Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.09.2004, 20:59
MIC4-90 MIC4-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

Autonpeite talveksi


Nonni kertokaas viisaammat millaisia autonpeitteitä teillä on käytössä?

Itse tarvitsisin C4:sen sopivan peitteen kun auto seisoo lämpöisessä tallissa, mutta pölyä tulee kun on pommisuoja. En enään kerkee tilailee jenkeistä jotain hienoo corvette logoilla, mutta jos teillä olisi joku hyvä tiedossa mitä löytyy suomesta.
Pitäisi olla sellainen ettei sitten auton pintaa hankaa tai muutenkaan vahingoita.

Kiitoksii taas avusta.

-Mika


-The Heartbeat of my Corvette is winning-

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.09.2004, 21:51
PRVette PRVette ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 17.02.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 28
Perusasetus

Kyselin pari kolme vuotta sitten peitteitä aika monesta paikasta. Valikoimaa ei hyllyissä tuntunut olevan kovinkaan paljoa. Ainakin USA Power Shop Turussa myy Budge-merkkistä peittoa. Hintaa noin 100€. Ostin aikanaan sellaisen omistaessani Trans Amin. On iso Vetelle, mutta menettelee. Finnvetessä näkyi olevan jotain hyllyssä. Hintaa muistaakseni yli 150€?

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.09.2004, 06:41
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Saahan noita peitteitä kaikista autotarvikeliikkeistä eri kokoisia ja materiaalista valmistettuja.
Sellainen kevyt "tuulipukukankaasta" valmistettu lienee kätevin.

Itselläni oli sellainen käytössä kun vette seisoi yhteistallissa. Sen ostin Biltemasta alle sadalla markalla.


Terv. Tomppa

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.09.2004, 11:54
Vesa Vesa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.03.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 92
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Saahan noita peitteitä kaikista autotarvikeliikkeistä eri kokoisia ja materiaalista valmistettuja.
Sellainen kevyt "tuulipukukankaasta" valmistettu lienee kätevin.

Itselläni oli sellainen käytössä kun vette seisoi yhteistallissa. Sen ostin Biltemasta alle sadalla markalla.


Terv. Tomppa

Note! This message was posted anonymously!
Joo mulla on kesäisin kanssa mallia Biltema ja ei se ole tuulessakaan mitään naarmuttanut ja pommisuojassahan ei tuule joten siellä voinee olla mitä materiaalia vaan...

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.10.2004, 09:14
KTM KTM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.12.01
Sijainti: Finland.
Viestit: 108
Perusasetus

Olen käyttänyt vaaleaa flanelista valmispeitettä varmaan 15-vuotta. Jotenkin tuo tuulipuku tuntuu törkeän kovalta verrattuna flaneliseen. Siis ei tuulipukua minun auton päälle.

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.10.2004, 11:08
Moppe90 Moppe90 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.10.03
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 23
Perusasetus

Itte käytän kolmesta 2,2*2,2 kokoisesta lakanasta tehtyä peittoa auton päällä aina ku pyörät ei pyöri. Edullinen ja toimiva sekä pysyy päällä ku tallissa soisoo...

Corvette Convertible -90
Vw Tdi -00
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.10.2004, 17:49
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

niin miullakin on lakanoista ommeltu peite ja on hyvä saa sen kokoisen kun muija antaa lakanoita eikä maksa mitään ???

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.10.2004, 18:07
VetteMan VetteMan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.06.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 103
Perusasetus

Mulla aikanaan tuli auton mukana sellanen muotoon ommeltu pehmeä sisäpintainen ja reijitetty suoja. Talvi säilytyksen ajaksi sen auton päälle laitan. Kesäaikaan sitä ei ehdi viritellä paikalleen

- I'm not driving fast, I'm flying low! -
- Corvette '84
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 07.10.2004, 20:10
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Finnvetestä löytyy, vaihtoehtojakin on, sieltä vaan tilaamaan!PS.Ette kai te oikeasti kesällä ajojen välissä pidä peittoo auton päällä?!Huh huh...
SACC A.T.N

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 07.10.2004, 21:30
MIC4-90 MIC4-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

Meikäläinen ei kesällä pidä muttaolen kyllä pohtinut kun kesäsäilytys on puoliavonaisessa kylmähallissa niin siellä on kesäisin TODELLApölyistä. Joskus ärsyttää kun on pessyt auton niin päivän aikana muiden autojen nostattama pöly heti auton päällä. Mutta toistaiseksi olen pessyt sitten vaan useammin


-The Heartbeat of my Corvette is winning-
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 08.10.2004, 22:17
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Auto aina talliin ja peiton alle kun en aja.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 24.10.2004, 22:26
MIC4-90 MIC4-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

Itse ostin US-Parsista tuon Budge peitteen ja heillä oli täällä hesassa vain tuo yksi koko joka on periaatteessa joku yli 5,5metrii mutta kyllä istui hyvin C4 vetteenkin. Meni hienosti puskurin alle asti ja ei tuntunut ollenkaan liian löysältä vaikka hiukan kireämpi olisi voinut olla. Eli toimiva ostos vaikka pelkäsin että tulee hirveesti hukka pituutta. Suosittelen tuntui muutenkin todella hyvältä sisätalliin.


-The Heartbeat of my Corvette is winning-
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 25.10.2004, 07:14
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kuinka hengittäviä nuo peitteet mahtavat olla,itse käytän tuota lakanapeittoa,ikkunat ovat auki,luulisin ,että ilma hiukan pääsee vaihtumaan,ei ainakaan vielä ole tullut tunkkaista hajua(n.1kk).

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 25.10.2004, 09:05
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tämän Budgen pitäisi nimen omaan olla sopiva sisätalliin eli kehuivat että on nimenomaan hengittävä eli jos kosteutta tulee auton alle niin saa hengitettyä sen kankaan läpi. Vaikutti asialliselta koska sitä ei suositella sateeseen ollenkaan. Myyjä sanoi olleen käyttänyt pari talvea omassaan.

T:MIC4-90


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 25.10.2004, 22:21
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

"Myyjä sanoi olleen käyttänyt pari talvea omassaan"- ostamasi tuote varmasti ok mutta liian usein kuulee myyjän sanovan:"Mulla on itelläkin tälläinen..." , "Itse olen ollut tyytyväinen tähän tuotteeseen kotonani.." jne... Ymmärrän kyllä että myyjän on vakuutettava ostaja mutta miten sattuukin hänellä olevan aina se tuote josta itse olen kiinnostunut!
Hyvää talven odotusta kuitenkin SACC A.T.N

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 25.10.2004, 22:48
MIC4-90 MIC4-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

No toki myyjällä on myynti puheensa, mutta ero viime talviseen 30euron biltema malliin on HUOMATTAVA. Bilteman rätin laittoi mutta tuntui todella karhealta ja hiukan pelkäsi miten saattaa hangata kun taas tämä on paljon pehmeämpi ja kun tuli hiukan liian iso niin ei kiristä mistään vaan istuu löysästi mutta pysyy hyvin kun ala reunaa kiertää kuminauha. Oli ihan hyvä että tuli tää pari kokoo liian iso koska musta "oikee" koko olis ollut liian pieni selkeesti.

Ehkä ton uuden maalipinnan kanssa on vaan liian varovainen


-The Heartbeat of my Corvette is winning-
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vuokrataan tallipaikka talveksi. Wago-78 O/M/V Muut 5 21.10.2006 21:20
M: Takapotkua talveksi, Starletti... GreatS O/M/V Ajoneuvot 0 27.07.2006 20:36
Talveksi seisontaan.. MIC4-90 Yleiset 6 02.11.2004 07:42
Lämpöä talveksi Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 9 26.08.2004 06:59
lämmintä tallitilaa talveksi Yleiset 2 27.07.2004 12:05


Sivu luotu: 03:51 (GMT +2).