Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.05.2015, 21:50
Bjarneris Bjarneris ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 21.05.15
Sijainti: Luleå, Sweden
Viestit: 3
Perusasetus

Want to buy: Registration papers for BJ42


Ostetaan

Hi! I'll write in both english and swedish and copy-paste the finnish google translate text:

English:
I've got a BJ42 without a registrable VIN-number. These cars are rare in Sweden, and I haven't been able to find what I need here. I'm therefore in need of the papers for a BJ40 or BJ42. Preferably with the piece of the frame where the VIN-number is stamped. With that, my plan was to swap VIN and import the old car with the new VIN to sweden. Anny one that can help me out?

Swedish:
Jag har en BJ42 som aldrig varit registrerad och kan därför inte registreras i Sverige. LC är ovanliga bilar här i Sverige och jag har därför inte lyckats hitta papper till en sådan bil här. Jag skulle alltså behöva registreringsbevis och den del av ramen där chassinumret sitter stämplat. Min tanke är att flytta chassienumret till min bil och importera den gamla bilen med det nya chassienumret hit till Sverige. Någon som kan hjälpa mig?

Finnish: (well...ish)
Minulla BJ42, joka ei ole koskaan rekisteröity, ja siksi voida rekisteröidä Ruotsissa. LC on epätavallinen autoja täällä Ruotsissa ja siksi olen eivät ole pystyneet löytämään paperin tällaiseen autoa täällä. Olisin siis rekisteröinti ja osa rungon, jossa rungon numero on painettu. Ajatukseni on siirtää alustan numeron autoni ja tuoda vanhan auton uuteen alustan numeron tänne Ruotsiin. Joku, joka voi auttaa minua?

If you've got what I need, you can answer in both swedish and english as well as finnish (I've got a couple of friends that can decipher the message for me )

Ostetaan

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.06.2015, 06:46
JV73 JV73 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 06.11.05
Sijainti: Ulvila, Finland.
Viestit: 1.228
Perusasetus

Call or SMS. +3585060905.
__________________
WWW.RASKAS.FI
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
toyota bj42


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 17:31 (GMT +2).