Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Yleiset > Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta?
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.08.2008, 05:10
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.345
Perusasetus

Galleriaan linkityksessä rajoituksia?


Onko galleriaa jotenkin rajoitettu, ettei sieltä voi suoraan linkittää kuvia muualle kuin tänne offipalstalle? Yritin laittaa SLCK:n palstalle viestiin kuvia galleriasta, mutten saa niitä näkyviin. Tänne testipalstalle linkitettynä sama kuva toimii.

http://forums.offipalsta.com/showthr...358#post480358

http://www.slck.net/viewtopic.php?t=6473

Jos tämmönen rajoitus on, niin saako sen pois? Muuten joutuu alkaa lataileen jonnekki muualle nuo kuvat.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.08.2008, 06:01
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.395
Perusasetus

Ei siinä mitään rajoituksia pitäisi olla. Se mikä taitaa olla onglemana on tuo &-merkki osoitteessa - slck:n foorumi "enkoodaa" sen eikä myöskään korvaa img-tageja html-koodilla. Nyt se slck tosin näytti juuri kaatuneen eli en pysty todistamaan tätä ihan loppuun asti.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.08.2008, 06:05
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.345
Perusasetus

Voi olla tosiaan tuo merkki. Mitäs asialle voi tehä? Vanhasta galleriasta kyllä img-tagit toimi ihan ok tuonnekkin.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.08.2008, 10:19
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.283
Perusasetus

lr4x4.com sanoo ainakin "Sorry, dynamic pages in the [IMG] tags are not allowed"
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.08.2008, 10:41
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.345
Perusasetus

Jaa tuo linkki pelkkään kuvaan on dynaaminen?

http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=4815

Tää on ihan operalla otettu "kopioi kuvan osoite" linkki. Kyselen SLCK:n puolella kans ku sinne nyt taas pääsee.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.08.2008, 14:35
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.395
Perusasetus

Siis ongelma on siinä että cruiseri-puolen foorumi ei osaa/halua tuollaisia kuvalinkkejä. Ensisijaisesti näkisin asian sen softan onglemana. Toki voimme tutkia tällä puolen, jos kuvaan saataisiin joku "normaalimpi" URL.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.08.2008, 15:32
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.283
Perusasetus

Tavallaan on järkevää olla sallimatta dynaamiset linkit. Jos esim slck:n tai lr4x4:n ylläpito ei tahdo sallia kaikki dynaamisia linkkejä, niin onnistuukohan muissa softissa niin että sallii vain offipalsta.com dynaamisten linkkien päästämisen läpi?
Mulla kun on kuville tilaa muutenkin, olen ensin ladannut offipalstan albumiin ja näin saanut kuvan pienennettyä "samaan hintaan", sen jälkeen pienennetyn kuvan olen laittanut kuvapankkiin ja linkittänyt ulkomaille.
Jos kuvien linkittäminen onnistuisi, olisiko offipalstan ylläpito pahoillaan mahdollisesti lisääntyneestä ulkomaanliikenteestä?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.08.2008, 15:38
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.395
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Jos kuvien linkittäminen onnistuisi, olisiko offipalstan ylläpito pahoillaan mahdollisesti lisääntyneestä ulkomaanliikenteestä?
Kaistaa saa kaupasta, ei olla pahoillaan. Hotlinkkaaminen on tahallaan sallittu ps.comista/offipalstalta.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 13.08.2008, 15:39
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Siis ongelma on siinä että cruiseri-puolen foorumi ei osaa/halua tuollaisia kuvalinkkejä.
Näin arvelinki, kunhan kyselin täälläkin.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Mulla kun on kuville tilaa muutenkin, olen ensin ladannut offipalstan albumiin ja näin saanut kuvan pienennettyä "samaan hintaan", sen jälkeen pienennetyn kuvan olen laittanut kuvapankkiin ja linkittänyt ulkomaille.
Mie oon vielä "vanhasta muistista" pienentäny ja pakannu kuvat valmiiksi. Ku en oo ulkomaille juurikaan ruukannu linkitellä, niin en oo pitäny kuvia muualla ku palstalla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
rajoituksia rakenteluun Rojota Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2004 19:29


Sivu luotu: 03:51 (GMT +2).