Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.09.2017, 12:47
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

Pätkä Patrol 2.8 Tdi 2000vm /vaihto


Myyty

Todella siisti ja asiallinen pätkä. Tuli vaihdossa mulle ja on aikalailla mulle turha, niin sen vois vaihtaa johonkin muuhun turhaan tai vaikka tarpeelliseenkin ehkä. Meinaan jos tää mulle jää, niin kumminkin tulee himo joskus ihan vähän vaan käydä safarilla koittaan ja sit sen tietää miten siinä kävi...

Ajettu kolmesataa ja nokkahihna just vaihdettu ihan liikkeessä, ollu Affenanmaalla ennen suomeen rekisteröimistä tänä kesänä, eli ei ruostetta. On krominautarautaa ja lisävaloa ja yleensäkin pirun siivossa kunnossa. Kaikki toimii ilmastointia myöten. Takana sähkölukko ja sähköllä myös kallistuksenvakaajan irrotus.
Kahdet renkaat ja toiset orkkis aluilla, ilman noita 33 altsikoita hinta luonnollisesti pienempi.
-8500e ja makoilee Hki/Porvoo yleensä päivisin.

KooPee o400 611428 ja tossa pari kuvaa

https://www.nettiauto.com/nissan/patrol/9044299


Vaihdossa kävis vaikka vanhempikoppanen GR / Toitsu LG -Hilux -4Runner uutta tai vanhaa / Gee mersua / Defender ois kivan turha lelu olla olemassa / joku urheiluauto vaikka Porge 928 / joku hätänen kyykkymopo kans / ....no **ttu ihan mikä vaa mikä kulkee - kalliimpi tai halvempi

Myyty

__________________
Mä en jätä mitään hiilijalanjälkeä...mä ajan autolla kaikkialle....

Viimeksi muokannut KooPee : 04.01.2018 14:50
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: halpa pikkumaasturi, pätkä-patrol, pätkä-pajero O/M/V Ajoneuvot 11 02.02.2014 21:37
Myydään / Vaihdetaan pätkä patrol safareille/vaihto jenkki,mp yms. härtsveli O/M/V Ajoneuvot 10 12.04.2012 09:30
Myyty Patrol pätkä /vaihto sumpe O/M/V Ajoneuvot 4 16.02.2009 22:09
300 TDI nokkahihnan vaihto? Hopo Tekniikka & Jutustelu 3 12.12.2004 23:00


Sivu luotu: 16:46 (GMT +2).