Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #126  
Vanha 16.01.2014, 21:14
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuomaritulee Näytä viesti
Pidä se alkuperäinen rumpu SE toimii, nuo levy hommat on ihan perseestä... Ainut minkä vois saada toimii on semmonen hydraulisen ja mekaanisen yhdistelmä.
Toimiihan toi rumpu puhtaana, mutta mulla ainakin menettää tehonsa heti kun on kunttaa täys. toisaalta kun kattelin noihin tojotoihin tehtyjä valmiita paketteja niin ovat aika lailla verrattavissa mopon etu jarruihin eli aika tehottoman oloset.

Muuten vois tehä vaikka kokonaan hydrauliseksi, mutta kun ei tämä suomen nihilistinen lainsäädäntö mahdollista sitäkään mikäli olen oikeen ymmätänyt jos meinaa kilvissä pitää. mut miten hyväksyisköhän sen niin kun tossa ehdotettiin niin kompinaatio että toimis molemmilla vaijerilla normaalisti ja sai myös hdrauliseti päälle tarvittaessa siis aina muulloin kun katsastuksessa.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
  #127  
Vanha 18.01.2014, 11:45
jubet jubet ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 12.02.13
Sijainti: Laukaa
Viestit: 401
Perusasetus

Muistanko väärin. Että olis vaikea vaihtaa sdt33 kampuran kytkimen puolen stefa? Eikö senkin ihminen ole laittanut sinne?
Vastaa lainaten
  #128  
Vanha 18.01.2014, 12:34
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

ostin tossa jokutovi sitten patrolleja läjän, joista yhteen ois tarkotus hommata kilvet. tosin siihen ei nyt papereita ole löytynyt ja kilvetkin on viety pois joten runkonumerolla pitäs paperit hommata siihen. joten kyssäri onkin.

löytyykö tota runkonumeroa mistään helpommasta paikasta kun lähtee tuolta kinoksesta kaivaan reikää ja rappailemaan runkoa. esim tyyppikilvestä tai jostain korin lätkistä
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
  #129  
Vanha 18.01.2014, 12:48
Rolpatti:n Avatar
Rolpatti Rolpatti ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.09
Sijainti: Paattinen
Viestit: 722
Perusasetus

Ei oo hansikaslokerossa mitään mistä selviäis rekisterinumero? mä en muista onko siinä laatassa runkonumero..
Muutamasta raadosta on runkonumero ruostunut kokonaan kadoksii, ei löytynyt vaikka kuika koitettiin saada näkyviin.
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi)
Vastaa lainaten
  #130  
Vanha 18.01.2014, 12:51
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rolpatti Näytä viesti
Ei oo hansikaslokerossa mitään mistä selviäis rekisterinumero? mä en muista onko siinä laatassa runkonumero..
Muutamasta raadosta on runkonumero ruostunut kokonaan kadoksii, ei löytynyt vaikka kuika koitettiin saada näkyviin.
oon penkonu eikä tunnu löytyvän mitään mistä vanhan rekisterinumeron sais selville yhet kilvet oli autossa mutta nekin haulla kuulavat jo romutettuun sitikkaan.

runko numeroa koitin ykspäivä rappailla mutta uhkaavasti näyttää siltä että sitä ei enään ole siellä missä sen pitäs olla
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
  #131  
Vanha 18.01.2014, 14:12
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.600
Perusasetus

Apparin umpion takana olevassa tyyppi kilvessä ainakin mutta oli runko numero.
Vastaa lainaten
  #132  
Vanha 18.01.2014, 14:29
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.342
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jubet Näytä viesti
Muistanko väärin. Että olis vaikea vaihtaa sdt33 kampuran kytkimen puolen stefa? Eikö senkin ihminen ole laittanut sinne?
Helppohan se on vaihtaa.. Kampuran joutuu vaan ottaa pois tieltä..
Vastaa lainaten
  #133  
Vanha 21.01.2014, 19:26
Natosj:n Avatar
Natosj Natosj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.09.10
Sijainti: Kainuu/Sotkamo
Viestit: 266
Perusasetus

Tarkotus olis laittaa patrollin kitkaperään lisää kitkalevyjä, niin montako levyä sinne kannattaa laittaa lisää? yksi molemmille puolille vai?
Vastaa lainaten
  #134  
Vanha 21.01.2014, 19:57
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Natosj Näytä viesti
Tarkotus olis laittaa patrollin kitkaperään lisää kitkalevyjä, niin montako levyä sinne kannattaa laittaa lisää? yksi molemmille puolille vai?
jos ne sinne sopii niin voi tulla aika hankala kasattava jos noin paljon lisää. mä laitoin tuon punaisen etuperään 0,5mm laakerisimmit kummallekin puolen ja siitäkin tuli liian tiukka..
tosi kankee kääntyy tommonen pitkä auto jossa hitsilukko takana ja etupääkin näyttää vetävän molemmilla. ilmeisesti oli hyvät kitkalevyt kun siitä noin helpolla jäykkä tuli.

tohon nykyiseen projektiin taidan laittaa taakse vaan pari simmiä lisää, jos säästyis hitsaukselta.
mun käsityksen mukaan noissa 200 ja 230 perässä on samat kitkalevyt, mulla on niitä muutama ylimääräinen jouten jos tarviit.
Vastaa lainaten
  #135  
Vanha 21.01.2014, 20:45
jubet jubet ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 12.02.13
Sijainti: Laukaa
Viestit: 401
Perusasetus

Jostain palstan syövereistä lukenut, että yksikitkapala puolelleen. Mutta riippuu armaan aikas paljon entisistä. Jostain luin kans "ohjeen" miten mitata tarve. Sen verran vain aikaa ettei muista kenen jutussa oli, mut palstalla sekin.
Vastaa lainaten
  #136  
Vanha 22.01.2014, 09:17
Ozzyy Ozzyy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.08
Sijainti: Hauho
Viestit: 95
Post

Tekeekö 160n tarvikemurroksilla mitään? Bolkin tai japanpartsin murroksia on sattunu silmiin, HDKt sitten maksaakin mansikoita.
Vastaa lainaten
  #137  
Vanha 22.01.2014, 10:05
Natosj:n Avatar
Natosj Natosj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.09.10
Sijainti: Kainuu/Sotkamo
Viestit: 266
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matti.v Näytä viesti
jos ne sinne sopii niin voi tulla aika hetkelläkala kasattava jos noin paljon lisää. mä laitoin tuon punaisen etuperään 0,5mm laakerisimmit kummallekin puolen ja siitäkin tuli liian tiukka..
tosi kankee kääntyy tommonen pitkä auto jossa hitsilukko takana ja etupääkin näyttää vetävän molemmilla. ilmeisesti oli hyvät kitkalevyt kun siitä noin helpolla jäykkä tuli.

tohon nykyiseen projektiin taidan laittaa taakse vaan pari simmiä lisää, jos säästyis hitsaukselta.
mun käsityksen mukaan noissa 200 ja 230 perässä on samat kitkalevyt, mulla on niitä muutama ylimääräinen jouten jos tarviit.
Jostaki muistelin että yksi levy per puoli... tuossa ei tällä hetkellä pidä lukko ollenkaan. Voi olla että pitää kokeilla millon on sopiva ja tarkistaa onko kaikki levyt ehjiä. Mikä lie uusien levyjen paksuus? Toinen perä tallissa niin ei tarvetta levyille.
Vastaa lainaten
  #138  
Vanha 22.01.2014, 11:09
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus

Löytyykö jostain muualta kuin maahantuojalta startin solenoidia GR patrolliin?
Uuden startin saa varaosaliikkeestä halvemmalla kuin solenoidin maahantuojalta..

Onko kukaan tietoinen?
Vastaa lainaten
  #139  
Vanha 22.01.2014, 13:01
ISE ISE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.11.12
Sijainti: s-salmi
Viestit: 428
Perusasetus

sen voi purkaa ja huoltaa,jos ei kytke niin se kuparilevy ja kontaktipinnat kipinöi.varovasti prässäys auki,piuhat kolvilla irti,hyvälläliimalla kasaan.
Vastaa lainaten
  #140  
Vanha 22.01.2014, 13:39
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
Löytyykö jostain muualta kuin maahantuojalta startin solenoidia GR patrolliin?
Uuden startin saa varaosaliikkeestä halvemmalla kuin solenoidin maahantuojalta..

Onko kukaan tietoinen?
Pitää kotosalla katsoa. Muistaakseni hitachi startti ja solkku löyty heidän kuvastosta. Muista mitä kautta ite tilasin, mutta hinta about 25€. Varaosanumerolla kun haki, niin tuntui että melko monessa vehkeessä sama.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #141  
Vanha 22.01.2014, 18:37
Natosj:n Avatar
Natosj Natosj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.09.10
Sijainti: Kainuu/Sotkamo
Viestit: 266
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ozzyy Näytä viesti
Tekeekö 160n tarvikemurroksilla mitään? Bolkin tai japanpartsin murroksia on sattunu silmiin, HDKt sitten maksaakin mansikoita.
Kyllä mulla ainaki on vielä toistaseksi pysyny ehjänä tollanen halpis murros. Metässäki on ajeltu.
Vastaa lainaten
  #142  
Vanha 22.01.2014, 18:40
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92 Näytä viesti
Pitää kotosalla katsoa. Muistaakseni hitachi startti ja solkku löyty heidän kuvastosta. Muista mitä kautta ite tilasin, mutta hinta about 25€. Varaosanumerolla kun haki, niin tuntui että melko monessa vehkeessä sama.
no kyllä ton hintainen solenoidi kiinnostais!
Vastaa lainaten
  #143  
Vanha 22.01.2014, 18:44
Natosj:n Avatar
Natosj Natosj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.09.10
Sijainti: Kainuu/Sotkamo
Viestit: 266
Perusasetus

Patrollissa lyö startti tyhjää aika usein, pyörii kyllä mutta rohina vaan kuuluu.
Onko korjattavissa vai uutta starttia vaan tilalle?
Vastaa lainaten
  #144  
Vanha 22.01.2014, 22:44
ISE ISE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.11.12
Sijainti: s-salmi
Viestit: 428
Perusasetus

omastani lioitin pendiksen dieselillä puhtaaksi ja lisäksi jarrugleaneria,paineilmaa toimii.
Vastaa lainaten
  #145  
Vanha 23.01.2014, 09:11
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
no kyllä ton hintainen solenoidi kiinnostais!
http://www.motonet.fi/fi/varaosat/38.../vanette-82-92 Toi pitäs passaa patrollin starttiin jos alkuperäinen startti. Eli ld20 moottorin startin solenoidi menee c120 vanetasta kirjan mukaan. MUTTA 100% varmuutta en anna.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #146  
Vanha 23.01.2014, 10:56
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92 Näytä viesti
http://www.motonet.fi/fi/varaosat/38.../vanette-82-92 Toi pitäs passaa patrollin starttiin jos alkuperäinen startti. Eli ld20 moottorin startin solenoidi menee c120 vanetasta kirjan mukaan. MUTTA 100% varmuutta en anna.
Vaneten solenoidi muuten samanlainen mutta rungosta puuttui toinen palautusjousen reikä, varmaan onnistuisi poraamalla mutta ajattelin kuitenkin käydä Hämeenautosähköstä kysymässä mallin kanssa ennen tota
ja sieltä löytyi samanlainen parilla kympillä!!

Kiitos kuitenkin!
Vastaa lainaten
  #147  
Vanha 24.01.2014, 16:06
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Natosj Näytä viesti
Patrollissa lyö startti tyhjää aika usein, pyörii kyllä mutta rohina vaan kuuluu.
Onko korjattavissa vai uutta starttia vaan tilalle?
bendix siellä reistaa. alennusvaihteisessa aika vakiovika eikä niihin enää uusia saa ,ainakaan motonetillä eikä startaxilla ei oo.
suoravetoiset pelaa varmemmin, ja siihen saa bendixiä.
Vastaa lainaten
  #148  
Vanha 25.01.2014, 12:42
king cap:n Avatar
king cap king cap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.06.11
Sijainti: tornio
Viestit: 205
Perusasetus

mulla on tässä suunnitteilla soan teko pätkä 160:een,niin löytyiskö kellään dokumenttiä missä näkyisi tuon alkuperäinen korkeus ja jos jollakin on joutilas käyttöohjekirja niin voisin kohtuukorvausta vastaa lunastaa pois sen.kyseessä vm.81 sd33.
__________________
mulla ei oo tojotaa
Vastaa lainaten
  #149  
Vanha 25.01.2014, 14:16
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja king cap Näytä viesti
mulla on tässä suunnitteilla soan teko pätkä 160:een,niin löytyiskö kellään dokumenttiä missä näkyisi tuon alkuperäinen korkeus ja jos jollakin on joutilas käyttöohjekirja niin voisin kohtuukorvausta vastaa lunastaa pois sen.kyseessä vm.81 sd33.
lainataan taas kartse1:n kuvia:
http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=27687
Vastaa lainaten
  #150  
Vanha 25.01.2014, 14:52
king cap:n Avatar
king cap king cap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.06.11
Sijainti: tornio
Viestit: 205
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matti.v Näytä viesti
minä kiitän.
__________________
mulla ei oo tojotaa
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
patrolli


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5020 16.04.2024 19:23
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju hoojii Tekniikka & Jutustelu 227 15.08.2020 20:03
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20


Sivu luotu: 14:11 (GMT +2).