Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Muut
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.08.2009, 19:35
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Hämeenkyrö, .
Viestit: 3.989
Perusasetus

Hiekkapuhalluskaappi


Ostetaan

Nyt paloi hermot ruosteisten osien käsittelyyn.

Ostetaan hiekkapuhalluskaappi,kooltaan sellainen mihin mahtuu 16" vanne.

Motonetit,Biltemat ja Puuilot myy jotain isoa kaappia,mutta tekeekö sillä mitään?

Kai Juvonen
Hämeenkyrö
040 5887325
racingrabbit@elisanet.fi

Ostetaan

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.08.2009, 17:22
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.259
Perusasetus

Mulla on Savenmaalta ostettu kaappi, sellainen pieni pöytämalli. Kai sinne juuri ja juuri maasturin vanne sopii. Mutta kyllä se on onnettoman tehoton. Yhden 12" vanteen olen sillä puhaltanut, muuten olen vienyt vanteet muualle puhallettavaksi. Sinne paloaseman viereen, tiedät varmaan paikan?

Pikkuosia sillä on ihan näppärä putsata, mutta isompien kanssa menee ikä ja terveys. Terveys ainakin siinä mielessä, että lasiluukun välistä lentää pölyä naamalle. Vaikka paransin kaapin tuuletusta, eli vedin suoran letkun pöntöstä seinän läpi ulos.

Paras olisi esim Plastjet, niitä tehdään paikkakunnalla, Tippavaarassa. Tuttu on siellä töissä, ja kysyin kaapin hintaa. Markka-aikana se maksoi viisi numeroisen luvun... jäi ostamatta. Mutta on se mahtava peli, töissä olen käyttänyt Blastjettiä.

Eli minulla on kokemusta halvoista paskoista, ja kalliista ammattivehkeistä. Noista keskihintaisista en tiedä mitään.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.08.2009, 19:15
ventora ventora ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.12.07
Sijainti: lohja
Viestit: 611
Perusasetus

imurin sykloonilla laittaa ja heittää sen kahvan roskiin ja paineastian kautta hiekka 3mm ventura suuttimella ni rupee homma rokkaamaan.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 19:59 (GMT +2).