Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.10.2015, 18:41
kopi kopi ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.08
Sijainti: Ulvila
Viestit: 795
Perusasetus

Transportterin matkustamoon näytöt, millaiset ja miten ohjaus?


Ajatuksena olisi laittaa T4 portterin matkustamoon kaksi näyttöä siten, että kaikki takana istuvat näkisivät luonnikkaasti jompaan kumpaan näyttöön. Istujia on sekä naama että selkä menosuuntaan. Toiselle näytölle paikka olisi suoraan etupenkkien takapuolella katossa ja toiselle takimmaisten penkkien takana/päällä katossa. Auton on korotetulla katolla. Ajatuksena olisi pyörittää leffoja jne. matkustellessa, näytettävän sisällän valinta jäis kuitenkin kuskin hommaksi, mieluiten.

Onnistuuko tämä kolmella tabletilla, joista yhdellä ohjattaisiin kahta katossa olevaa? Tuleeko tableteille jotain erityisvaatimuksia? Millaiset telineet tableteille, jotta ne vois olla myös muussa käytössä?

Tablettien käyttö on mun oma ajatus, jos parempia ajatuksia laittakaa ihmeessä ajatukset esille.

Visainen ongelma mulle ratkottavaksi, oiskos jollakulla vaikka kokemusta toteuttamisesta?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.10.2015, 19:11
GrapL GrapL ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.09.11
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 245
Perusasetus

itse asiaan en osaa mitään muuta sanoa ku samaa mietin minä


Itse suunnittelin että hommaan jonkun flippinäytöllisen soittimen kojelautaan ja toistan kuvaa sieltä normaalisti kahdelle eri näytölle taakse (toinen ledtaulutv) ja toinen pienempi irtonäyttö.

Eli mullakin on sekä taaksepäin penkkirivi katsojia ja eteenpäin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.10.2015, 19:19
kopi kopi ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.08
Sijainti: Ulvila
Viestit: 795
Perusasetus

Mulla noi tabletit pyöri mielessä, joskos sais yhteydet langattomaksi esim mokkulan avulla. Samaten toi ohjaava tabletti vois ottaa matskun youtubesta tms.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.10.2015, 19:24
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 936
Perusasetus

Tän tapanen on yksi vaihtoehto:

http://www.engzet.com/D2107.html
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään 2x LG näytöt 17" ja 19" mikaelt O/M/V Muut 0 26.09.2014 18:04
Myydään T4 Transportterin Valorauta ja Kylkiputket. Juspe88 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.07.2012 23:45
Kaapelien paksuus/kytkös akulta startille ja vinssille ? Paksuako ja miten maadoitus? bluevan Tekniikka & Jutustelu 25 10.08.2011 14:59
Mikä tekniikka projektiin,ja millaiset tukivarret? Micco Tekniikka & Jutustelu 29 09.11.2006 19:56
O: Transportterin ahdin Phase O/M/V Muut 6 22.03.2005 22:44


Sivu luotu: 06:30 (GMT +2).