|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
Ulosoton muokkaus?Haulla en löytänyt juttua joten tämmöistä rupesin tiedustelemaan,, että pystyykö ja miten muuttamaan hj.n yksi laippaisen, kaksi laippaiseksi?
|
|||
|
|||
Hei
Tarviit 2 laippasen ulosoton,ite tein lj:seen mulkkauksen bj:n ulosotosta. Vähän joutu soveltamaan molemmista osia ja yhden sellaisen aaltomaisen jousiprikan tarvi yhden rattaan väliin. Hiukan hirvitti purkaa lj:n ulosottoa kun akseli oli hiukan kireellä ja tarvi 100t prässillä avittaa. Eli pitäis onnistua kun purkaa ja miettii miten osat sopii. |
|
||||
|
||||
Eli kahdesta, yksi laippaisesta sais tehtyä. Onkohan väliä onko vaikka toinen yksi suuntainen ja toinen kaksi suuntainen pto?
|
||||
|
||||
Eikä kun otat Bertan kaksi laippaisen ja sen naitat...
|
|
||||
|
||||
miksei vaan vaihda paikoilleen HJ:n 2-suuntaista 2-laippaista? niitä löytyy parilla kympillä.
|
|
||||
|
||||
Mitenhän lie? Jos semmoisia on markkinoilla tuohon hintaan niin ostan tietysti! Ei kiinnosta turata kyllä jos näitä vaan löytyy? Tuommosen osto ilmoituksen olen tehnyt! Joten eiku postia tulemaan!
|
||||
|
||||
bertan ulos otto ei sitten hj:hin käy.
2 suuntaisia 2 päisiä näkyy välillä 50e myynnissä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bakeliitin muokkaus | Cental73 | Chit-Chat | 10 | 12.02.2010 19:19 |
hj ulosoton poisto ? | tdi | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 21.12.2009 21:25 |
D60 etuvetarien muokkaus kun ei käänny tarpeeks.. | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.05.2009 17:11 |
mogin laatikon muokkaus | Jii-Jii | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:08 |
Rungon muokkaus/korjaus? | hector | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.06.2005 16:10 |