|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
Hj vinssi ja jotainMyyty Lykkäsin metalliromuksi...Hj vinssi. Ei tainnu olla kardaania mutta tarkistan 200e ulosoton möllikkä 60e. Hj jousia kierros käytetyt mutta muitaakseni suht järissään 70e pari. Saattaa löytyä uusia niveliä ja suodattimia myös. pielavedellä ja kuvaan jokupäivä. Vain puhelin kyselyt o5o 534 999 8 Myyty
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 25.09.2024 14:38 |
|
||||
|
||||
Onko vetoakseli Lukko akselista?
|
||||
|
||||
Hj61 -87 takakontissa nää tuli autonmukana. Pitäis olla lukollisesta. Näkeekö eron jostakin?
|
||||
|
||||
Vielä jotakin jälellä
Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
61:een 60:sen vinssi ja jotain koneelle | Aparaatti | Maasturiprojektit | 116 | 28.05.2018 06:28 |
Ostetaan HJ ja jotain BJ osaa | -Sakke- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.03.2011 22:37 |
Ostettu jotain | Glutton | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.03.2011 22:53 |
Tuuninkia ?? tai jotain.. | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.08.2005 06:38 |
Who*** tai jotain | JHautopelti | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.12.2003 19:57 |