|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
Yksi 20' kontti itärannikolta Suomeen maksaa n.2000-3000$. Kuorma-autoon tulli + alv., autoveroahan niistä ei mene.
Siitä voi karkeasti laskea paljonko niistä vedetään välistä katetta kun on Suomessa myynnissä. Toki kauppiaan pitää katetta saada, mutta rajansa kaikella..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Akkukaapelit Jenkeistä? | knucklebone | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 25.07.2008 23:05 |
N2G Eli maastokuormaauton rengasmuutokset?(RaM) | Tonza | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.02.2007 07:06 |
N2 muutos N2G | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2006 19:41 | |
Nyt N2G, mihin pitäisi siirtää verojen kannalta? | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 06.01.2006 00:52 |
tietoa n2g luokan suburbaneista | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2005 19:53 |