Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Muut
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.01.2016, 21:55
Barney Barney ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.04.10
Sijainti: Askola
Viestit: 42
Exclamation

Iso OKT+pihapiiri ja tallirakennus ynnä navetta Askolassa 1.6 Ha


Myydään

Laitetaanpa myynti-ilmo tännekin jos joku tarvitsisi reilummin tilaa harrastuksilleen:

Hyvät naiset ja herrat! Ladies and gentleman! Piiat ja rengit!

Kuka kehtaa tunnustaa salaa haaveilevansa punaisesta tuvasta ja perunamaasta? Kenellä on visio vanhasta talosta metsän laidalla kaukana naapureista ja liikenteenmelusta? Kuka haluaa käyskennellä metsässä ajatellen että tämä kivi tässä ja tuo puu tuossa on minun? Onnea Suomi, sillä nyt on tullut taas yksi vanha maalaistalo myyntiin jossa voit toteuttaa kaikki nuo edellä mainitut asiat. Tonttia on niin paljon että voit kulkea omassa metsässä päiviä löytämättä pois sieltä ollenkaan. Tai alkaa harjoittaa uskontoasi ihan omassa rauhassa tai perustaa koiratarhan, autopurkaamon, öljynjalostamon(tarvitaan lupa kunnalta), suurperheen(huoneita on niin paljon että mä en ole saanut edes laskettua niitä), luomupuutarhan("kukkia" voi huoletta kasvattaa täällä) tai sitten voit vaan alkoholisoitua yksin tai yhdessä naapureitten kanssa. Kuten kaikki maalaistalot, tämäkin on vanha kuin taivas mikä tarkoittaa täysiä ikävähennyksiä muutenkin pienessä kiinteistöverossa. Navetta löytyy pihapiiristä(ei sisällä lehmiä) joka on iso ja tilava sekä ryhdissään, mulla on palvellut vain kavereitten autojen talvisäilytyspaikkana. Parhaimpina talvina ollu 20 autoa säilytyksessä ja vielä saa silti oman autonsa katon alle. Autotalli ja puuliiteri pönöttää pihalla kanssa sekä tietysti leikkimökki pienellä emännänalulle. Isäntää ei siihen mökkiin kuulemma tarvita, sano yksi tomera neiti. Ja tottakai hiekkalaatikko ja karuselli joka jokaisessa talossa tietysti on. Remonttiahan täällä on tehty suurella tunteella sekä pienellä järjellä ja se on vaatinut välillä paljon kirosanoja, verta, hikeä, kyyneliä ja pienen osan toisen käden keskisormea. Tämä ei ole mikään vesijättömaalle kyhätty tuulen raiskaama homeinen murju. Anoppisikin varmasti tykkäisi mutta älä kutsu häntä tänne koska ei se enää tahdo lähteä. Tosin sen voi laittaa perunakellarii asumaan ja unohtaa sinne. Täällä ei romanikerjäläiset kiusaa eikä mustalaiset tule kauppaamaan mitään tuotteita koska naapurissa asuu Raili. Edes mä en uskalla mennä sinne käymään. Täältähän on lyhyt matka ihan minne vaan jos ei huomaa ajan kulua autossa istuessaan, mäkin käyn paljon stadissa hommissa ja sinne ajaa sen tunnin suunnilleen. Eli nyt kaikki kipin kapin kattelemaan ja joku ostaa tän multa pois et mä pääsen asumaan kaupunkiin. Ai miksikö myyn? No sanotaan vaikka nyt niin et mä en ole löytänyt tänne sellaista tiskikonetta mikä olisi passeli mun keittiöön. Mut hetkinen! Nyt kun mä katon noita myyntikuvia ni eihän mulla ole edes pesukoneliitäntää keittiössä! Siitäkö se on johtunutkin. Voi vitt..............

EDIT: Ai vitsi, sorisorisori! Eli 225 000€ on pyyntihinta

http://www.etuovi.com/kohde/9827734?sc=M123407182&pos=2

Myydään


Viimeksi muokannut Barney : 26.01.2016 08:51
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.01.2016, 22:28
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

asiallinen myyntipuhe, vielä hinta ilmoitukseen kiitos
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.01.2016, 22:55
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

tarjoon satasen ku kerran huutokauppa..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.01.2016, 13:13
Barney Barney ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.04.10
Sijainti: Askola
Viestit: 42
Perusasetus

Hoplaa! Huomenna sunnuntaina näyttö klo 13.30-14.00, tulkaahan nuuskimaan nurkkia ja tutkimaan navetan takusia
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Mazda 2200 86vm osina ja w124 200D ynnä muita.. ertonert O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 18.09.2013 21:26
Myydään Maatilan pihapiiri+metsäpalsta Hämeenkoski IironSika O/M/V Muut 0 14.11.2011 00:03
Myyty myydään okt Gaadolf O/M/V Muut 1 05.10.2010 07:39
UUSIA ja HALPOJA M/T maastorenkaita + ha-pyöriä solihull O/M/V Renkaat ja vanteet 10 14.03.2010 20:20
HA/PA/KA henkilömäärät ja verotus? Viipo Tekniikka & Jutustelu 3 05.12.2008 18:26


Sivu luotu: 11:59 (GMT +2).