Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.05.2022, 15:52
Maaga
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Jeep Cherokee XJ Limited 4.0 1998 varaosiksi


Myyty

Eli myynnissä varaosiksi Jeep Cherokee XJ Limited 4.0 1998.

Hp. 300e

Vain kokonaisena nouto, auto on Keravalla nyt, lähtee käyntiin ja liikkuu, mutta ei leimassa, joten trailer ainoa vaihtoehto. Seissyt pihalla nyt yhden talven, kun ei raaskinut romikselle soittaa missään vaiheessa.

Kyselin tästä Jeepistä viime lokakuussa täältä ja viesti löytyy tarkalla haulla käyttäjänimellä Maaga, siitä saa vähän lisätietoa Jeepin kohtalosta.

Auton kori ei ole mielestäni korjattavissa, lisätietoja saa kysymällä vielä. Katsastusmies kyllä oli viime vuonna sitä mieltä, että molemmat takalokarit vielä kannattaa hitsata. Kori on kumminkin aika kolhuilla, joten minun mielestä ei saa priimakuntoon, niin miksi turhaa. Metsälle varmaan voisi mennä vielä. Aika varma peli ollut, minulla jo vuodesta 2012, tielle ei ole jäänyt kertaakaan.

Huomautettavaa varaosien kannalta:

Ilmastoinnin magneettikytkin kulunut, eli jos ei saa pelkkää sitä jostain vanhasta, niin koko kompura pitää vaihtaa. Ilmastointia on yritetty pariin kertaan Jamantilla korjata, Lopuksi itse säätelin rikkoja magneettikytkimestä, ja lakkasi kumminkin taas toimimasta, niin en jaksanut enää yrittää.

Takakontissa nyt suht ok kitkat (nokian hakkapeliitan pakurenkaat, joissa pintaa vielä 8 mm). Molemmat vanteet Jeepin joitain vakiovanteita, ei todellakaan missään edustuskunnossa, mutta menettelee, materiaali alumiinia molemmissa.

Koneella ajettu n. 200 tkm.

Takaperä (Dana 35, c-clip, abs) huollettu vähän ennen auton onnettomuutta Jamantilla ja sillä ajettu tooosi vähän.

Vaihdelaatikossa (AW4-automatic) ja jakolaatikossa (NP242) ei mitään ongelmia, tai en ole huomannut ainakaan.

Järeä koiraverkko takapenkkien päällä, virheetön, saa irti jotenkin kyllä, mutta en irroita.

Vasemman takalokarin korjauspelti (uusi) tulee mukaan tarvittaessa. Piti itse asentaa se paikalleen, mutta Jeeppi sai lampun päällensä sitä ennen, niin koin lokarin vaihdon olevan jo turhaa hommaa.

Taakkatelineet mukaan, tästä autosta on ainakin toinen kisko katolla vääntynyt, niin ei taida enää mennä tähän autoon kiinni, ainakaan ihan heti.

Ei pysty kauan pitämään täällä myynnissä, minua painostetaan soittamaan romikselle, joten jos yhtään tarvetta varaosille, lähinnä toiselle koneelle, vaihdelaatikolle, jakolaatikolle, taka-akselille, niin tässä olisi auto siihen tarpeeseen. Muista osista en tiedä sanoa mitään, leimasta mennyt kaikki ne läpi, paitsi noista etu-umpioista muuten huomautti viimeksi, että alkaa olemaan aika vähän heijastuspintaa niissä.

Myyty


Viimeksi muokannut Maaga : 25.05.2022 09:01
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
cherokee, jeep, varaosiksi, xj


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep Cherokee XJ Limited 4.0 1998 enää arvoa? Maaga Chit-Chat 1 27.10.2021 13:09
Myyty 1998 Grand Cherokee Limited 5.2 V8 Holz O/M/V Ajoneuvot 0 04.09.2021 10:11
Myydään Jeep Cherokee Limited 1998 4000€ Kartsamasa O/M/V Ajoneuvot 2 12.04.2013 23:25
Myydään / Vaihdetaan Jeep Cherokee 4.0 limited -90 Urponeiti O/M/V Ajoneuvot 0 17.01.2011 20:28
M: Jeep Cherokee limited 4.0 lit.4X4 vm.-90 pinnie O/M/V Ajoneuvot 1 02.10.2007 17:28


Sivu luotu: 22:35 (GMT +2).