Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.02.2011, 21:10
PatPat PatPat ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Suomessa
Viestit: 1
Perusasetus

Patrol vm 92 automaatti navat.


Onkohan kukaan tarkemmin perehtynyt Patrolin automaatti napoihin? Mulla on vm -92 Patrol GR ja navat ei oikein toimi niin kuin pitäisi (siis mun mielestä!!). Välillä kuuluu ajaessa korkeataajuista sirinää ja välillä pusähtyessä kohtuu voimakasta paukutusta. Mulla on kaksi paria ko. napoja ja kaikki on tullut purettua ja rasvattua notkeilla vaseliineilla. Silmämääräisesti en ole havainnut niissä mitään vaurioituneita kohtia. Napojen tarkempaa toimintaperiaatetta en ole vielä pystynyt täysin sisäistämään eli miten voima navan kautta välittyy ja mitenkä pyörä sitten taas pääsee pyörimään vapaasti. Manuaali navat on tietysti vaihtoehto, mutta onhan tuo hieno mukavuuslisä jos vain toimisivat kunnolla. Ja ko. autolla tulee ajeltua pääasiassa tiellä, joten äärimmäisissä maasto-olosuhteissa varmatoimisuutta en tavoittele.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ 61 navat (TAKA) PatrolAss Tekniikka & Jutustelu 7 09.11.2014 11:19
Ostettu HJ 60 Etu navat Jazzeri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 17.10.2009 13:06
Nissan patrol automaatti napalukko laatikko Tekniikka & Jutustelu 2 04.02.2008 17:41
kempin navat Tekniikka & Jutustelu 3 07.06.2007 09:37
Automaatti navat manuaaleiksi Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 9 15.02.2005 14:42


Sivu luotu: 18:23 (GMT +2).