|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#376
|
||||
|
||||
Ukonäkö ei oo muuttunu mihinkään vieläkään, mut sähkötyöt on siinä mallilla että valot toimii ympäri auton ja flektit toimii. Vielä jos käyntiin lähtis niin vois koeajaa. ECU:n kartat vähän hakusessa... |
#377
|
||||
|
||||
Ai sie ootki sitte alkannu moottoripyöräilijäks
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#378
|
||||
|
||||
Kipinät vieläkin kateissa, boksi päivitetty tuoreempaan, uudet kartat sisässä. Kipinää ei vaan näy eikä kuulu.
Vituttaa... Jokohan kohta vaihtais dieselin keulille? |
#379
|
||||
|
||||
Siulla on sitä ATK:ta siinä sen verran, että aikaa ottaa...Elä nyt dieselistä puhu ainakaan sen kuullen.
|
#380
|
||||
|
||||
Heh, Reprolla kipipinät kateissa ja heti Kipinä vastas ku täällä siitä huuteli....
|
#381
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#382
|
||||
|
||||
Vähän elämää, elektroniikkaa ja pneumatiikkaa.
Tollaset magneettiventtiilit jousille, vasen ja oikea puoli on omassa linjassaan. Jousien ilmalinjat valmiina, katkaisija vielä puuttuu magneettiventtiileille. |
#383
|
||||
|
||||
No peijakas se on ponmpannu ylös. Paljonko vaatii painetta jotta jaksaa nostaa ääriasentoon.
Aika mielenkiintoiseen asentoon menee toi ohjausvarsi :O Onks korkeutta enempi ku pituutta
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 30.09.2013 21:08 |
#384
|
||||
|
||||
6 bar riittää, on tossa kyllä kaikki niin vinkkelissä yläasennossaan että ei tartte käyttää kuin siinä vaiheessa kun on pelko että varpaat saattaa kastua.
|
#385
|
||||
|
||||
Piti käyä oikee mittaamassa, pituutta on vielä aika tarkalleen metrin enemmän kuin korkeutta.
|
#386
|
|||
|
|||
Siis ymmärsinkö oikein, että tuohon tuli vaan kaks mankkua joista toisella säädetään oikean puolen painetta ja toisesta vasenta?
|
#387
|
||||
|
||||
Y-es.
|
#388
|
||||
|
||||
Eli etu- ja takasäkki on niinku samassa linjassa, siis letkulla toisiinsa yhdistettynä? Mut mitäs käy ku jarruttaa/kiihdyttää? ....täs o iha selvästi jotai mitä mie en tajua
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#389
|
||||
|
||||
Ihan samaa eilen mietein mut en kehannu ääneen sanoo Kalliolta kun pudottaa alas etunurkalle niin pakeneeko etupussista kaikki ilma takapussiin ja sit hupsista sa...na ??
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#390
|
|||
|
|||
Just tää sama oli miullakin mielessä
|
#391
|
||||
|
||||
No saahan noita ketjuja muutella "kokeilumielellä"
Aluksi oli tarkoitus laittaa ristiin mutta mutkaan ajettaessa tulisi kaatumisefekti, jos laittaa etu- ja takapään omiin piireihin niin taas kaadutaan, mutta tällä kertaa rinteessä. Vuonna 2009 oli jokainen nurkka erikseen säädettävissä ja oli muuten perseestä säätää. Mennää näillä ja katotaa mitä tuleman pitää. Nythän se käyttäytyy kuin vieteri/lehtialusta, sillä erolla että ilmansiirtymisen ansiosta pitäisi olla pehmeämpi ajaa. Mut jännä nähä, koeajoa pelonsekaisin tuntein odotellessa. |
#392
|
||||
|
||||
Nii, voipiha niihi letkuihin lyyä vaik pallohanat kuristaan virtausta jos liika herkästi niiaa.... tosin tuskin iha mahoton keinu on, vissii 8/6 putkea ni ei se ilma kait ihan räpäyksessä pakene
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#393
|
||||
|
||||
6mm linjat mut pussien päissä on pätkät 4mm letkua.
Pitäs joskus ottaa rohkaisuryyppyä ihan kunnolla jos vaikka uskaltaisi yrittää vaihtaa ton liittimen pussinpäästä suuremmaksi, melko riskaabeli operaatio kyllä, siinä hommassa on just tasan kaks vaihtoehtoa lopputulokseksi. |
#394
|
||||
|
||||
Nyt otat rahapussin matkaan ja käyt ostamassa vielä lisää venttiilejä
Ilmajouset toimii aika surkeesti samassa piirissä ollessaan. Nim etu/taka kokeiltu ja ei tule helvettiäkään pelkillä ilmajousilla Edit: Saattashan ne tietty toimia jonkinlaisilla shunteilla mut...? |
#395
|
|||
|
|||
Jotenkin arvasinkin että Arska kommentoikin jotain tuon suuntaista
|
#396
|
||||
|
||||
Prkl, pidän vielä pääni kunnes koeajan ja tuun lakki kourassa kyselemään neuvoja.
|
#397
|
|||
|
|||
Kuis painojakauma menee. Saattaa olla nöyrän näköinen jos etupää on paljon painavampi.
|
#398
|
||||
|
||||
No siinähän se kuvassa näkyy, vinssi+naru, sisälokarit ja ohjaustehostimen letkut tosin puuttuu vielä keulasta.
Koeajoa odotellessa. |
#399
|
||||
|
||||
No niin, lakki kouraan! Kyllähän siinä nyt niin kävi että pomoa myöten olitte kaikki oikeessa!!
Stance on tasainen pohjaanlyöntikumeja vasten tai yläasennossa mutta muuten olemus on kuin Kouvola Kustomilla. Samperi... Jos nyt kokeilisi siten että etu- ja takapää on omina piireinään, rinteessähän se ei ole hyvä (kaatuu!) mutta jos siihen mennessä hommaisi pari magneettiventtiiliä lisää. Tossa videoo kunhan se ensin latautuu -> http://www.youtube.com/watch?v=-OMpiK9mU3I |
#400
|
||||
|
||||
Etukallistuksenvakaajan kans se vois olla ehkä ajettavissa?
Mut laita videoo sivukallistuksista ensin |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |