Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 09.05.2017, 13:40
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.398
Perusasetus

Yksi 20' kontti itärannikolta Suomeen maksaa n.2000-3000$. Kuorma-autoon tulli + alv., autoveroahan niistä ei mene.
Siitä voi karkeasti laskea paljonko niistä vedetään välistä katetta kun on Suomessa myynnissä. Toki kauppiaan pitää katetta saada, mutta rajansa kaikella..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Akkukaapelit Jenkeistä? knucklebone Tekniikka & Jutustelu 8 25.07.2008 23:05
N2G Eli maastokuormaauton rengasmuutokset?(RaM) Tonza Tekniikka & Jutustelu 6 13.02.2007 07:06
N2 muutos N2G Tekniikka & Jutustelu 0 25.08.2006 19:41
Nyt N2G, mihin pitäisi siirtää verojen kannalta? Shuttle Tekniikka & Jutustelu 11 06.01.2006 00:52
tietoa n2g luokan suburbaneista Rölli Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2005 19:53


Sivu luotu: 20:42 (GMT +2).