Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.04.2004, 10:40
JUKE JUKE ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 28.04.04
Viestit: 2
Perusasetus

Varaosia suoraan Englannista


Tervehdys kaikille!Ne joita kiinostaa tilata varaosia suoraan Englannista niin mulla on ehdottaa hyvä yhtiö.Tilasin 2 kertaa suoraan Englannista kotiovelle tuotuna.Hinnat olivat 1/3 tai 1/2 Suomen hinnoista.Firmalta löytyy KAIKKI LR:n osat eli Discot 1 ja 2 ,
Feelanderit , KAIKKI Defenderit ja KAIKKI Ranget.OFF ROAD osaa ja tarviketta.Firmaa pitää 2 veljestä Gary ja Darren Horn.Heillä on kokemusta yli 30 vuotta LR:n ja Off Road osien myymisestä.Olen ollut puhelinyhteydessä Garyn kanssa useasti erillaisista yksityiskohdista ja Hän on vaikuttanut asialliselta kaverilta joka haluaa tehdä kauppaa Suomeen.Hän mainitsi ettei Suomesta kukaan ole tilannut heiltä ennen minua.Osat joita tilasin olivat osa orkkis osaa ja osa tarvikekamaa(Hyvälaatuisa kuitenkin).Osien hintoja ei ole netissä joten hinnat joutuu pyytämään sähköpostilla.He pyrkivät olemaan halvin ja jos joku myy halvenmalla mainitkaa siitä Hänelle.
Osat ilmoitetaan verottomina siihen pitää lisätä VAT 17,5% .Rahtikulut ovat 20£ plus 0,90 senttiä per kilo.
Tavarat tuo kotiisi TNT.Firman netti sivut ovat www.4x4store-exeter
Heidän sähköposti on info@4x4store-exeter .
Tämä saattaa kuulostaa aikapahalta mainokselta mutta koemuksesta tiedän että on vaikeaa löytää hyvää ja luotettavaa tavarantoimittajaa
netin välityksellä.On meinaan käynyt sillee on tullut lasku muttei tuotteita.
Kevät terveisin Juke

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.04.2004, 11:02
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.283
Perusasetus

Muuten kuulostaa hyvältä, mutta jos englannista asti tilaa, olis kiva tilata ne jostain missä tiedetään tuotteiden hinta, eikä aina tarvi kysellä erikseen

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.04.2004, 11:03
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Joo mullakin on kokemusta tuolta enklannista tilaamisesta firmoilta Dunsfold ja Craddock. Oon tilaillu vanhaan viiskytluvun projektilantikkaan yhtä jos toista, ja aina on palvelu ollut hyvää ja kamat on tullu muutamassa päivässä kotiovelle ilman tullin kiemuroita. Muista kumminkii, että et lähettele visan numeroita sähköpostilla, vaan faksilla, jotta ei mee vieraisii. Muuten tuo visalla maksaminen on aina toiminu n. 15 vuoden ajan hyvin.
Patu

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.04.2004, 11:22
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.359
Perusasetus

Vaikka hinnat eivät ole näkösällä, niin
http://www.4x4store-exeter.co.uk/cat...lery/index.htm
on ainakin se hyvä puoli että eri kohteista on räjäytyskuvia osien nimien ja numeroiden kera.

Itse olen tilannut osia muutaman kerran http://www.famousfour.co.uk/ ja joka kerta on palvelu pelannut loistavasti (pl. hieman huvittavat kysymykset "oletko varma että haluat pidemmät jouset, minkä takia haluat korottaa autoa" ja "tiedäthän että lasinnostimen kytkintä ei ole tarkoitettu vinssin ohjaukseen, emme ota vastuuta tällaisesta, suorittelemme alkuperäistä warn-osaa tähän käyttöön"). Hinnasto on selkeästi esillä, ja osissa ei ole ollut valittamista, tuovat muutamassa päivässä kotiovelle. Jousia on tilattu monta paria, ja samalla on tullut aika lailla kulutusosaakin, puslia ja vaikka mitä. Pieni pettymys oli se että öljynsuodattimet oli niitä pieniä orkkis-kokoa, eikä isompaa HD-mallia, en kyllä hoksannut etukäteen varmistellakaan. Maksu visalla, aluksi taisin soitella tai faksailla kortin numeroa mutta on se tainnut pari kertaa mennä mailatenkin.

Mutta erilaisia osia (pakarit viimeiksi) tulee hankittua myös ihan kotimaisista lähteistä (laatuvaunu ja offroadpaja), olen ollut niidenkin toimintaan erittäin tyytyväinen, eikä hintataso ole mielestäni mitenkään hirveästi pielessä engelsmannien vastaaviin, kun niihin lisää veron ja rahdin ja hieman isomman vaivan ja odotusajan (jos on hopppu).

-Paavo

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.04.2004, 13:09
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kiitos vinkistä .Lähetin mailia sinne kyseiseen putikkiin.
Hyvä et on kilpailua v-osista.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pinta rahtia englannista suomeen. Masu Tekniikka & Jutustelu 1 13.08.2007 16:31
Käykö BJ:hin muut lehtijouset suoraan? p3ku Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2005 09:22
Osien tilaus englannista -- kokemuksia rangemies Tekniikka & Jutustelu 16 24.05.2005 11:37
Callaway Englannista Nipa81 Vuosimallit 1984-1996 7 08.12.2004 12:13
Sivuputkeet Englannista Micke Tekniikka & Jutustelu 6 05.01.2004 11:20


Sivu luotu: 15:00 (GMT +2).