Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Varaosat ja tarvikkeet
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.12.2012, 22:19
ninnunannu ninnunannu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.01.12
Sijainti: kaakkoisraja
Viestit: 57
Perusasetus

ln 46 akselit


Myydään

hyväkuntoiset akselit (täydelliset ) takana kemppilukko hp 400e


0503026408 lappeenranta

Myydään

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.06.2013, 15:08
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.359
Perusasetus

Moi,

nämä tuli sitten ostettua, mutta myyjän puheet ei pitäneet paikkaansa.

Varmistin ennen kaupantekoa että on LN46 hiluksin ja välitys on 4.88 (kun sellaset on jo ennestään ja "uusien" osien pitää olla vaihtokelpoiset), mutta akselit oli LN65 ja 4.56 välityksellä.

Myyjä vastasi yhteydenottoiin tosi huonosti ja oli muutenkin erittäin nihkeä, viikkojen väännön jälkeen ehdotti kaupan purkua mutta ei ottanut mitään kantaa rahtikuluihin. Ehdotin rahallista hyvitystä (joku osa uusien/käytettyjen välitysten hinnasta) kun olin ehtinyt puhdistaa ja purkaa akselit, ja etuakseliputki oli jo sovittu vaihdettavan oikeanlaiseen (ja nyt jo vaihdettu).

Välitykset siis ainoa/isoin ongelma, mutta taitaa jäädä mun tappioksi, eli neljänsadan alkseleiden hinta pompsahtaa kolmellasadalla myyjän tietämättämyyden (tai valehtelun???) takia. Toki ne vanhat 4.56 välitykset voi sitten saada myytyä jollain hintaa, mutta mulla ainakin tulee menemään joku tunti välitysten vaihtoon, ja silläkin aikaa vois tehdä jotain järkevämpää kuin paikata toisten sotkuja.

Eli varoitus muillekin tästä myyjästä Matti Kivinen (0503026408, Lappenranta tai Saimaanharju?, tilinumero loppuu -xx7697), ei pidä puheet paikkaansa eikä halua korjata järkevällä tavalla omia virheitään, kaikki jää toisen osapuolen kustanettavaksi.

Rahtifirmaa kaveri kusetti sen verran että tojotan akeliparin yhteispaino oli 60kg, ja "unohti" mun puhelinnumeron rahtilapusta, joten rahtifirman heppu oli joutunut soitteleen aika monta numeroa läpi ennenkuin löyty se jolle oli akselit tulossa.

Mites on muiden kaupat tämän tyypin kanssa menneet, onko muita huijatuksi/petetyksi tulleita?

-Paavo
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan ln 46 axilat Levin357 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 09.11.2012 13:49
Myydään Hilux ln 46 Akselit ninnunannu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.11.2012 20:04
Myydään HILUX LN-46 w1llys O/M/V Ajoneuvot 5 26.03.2009 15:10
Myydään Hilux LN-46 & LN-65 osia kivinen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 12 14.01.2009 16:40
Ostetaan O: Hilux LN 46 startti Masi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 09.12.2008 15:14


Sivu luotu: 09:16 (GMT +2).