|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#626
|
||||
|
||||
ei kyl mie kävely kunnos olin vaik niinku nukahinki seisaaltee kustessa
paari taso on joo tallessa.. iha näyttäs siltä et teen siitä lumiauran vähä rosteri lattaa hitsuuttaa ni eiköhä se oo siinä kokoo taitettava rullatuoli ois tullu mukaa mut aattelin et edellinen omistaja voi sitä tarvita enemmin tippa pussille oli paikka katossa.. vähäkö ois ammattimaista jos oikee ärtsäkän kuurin joutuu vetäsee nii hakis tuolt keskus sairaalast vitamiini pussin roikkuu kattoon... ? sitähä ne taitaa ammattilaisillekki joskus antaa ku heikottaa
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#627
|
||||
|
||||
Voishan sit votkulitippaa koittaa Sammy69:lle sit kun se joskus saa luvan hankkia viisumin?
|
#628
|
||||
|
||||
Ei täs nyt enää taija mitää lupia tarvii. Pitäs vaa malttaa olla juomatta niit viisumirahoi tääl suomen puolel.
|
#629
|
||||
|
||||
lopetatte molemmat ryyppeemisen ni kohto sellasta kalustoo pihas et ajaa vaikka kuussa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#630
|
||||
|
||||
hups... vähä kärsineen näköstä tavaraa taka akselilla... tiputin akselin pois, vaihoin kartaaniin ristikon uuteen ja jätin kokonaan pois noi kiila palat. oli meininki tehä paska raudasta uuvet mut päätin kokeilla jos lisäis vakio etu pakkojen 2 alimmaista lehteä. tuntus toimivan. vähä nous perä tyhjänä mut painuu sopivaks ku ottaa reissu kamat matkaan. ja kartaani kulmaki on nyt aika lähellä täyrellistä. synttäri lahja pullo <3 mentii perjantai iltan rajasta yli vetäsee kevyt 20h kumipyörä risteily leiri paikalla kasvo suht harvinainen pirkka makkara puu vuoksen rannassa yövyttiin. ei tullu käytyy uimassa? illal toveri bongas abaut 3kg lohen ranta vedessä. porukal sitä ihmeteltii ku varmaa metrin rannasta lillutteli pitkän matkaa eikä säikkyny yhtään. ois pitänt olla haavi matkassa oltas saatu hyvät iltapalat.. vaikkakin se lohi oli puol kuollu raato joku kuppa sil oli täyn sellassii ällöttäviä laikkuja. munan ystävä oli muute kauheen ikävää driftailla noil pelto teillä "onneks" on lehtijousi alusta ni ei voi iha kyrpänä työntää.. ite mettä ajoista ei valitettavast ollu miu puhelimes ku pari kuvaa. syviä mettä koneen uria oli matkanvarrella.. mutta grandi kulkee kuvaa ei oo mut oli melko raivokkaan kokone haapa mötkähtäny reitille ja koitettii sitä sahailla ja vinssata pois tuloksena et miult etu vinssin naru poikki keskeltä. (räpsähtää narukin iha huolella.. joku joskus väittäny ettei sitä tee. allekirjoittanut itsekkin ) nii ja svetos mennes bongattii keltasel kaupal grand Cherokee ja kaks nuorta juippia oltii nii tohkeissaa ku kerettii kellontarkasti kalja ostoksille et ei tajuttu jäähä turinoimaan. olivatkoha palstalaisia? ois voint liittyy maasturbointi letkaan seuraavaks ois tiiossa auton pesua / rasvausta ja jos vihdoin koittas hommata sen rengas leikkurin ni pääsis tyydyttää itteesä noihi maXXiksiin..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#631
|
||||
|
||||
auto pesu jäi mut hitsailin joutessaa high liftille kiinnikkeet katolle. oikeaoppisesti kaikki painava siirretään safari autossa katolle?
ja loput led luikut sain kytkettyä toimiviks. viel pari lisää ni sehä on sama ku ois hommannu 2 kunnollista xenonia... venäjän raja valvonta kameran ottamia kuvia
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#632
|
||||
|
||||
menin paikalliselle konttorille kysyy muutos katsastusta mallia laaja.
teetteks tääl semmosen? - haluutko rehellisen vastauksen? en vaa teetteks sen? - ootas käyn tulostaa pari lappua... okei.. - tossa. täytä noi ja tuo se autos tänne ni katotaan. ookei.. - mitä siihe on tehty? vaihettu akselit ja kone ja lyhennetty koria. - aha.. no koneest tulee aika paljo prosentteja. et jos menee yli 30% niin? - ni .. sitte.. tota.. mitkä akselit siin on ? volvon porttaalit - aha. .. nii sen koneen jos vaihat ja menee yli 30% ni sit se menee johokki (en muista mikä joku "paljon" muutentun sarjaan" ni sit voi olla hankala katastaa.. aha.. okei.. - nää on aika tarkat nää prosentit näis katastuksissa niinpä.. -täytä se kaavake ja nimmarit perään ja tuo konttorille ni katotaan. jooh.. kauhee hankalaa mokoman auton ruppanan katastaminen... mite lie oikeest rosentit menee? 25 yms menis koneesta paitsi jos käyttää orkkis koneen apulaitteita ni laskee rosentit?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#634
|
||||
|
||||
Missä pökiö-konttorilla se kävi? Täälläpäin on vissii yks ainut järellinen ihminen laajempien muutosten suhteen, mutta lehestä taisin lukkee jostain ihmevakanssista tämänkin osalta valitettavasti...mutta ei sano tietysti sitä ettei leimailis tarvittaessa vieläkin.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#635
|
||||
|
||||
samal konttoril mis resepsuunin mirrillä rupes kovalevy sakkaamaan ku menin hölmö kysymään siirto kilpiä...
- eipäs kuulkaas ei niitä siirtolappuja niin vaan myönnetä! niin?? jos nyt täytän tän lapun kuiteski ekaks? - joo kyllä kyllä mut trafi valvoo niitä hommia ja en minä voi niitä tostanoin vaa myöntää! öö... asia kunnossa lopullisesti meni pakka iha sekasin ku oisin tarvinnu torstaille ja seuraavalle maanantaille luvan (to - korjaamolle vienti. ma - korjaamolta katastukseen ) - ei ei ei.. ei noin pitkiä lupia myönnetä (4 pv) ei kait sitte mut teenks nyt sit vaan torstaille omat laput ja maanantaille kanssa? - öö tota joo ... ei ... kyllä.. tota.. ei se kuule nyt ihan noin mene että haet noita lupia vaan tollei. ..... - .... okei... loppu tulema oli se ku aikansa pyöritteli lappuja tiskillä. .. ei enempää ku 30 min ni miul on to - ma siirto laput. pe - la - su lukee lapuissa välipäivä? kävihän tuo noinkin. oisin kyl iha tyytyttyny ollu erillisiin lappuihinkin. ja 50 jtn e makso tivolissa käynti
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#636
|
||||
|
||||
uus naru oottelee matkiksessa. kokeilin nyt tota cf linen tuotetta onko millasta selvii varmaan hyvin pian
aamulla oli pakkasta -5 ... pakko syöttöä ja lämpiä ajatuksia ja lähtihän se pupeltamalla käyntiin ja tollai tuli täl kertaa tunkki kiinni. pitää viel viikset hitsailla mutereihin ettei tarvia avaimia kaivella ku tarvii käyttää. nii ja pika lukot väkästellä rampeille. ei muuta raportoitavaa.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#637
|
|||
|
|||
Säästä itteäsi ja etsi sovinnolla pätevämpi konttori vaikkapa vähän kauempaa. Jos jampat eivät ole kartalla, niin antavat suomalaiskansallisesti sulle hylätyn, koska se mistä ei olla perillä, hylätään, ettei vaan tehtäisi virheitä.
|
#638
|
|||
|
|||
Mikä helvetin konttori on noin avuton? Ei jumankavita saahan puuhakilvet viikoksi Eihän moottorista tule kuin 12,5% normaalisti
|
#639
|
||||
|
||||
Onko kellään jotain taulukoita tai vastaavaa noista prosentteja mitä mitäkin on, olisi hauska tietää jotain etukäteen joskus!
|
#640
|
|||
|
|||
Ks. muutama viesti ylöspäin.
|
#641
|
||||
|
||||
Pelkkä moottori näyttäs olevan uusilla prosenteilla 14%. Syyläri, laatikko, kardaanit ja tankki on moottorin apulaitteita vissiin.
|
#642
|
||||
|
||||
ajo kauden päättäjäiset vietettii vennäällä mert järven lähi jympäritöissä.
lauantai aamusta keräännyttii rajapatsaan nesteeseen ja pikkaste kahvie jälkee lähettii kohti rajaa. ylitys meni lepposasti niinku aina. siit kurvattiikii ölyt / tupakki ostoksille ja sit seiska kauppaan täydentää ruoka sekä olut puolta.. autot oli komeesti rivissä 7:kan eessä ja ku tultii kaupasta ni eikös joku perkeleen narkki ollu vieny Calmarin Ladast kaljat takapenkiltä keskus lukitukses jotai onkelmia ni ovet oli áuki. niiku miullakii. 2 ovea neljästä ei ees mee lukkoon eikä miul kyl oo mitää avaintakaan. ja takapaksi aukee vaa ulko kautta no eniveis menivät tod näk tarpeeseen. siit lähettii leirin kautta pätkälle. kummasti helpotti etenemistä ku oli hiuka ees maa kuurassa. grandis oli naputtanu jo aiemmi murros ja se porsi jossai välis pätkää eli mentii jousto liina välissä possu junassa jonku aikaa. leirii ku päästii ihmettelin äänee et mikäköhä tuol auto al kilkattaa? no nyt ku taka keppi kestää ni eikös jakikse pääst ollu pultit löystyny ja etu kartaani tipahti ja samaa konkurssii meni viel tuulilasi särki ja apparin lasi ei kestä ylläällä. Ali-ventti oli ottanu teltta saunan vuokralle ja ilta meni mukavasti saunoessa ja notskia poltellessa. iltasafarille ei täl kertaa päästy muute ku polttopuun haun muodossa. ja niitä puitaha sit löyty omia jälkiä seuraillen aamulla vinopino mikä mistäkii puskasta pojat oli kauhee ystävällisiä ku nostivat miut kaikkine tuoleinee kauemmas notskista etten vaa valaha sinne ku olin "käyny nukkuu".keskellä yötä ku heräsin ja painelin jeepin taka sohvalle nukkuu maltoin öbaut 3h kölliä ku oli iha perkeleen kylmä. tein sit saman ku Calmari eli notskin viekkuu nukkuu. pari istuma laitetta tuli uhrattua ittesä lämmittämiseks mut eiköhä joku toveri niitä joua tekee ens kesänä. jostai kumman syystä suuta hiukan kuivaa jo on hieman pelokas olo ni ei kyllä millään pysty suoltamaan enempää turhanpäiväsiä löpinöitä eikä kuviakaa enää oo ku tää
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#643
|
||||
|
||||
pikantti yksityiskohta jäi mainitsematta reissulta vaikka liittyykin kuraan aika vahvasti...
sunnuntai aamu köntsälle ku menee kannattaa tarkistaa ettei oo henkselit paskassa ps: enkä ollu mie tällä kertaa
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#644
|
||||
|
||||
hyi helevetti paahan late miulle vaik facen kautta viestiä, ni ruvetaa kahtoo nuita ryssän safareita ko tiällä suomessa ei sua pittee tiimin nimenä mitä haluaa, tai heti on joku vitun fillariapina itkemäs kisajärjestäjille siittä
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#645
|
||||
|
||||
Tuol naapurin puolel vast niit "onkelnia" onki ollu tiimi nimen kanssa... iha jokuse kerran on pitäny tulkata mitä tarkottaa..
Ja venäjä tullis arveltu anarkisteiks ja viimeeks tarkasti kysy ettei vaa olla huligaaneja
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#646
|
||||
|
||||
kaikha myö ollaa hulikaaneja jos toverilta kysytää, enne ko ne on ottana parit rauhottavat votkat normaal
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#647
|
||||
|
||||
Nimenomaan,mutta kylhän tuo Suomen puolellakin aiheuttaa noissa ei offi ihmisissä kummastusta.. nimittäin töissä muutamalle asiakkaalle joutunnu tulkata mitä se tarkoittaa.
__________________
Off Road Team KeTTu TyTöT / Riikka Trophy Raid Driver |
#648
|
||||
|
||||
tänää veivasin itä safarin jäliltä käymään.
ei ota yli tonnin jenkoja millään, kaasuu ku polkasee tupsauttaa ekana iha mustaa sekunnin siitä eteepäi vaalee harmaata torven täydeltä ja käy mite sattuu rompottamällä. kans pahvi syöttöpumppu turbo siirtopumppu ? ei tullu viel ees katottuu onks kuset ja paskat sekasin. savun väristä päätellen vois vaik olla vähä vettä männän päällä ajoittain syöttöpumpusha oli sillo kesällä veet sisällä et oiskoha nyt jo antautunu? ennakot pielessä yms jtn ahin oli jo ajeltu sen 12000h enneku pääs eläke käyttöön miulle siirto pumppu ois ihan dead ni ei ainaka kaasua huolis ku ei kakku riitä mut aika kaukaa haettua kait. ja se savutus. nii ja hirvee suhina kuuluu turbon lähistöltä eikä ahto mittari värähtänykkään. tarvii ilmeisesti tehä """"LIEVÄ"""" käyttö entistäminen jos meinaa kevväällä leimalle tarjota tai ylipäätään harjottaa ens kesänä itä-safari maasturbointia. harvapa sitä joka talvi entisöi yhen auton? tai kaks ei tuo safariautoks rakennettu oikee taho toimii / kestää kisa hommissa täytyy alkaa pakertaa kilpuria vaan nyt täs samalla et voi keskittyä kisaamiseen ja safarointiin eri autoilla.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#649
|
||||
|
||||
Lainaus:
__________________
Off Road Team KeTTu TyTöT / Riikka Trophy Raid Driver |
#650
|
||||
|
||||
vaikuttaa tasa-arvolta
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
Luokat |
jeep, valmet, wagoneer |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |