Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #251  
Vanha 03.05.2013, 06:01
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Ei kyllä sinne sama pannu menee Mut pitää kattoa jos siitä heposia sais edes muutaman kymmenen irrottettua enemmän. Kuljetuksenkin järkkäsin Seinäjoelle. Ensi torstaina voi bongata ton romun FH:n lavalla. Itse sitä rupean siis tekeen. Vielä ku olis paikka missä tehdä Häänrikillä on niin tuoreessa muistissa hodarin koneen purkaminen, että saat tulla mulle mentoriksi
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #252  
Vanha 03.05.2013, 15:26
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.186
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Ei kyllä sinne sama pannu menee Mut pitää kattoa jos siitä heposia sais edes muutaman kymmenen irrottettua enemmän. Kuljetuksenkin järkkäsin Seinäjoelle. Ensi torstaina voi bongata ton romun FH:n lavalla. Itse sitä rupean siis tekeen. Vielä ku olis paikka missä tehdä Häänrikillä on niin tuoreessa muistissa hodarin koneen purkaminen, että saat tulla mulle mentoriksi
Kyllä se tuoreessa muistissa on, oli se sellaanen painajainen ensimmäisenä vinkkinä kannattaa purkaa moottori alakautta autoonpäin, ja ottaa sitte kiroamisen jälkeen koko motti pöydälle
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #253  
Vanha 03.05.2013, 15:53
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.772
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rak Näytä viesti
Ei ny välttämättä kannata alkaa ite rahaa tarjoamaan keittämisestä tulleista vaurioista, oishan se flekti voinu olla rikkikin.
Kyllä roplaamolla pitää jossain määrin älytä seurata lämpöjä jos paikallaan käyttelevät.
Ja mikä korjaamo käyttää kolisevaa konetta niin kauan että kone keittää.
Hodarin koneen lämmöntuotto ei nyt kuitenkaan kovin suuri ole joten kone on käynyt varsin pitkään.

Laakerivikaisena käyttäminen lisää vaan remontin kustannuksia. Huonolla tuurilla menee nyt kanki ja kampiakselikin uusiksi.
Vastaa lainaten
  #254  
Vanha 03.05.2013, 22:15
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.186
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T Näytä viesti
Ja mikä korjaamo käyttää kolisevaa konetta niin kauan että kone keittää.
Hodarin koneen lämmöntuotto ei nyt kuitenkaan kovin suuri ole joten kone on käynyt varsin pitkään.

Laakerivikaisena käyttäminen lisää vaan remontin kustannuksia. Huonolla tuurilla menee nyt kanki ja kampiakselikin uusiksi.
Tuotapa itekkin mietin, esim tyhjäkäynnilläki kestää ikuisuuden että hodarin kone lämpiää. mulla kävi kone noin 8sek kiertokangen laakeri selvänä ja kanki meni uusiksi ja kampiakselista saatiin niukin naukin jäljet piiloon vaikka akselia ei oltu ennemmin hiottu. kannattaa kyllä kysyä sieltä korjaamolta mitä ne on oikeen soosannu, uus kampiakseli maksaa kuitenkin euro 4x4partsilla sen 1700€ ja sjoen marmorilta tingitty hinta 1900€
Uuden kangen hinta marmorilla oli sen 407€/kpl mutta vanhasta saa etevän koristeen olohuoneen seinälle! eikä morsiankaa valita ku on niin kallis koriste! nimim. olohuoneen seinällä naulas roikkuu meillä hodarin kanki

kampiakseli kannattaa viedä IKH moottorihiomolle kauhajoelle, makso yhden kaulan hionta ja 13kiillotus + laakerit 200€

jos isompaa fööniä meinaat ja vanha on kunnos nii myykkö mulle ku mulla puuttuu se pala siivestä?
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #255  
Vanha 03.05.2013, 22:26
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Olen itsekin funtsaillut sitä keitto hommelia tässä päivän mittaan, ja käyn kyllä siellä korjaamolla vielä jutuissa.. Hyrrästä sen verran, että jos se vaihtuu niin miksen vaikka myisikin
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #256  
Vanha 04.05.2013, 12:51
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Tämä tulee nyt sitten operoitua muutenkin kuin moottorin osalta. Eli ensi viikonloppuna alkaa purkaminen. Katsotaan mitä siitä syntyy, ja kauanko siinä kestää.
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #257  
Vanha 04.05.2013, 13:06
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Jatkuu tuolla: http://forums.offipalsta.com/showthr...72#post1002472
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
creepy crawler, hdj80, korinkorotus, toyota, vinssi


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään HDJ80 Monkku O/M/V Ajoneuvot 5 13.08.2011 12:34
Myyty HDJ80 -90 bj45lava O/M/V Ajoneuvot 0 28.09.2010 18:33
Myyty HDJ80 -92 jussi83 O/M/V Ajoneuvot 17 09.01.2010 12:41
M: HDJ80 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.08.2006 08:12


Sivu luotu: 05:08 (GMT +2).