Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > General talk > Society
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Society What is wrong with our society? What must we do to make it better? Politics, law, war, racism

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.04.2002, 18:52
Lars
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Huolimattomat ihmiset


Tänään tulin töihin taas iltavuoroon, eli olin töissä joskus kello 16:30. Sitten äsken noin kello 19:30 rupes huikomaan, ja kävin tästä työpaikan viereisestä carrollsista (hese nykyään) hakeen pari isoo karoliinaa.

Sellanen normaalinnäköinen akka otti vastaan mun tilauksen ihan kohteliaasti, ja sitten se huusi jollekin toiselle että "pari isoo" tai jotain. Sitten sieltä pimennosta tuli esiin sellanen hirvee rastapääletti akka jonka ilmeisesti piti mulle väsätä mun burgerit. Heti kun se tuli mua alko pelottaan että saan jonkun hepatiitti-z:n siltä kun se kuitenkin ruikkii vertaan niille mun burgereille.

Kun ajattelin noin, ajattelin tietenkin vaan huumori mielessä, ajattelin että se on kuitenkin ihan hyvä työntekijä.

Sillä ei ollu mitään hanskoja tai mitään, ja sitten ennekun se alko väsään mun burgereita (olin just menossa istuun) SE PYYHKI RÄÄT NENÄNSÄ ALTA!!!!!!! Kädet varmaan ihan kosteena sen limaa. JA KAIKEN HUIPUKSI SE OTTI SILLÄ SAMALLA KÄDELLÄ HETI PERÄÄN MUN BURGERISÄMPYLÄT! EI JUMALAUTA! Millä helvetillä tollaset punkkarinarkkarisaatananpalvojat tonne pääsee töihin!

MUA NIIN VITUTTAA sellaset ihmiset jotka menee tekeen jotain sellasta työtä (rahan perässä) joka ei niitä kiinnosta vittujakaan ja sitten ne tekee vielä hommansa ihan päin helvettiä ja vaarantaen toisten hengen ja firman maineen!

Suututtaa huolimattomat ja vastuuntunnottomat ihmiset!

--Lars

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Aikuiset ihmiset säälittäviä ? Ex_inkkari Chit-Chat 74 14.04.2017 05:43
Ihmiset: varokaa savolaisia! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 4 08.11.2014 21:49
Top-10 Kännisimmät ihmiset Palex Linkit 10 28.10.2007 13:28
Kuinka saadaan ihmiset noudattamaan BeGe Chit-Chat 5 04.03.2007 14:50
ihmiset on ihanan vahingon ilosia.. longfiedteam Chit-Chat 7 30.12.2006 18:32


Sivu luotu: 20:34 (GMT +2).