unlock output from the DEI keyless or security system. - Tämä maadoituspisteeseen ja laitoin painonapin väliin. Nyt kun nappia painaa, niin kuskin oven lukko surahtaa ja ajonesto on pois. Ai että Ei enää tappelua kaukosäätimien kanssa..
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#340
|
||||
|
||||
Projektina vaihdelaatikko + jakis..
Läjä osia ja öljyä.. voi että kun on halpaa taas Tuli paja siivottua ja etenkin tuo monttu oli aivan kauhea.. nyt sinne on melkein mukava mennä. Laatikon säätöä (42RE) tuli jo käytyä läpi täällä: http://www.fjdc.org/bbs/viewtopic.php?f=11&t=8255 Huomasin heti, että säätöruuvi ei olekkaan torksi, vaan tuollainen nelikulmainen No ei sinne mikään hylsy käynyt.. ei 6 tai 12 kulmainen.. Lähiliikkeistä ei mitään sopivaa löytynyt tai jos olisi ollut, niin 1/2 vääntimelle. Tuo työkalu kun on 3/8" ja muunnoskappale ei sovi väliin. Lopulta keksin sitten että minulla on alumiinisia muttereita ja 7,5mm neliöviila, jolla syntyi äkkiä sopiva mutteri. Nyt sitten voi väännellä normaalilla 17mm hylsyllä. Näillä työkaluilla sain sen etupannan säädettyä. 19mm lenkki, viilattu mutteri, Jamantin erikoistyökalu, momenttiavain ja 8mm kiinto. Eli Avataan 19mm lukkomutteri ja kiristerään ruuvia 72 lbs (8,1Nm)? Säätötuökalulla 8.1/1.5=5,4Nm Sitten löysätään ruuvia 2 ja 1/2 kierrosta. Tämän jälkeen kiristetään lukkomutteri. Sitten öljyt pois laatikosta ja eipä sieltä mitään suurempaa metallimoskaa onneksi paljastunut. Jätin öljyt valumaan, niin on hieman mukavampi sitten työskennellä. Varmaan menee ensi viikolle, että kerkeää jatkaa.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#341
|
||||
|
||||
Projektina vaihdelaatikko + jakis..
Läjä osia ja öljyä.. voi että kun on halpaa taas Tuli paja siivottua ja etenkin tuo monttu oli aivan kauhea.. nyt sinne on melkein mukava mennä. Laatikon säätöä (42RE) tuli jo käytyä läpi täällä: http://www.fjdc.org/bbs/viewtopic.php?f=11&t=8255 Huomasin heti, että säätöruuvi ei olekkaan torksi, vaan tuollainen nelikulmainen No ei sinne mikään hylsy käynyt.. ei 6 tai 12 kulmainen.. Lähiliikkeistä ei mitään sopivaa löytynyt tai jos olisi ollut, niin 1/2 vääntimelle. Tuo työkalu kun on 3/8" ja muunnoskappale ei sovi väliin. Lopulta keksin sitten että minulla on alumiinisia muttereita ja 7,5mm neliöviila, jolla syntyi äkkiä sopiva mutteri. Nyt sitten voi väännellä normaalilla 17mm hylsyllä. Näillä työkaluilla sain sen etupannan säädettyä. 19mm lenkki, viilattu mutteri, Jamantin erikoistyökalu, momenttiavain ja 8mm kiinto. Eli Avataan 19mm lukkomutteri ja kiristerään ruuvia 72 lbs (8,1Nm)? Säätötuökalulla 8.1/1.5=5,4Nm Sitten löysätään ruuvia 2 ja 1/2 kierrosta. Tämän jälkeen kiristetään lukkomutteri. Sitten öljyt pois laatikosta ja eipä sieltä mitään suurempaa metallimoskaa onneksi paljastunut. Jätin öljyt valumaan, niin on hieman mukavampi sitten työskennellä. Varmaan menee ensi viikolle, että kerkeää jatkaa.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#342
|
||||
|
||||
Ei taas etene.. viikko meni sairaana ja hommat pysähtyi.
No eilen meinasin että "nyt se automaatti kasaan ja jakiksen kimppuun!".. eipä taas menny oikein hyvin Suodatin oli erilainen ja vaikka uusi kävi paikalleen ei öljypohja mahtunut kiinni No eiku uutta tilaukseen.. Sitten joku sentäs sattu oikeaan. 3-4 vaihteen "accumulator spring", mikä se nyt lieneekään suomeksi, oli poikki. Onneksi osasin tähän jo varautua. Tämän luukun alta se siis löytyy: Ensin ihmettelin, että miksi siellä on kaksi jousta sisäkkäin, vaan ne olikin ne puolikkaat pyörineet sisäkkäin sinne. No uusi jousi paikallaan, joten jospa se ylivaihde löytyisi nyt nopeammin (käsittääkseni vaikuttaa ylivaihteen toimintaan tämä myös) Sitten säätöjen kimppuun ja taas tökkäsi. ruuvi oli tosiaan 1/4" ja ei sellaista hylsyä löytynyt. Kaupan kautta siis, että saa momenttiin tuon. lukitus oli 14mm
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#343
|
||||
|
||||
Jos tuo 3-4 accu on samaan tapaan suunniteltu mikä löytyy ZF:n 4HP -sarjasta, niin jousen katkeaminen tekee nelosen kytkeytymisestä pintakaasulla aika jännää. Toisinaan terävästi heti kiinni, toisinaan piiiiitkällä viiveellä luistattaen oikein huolella. Ja sama joskus reilummalla kaasulla, kun pitäisi nelosen kytkeä mieluummin heti, niin jätti luistamaan pitemmäksi aikaa. Se oli ainakin 4HP14 askissa yleisin pikkuvika mitä korjattiin, ehkä se jakeluajo oli tuon(kin) osalta normiperuskäyttöä raskaampaa, missä näitä askihommia tuli sitten opeteltua..?
Eli jos en ihan väärässä ole, niin tuon accumulaattorin pitäisi pehmentää nelosen kytkeytymistä kevyellä kaasulla, eli valtaosassa ajotilanteita... Luulisin että olisi löytynyt. Varmaan lähes joka taloudesta löytyy jopa. Ne sekalaiset pienet ruuvauskärjet, bitseistäkin puhutaan, on 1/4" kokoisia ja niille sopiva hylsy on tosiaan 1/4" kokoinen... On varmaan monelle yllätys, niin oli itsellenikin kun tuon havaitsin, kakarana helpotti kummasti amerikkalaisen RC-auton kanssa puljatessa, siinä kun iso osa muttereista oli varttituuman kannalla. Toinen mihin tuommoisen bitsivääntimen pitkä hylsy käy kivasti, on vanhat Koneen hissit ja niiden oven turvalukitus. Kun piti hissikuiluun päästä pelastamaan sinne pudonnut polkupyöränavain, eikä kustannusten pelossa arvannut edes ajatella soittavansa hissin huoltofirman numeroon, toistaalta eipä meillä ollut puhelintakaan tuolloin millä soittaa... |
#344
|
||||
|
||||
Tässä tosiaan oireina ollut se venytys ja osaltaan töksähtävä vaihto.
OD ei kylmällä laatikolla oikein halunnut toimia, vaan vaatii pakkasella lämmittelyä aika pitkään. Aikaisemmin laatikko on saanut kehuja kaikilta kun toiminut niin nätisti. Öljyt oli vaihdettu silloin kun auton ostin, eli 8-9vuotta? sitten. Kilometrejä tullut tosin aika maltillisesti. Silloin ei tietenkään säätöä tehty. Katotaan tuleeko tästä nyt parempi vai pahempi Ei mene remonttiakaan, että eikö tarviis joku avain ostaa. Piti olla tuollainen hylsy, vaan ku ei ollu ei. Lähin kauppa (offroadtarvike) 20km päässä ja se on aina ilta kun näitä teen -> odota seuraavaan päivään ja yritä keretä hakemaan. No siellä se hylsy kuitenkin nyt odottaa ja ainahan niitä vois askarrella sopivia, mutta kun ei vaan aika ja innostus riitä. Mieluummin ostan sopivat työkalut, niin onpahan jatkossa sitten hyllyssä.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#345
|
||||
|
||||
Sehän muuten löytyi tuollainen sovitehylsy yhdestä sarjasta ja säätö on nyt tehty. Eli tällainen vastaava kyseessä: https://www.motonet.fi/tuote/bahco-6...roduct=76-6198
Kiitos vinkistä! Säätö tehty seuraavasti: 14mm lukkomutteri auki 1/4" säätömutteria kiristetään 72 lbs (8,1Nm) Löysää 3 kierrosta Kiristä lukkomutteri 4x4 parts lähetti tilalle oikean suodattimen ja automaatti on nyt kasassa ja odottaa öljyjä.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#346
|
||||
|
||||
Etummainen kardaani piti irroittaa jo automaattia huollettaessa, joten nyt vain takimmainen ekana irti.
Sitten johdot, ja vaihdevivulle menevä tanko irti. Irroitin myös sen nopeusanturin kokonaan, ettei vaan pääse särkymään. Sitten tukirauta irti joka kannattelee laatikkoa (tunkki ja pukit alle). Sitten mutterit auki ja kaikki lähti näppärästi, paitsi se ylin Siellä se.. ei vaan mikään avain mahdu, joten peilin kautta sitä voi nyt ihmetellä. Kiintoavain ei mene kunnolla paikalleen ja jää vinoon, kun ottaa laatikkoon kiinni. Ei sovi kyllä vääntämäänkään. 1/2 hylsy niveljatkolla ei sovi. 3/8" niveljatko hylsy menee paikalleen, mutta ei sovi vääntämään. Tämä mutteri oli tietysti tiukassa!! Yritin ja kokeilin, mutta ei niin ei... Sitten muistin ostaneeni tuollaisen sarjan "laturiavaimia" vai mitä ne nyt olikaan 14mm sopi tuohon 9/16" mutteriin täydellisesti!! Taas kerran hankinta, jolla ei tehnyt mitään maksoi itsensä takaisin Vielä oli ongelma, että ei tuolla saanut voimaa vääntämiseen, mutta sorkkaraudalla sain avitettua ja mutteri avautui kauhean paukahduksen kera, ehjänä kuitenkin. Loppu olikin helppoa kun laatikko suorastaan tipahti paikaltaan. Letkut oli pihalla jäässä, joten ne pitää sulatella ja tehdä kunnon liuotinpesu ennen avaamista. Harmi kun ei ole pesutiloja sisällä, vaan joutuu tuonne pakkaseen..
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#347
|
||||
|
||||
Minä aikanaan np242 laatikkoa swapatessa pyöristin ton jakiksen ylimmän pultin kannan ja jouduin teurastamaan sen yläkautta kabiinista.
Nyt ois sulla hyvä mahollisuus asentaa automaatin öljylle lisäjäähdytin keulille jossei jo tehdasvalmisteista ole. Se on aika olennainen elämää pidentävä varuste tolle paljon haukutulle 42re lootalle. Mulla on vastaava kestänyt lisäjäähdyttimen, säännöllisen pantojen säädön ja öljynvaihtojen ansiosta jo 360tkm mutta saas nähä koska leipoo. Myös se tv kaapelin kireys kandee tsekata. Pitäsi siis laatikon heittää kaasupohjassa alle 50 nopeudessa ykkönen ja vaihtaa isommalle jossai 4750 rpm. Löysänä tai liin kireänä tuhoaa laatikon. |
#348
|
||||
|
||||
Se kävi jo mielessä, että jos tuon pyöristän, niin sitten lattiaan reikää
Onneksi ei tarvinnut.. Kyllähän tässä on keulilla kiertää ne öljyt ja kerran jo sinne letkua vaihdoin. eikös ne jäähdytyksen takia siellä kierrä Tätä laatikkoa ei tosiaan ole minulla ollessa säädetty ja edellisestä kerrasta ei mitään tietoa. Katsotaan nyt tuleeko tästä vielä eläjä. Täytyypä tuo kaapelin kireys myös muistaa tsekata. Pesun jälkeen on mukava aloittaa purkaminen Sielläpä pilkistää se sokka, jonka piti olla hankala.. Noilla knipexeillä lähti kivuttomasti. pultit irti ja puupala/sorkkarauta niin lähti tuo "häntä irti" Tuossa vielä sokka sisältäpäin kuvattuna Tästä jatkuu taas kun kerkeää..
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#349
|
||||
|
||||
Mikä on tuon sokan funktio?
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#350
|
||||
|
||||
Sokan ura on tuossa laakerissa, joten näköjään lukitsee tuon laakerin ja kopan paikalleen.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Jeep Grand Cherokee | Alabamajamppi | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 03.12.2016 23:08 |
Ostetaan Jeep grand cherokee | Venom | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.09.2016 16:50 |
Ostettu Bensa Jeep. Cherokee/Grand cherokee | vturpeinen | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 29.07.2016 06:42 |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |