Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.02.2005, 12:08
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.772
Perusasetus

offikauppoja torontossa?


Olisko kellään tiedossa offikauppoja torontossa? Tai jotain linkkejä sinnepäin oleviin kauppoihin? Pääsiäisenä olis matka sinne päin tiedossa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.02.2005, 23:29
Gravehill:n Avatar
Gravehill Gravehill ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.06.04
Sijainti: Töysä, Finland.
Viestit: 1.437
Perusasetus

Menöö raakasti ohitte aiheesta mutta menköön: eli ajelekko joker punasella GR patella? Pikkuuse korotettu ja isoo renkasta alla ja valoja katolla? oon vaan sellasen pongannu pariin otteesee tuala kyläkaupan parkkiksella ja hokasin että oot kuortaneelta niin...

-mitä hyötyä on maasturista jossei sitä koskaan käytä?-
-86 HJ 61
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.02.2005, 12:40
wallu wallu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.08.03
Sijainti: HKI / Hausjärvi, Finland.
Viestit: 321
Perusasetus

Tossa olin kesän töissä sähköinssinä Ontarion aluella. Jäi mieleen ainakin sellanen h*lvetin iso ketju nimeltä Canadian Tyre, vastaa kokolailla meidän Motonettia.

Todella laajat ja ainakin mun mielestä laadukkaat merkit löytyy niiden hyllyistä.

Jos käyt siellä, niin viittitkö tuoda mulle sellasen NOS- OffRoad Spray pullon, sillä oli muistaakseni joku 19 taalaa hintaa..? =)

Parry Soundin lähellä oli yksi hyvä offi- ja ATV kauppa, mutta sinne on yli kahden tunnin ajomatka Torontosta. Noiden kanuukkien netti sivut on muuten aika eri tasolla, kun meidän. Tosi montaa niiden mielestä "pikkuliikettä" ei löydy netistä ollenkaan.

Mutta ne maastot.. Ou my gospel songs !!

Muista : "Sinä ET ole supermies"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.02.2005, 20:02
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.772
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Menöö raakasti ohitte aiheesta mutta menköön: eli ajelekko joker punasella GR patella? Pikkuuse korotettu ja isoo renkasta alla ja valoja katolla? oon vaan sellasen pongannu pariin otteesee tuala kyläkaupan parkkiksella ja hokasin että oot kuortaneelta niin...

-mitä hyötyä on maasturista jossei sitä koskaan käytä?-
-86 HJ 61
Perkule mut on tunnistettu!!!!!!!!!!!Joo kyllä mä oon se patukan omistaja.Patukka on vaan kokenut pienen muodon muutoksen.On tullut vinssii, uutta peltii vähän ja lisää saa sitä, ennen kesää viälä musta maali niskaan niin avot ja ne 35" joittenka kanssa on vedetty korotukset tappiin asti.Eli 7,5cm alusta,rungolta 4,5cm ja ne 35" MT/R.Oli kiva parkeerata kyläkaupas kun konepelti oli melekeen volovon katon korkeudella eli pienet kinnerit antaa hyvin tilaa.Tein äsken ekat tyypit 35":lla hyvin jaksaa vetää mäetkin ylös (urpo vaan vinku enemmän) samoinkun 32":lla.Nyt on hyvä citymaasturi pääsöö melekeen petoniporsaitten yli

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.02.2005, 20:45
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Surffaa sivuille:

www.whiteknight.ca

ja ota heihin yhteyttä. Niillä luulis olevan jotain vinkkiä tarjota.




Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.02.2005, 21:24
Gravehill:n Avatar
Gravehill Gravehill ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.06.04
Sijainti: Töysä, Finland.
Viestit: 1.437
Perusasetus


[/quote]
Perkule mut on tunnistettu!!!!!!!!!!!Joo kyllä mä oon se patukan omistaja.Patukka on vaan kokenut pienen muodon muutoksen.On tullut vinssii, uutta peltii vähän ja lisää saa sitä, ennen kesää viälä musta maali niskaan niin avot ja ne 35" joittenka kanssa on vedetty korotukset tappiin asti.Eli 7,5cm alusta,rungolta 4,5cm ja ne 35" MT/R.Oli kiva parkeerata kyläkaupas kun konepelti oli melekeen volovon katon korkeudella eli pienet kinnerit antaa hyvin tilaa.Tein äsken ekat tyypit 35":lla hyvin jaksaa vetää mäetkin ylös (urpo vaan vinku enemmän) samoinkun 32":lla.Nyt on hyvä citymaasturi pääsöö melekeen petoniporsaitten yli


[/quote]

Joo tätä kärryä ei voinu olla huomaamatta sieltä pappacorolloitten välistä oli senverran komia peli. no oli mulla sentään hojossa ainaski katto viälä ylempänä ku sulla

-mitä hyötyä on maasturista jossei sitä koskaan käytä?-
-86 HJ 61
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.02.2005, 22:25
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.772
Perusasetus




Joo tätä kärryä ei voinu olla huomaamatta sieltä pappacorolloitten välistä oli senverran komia peli. no oli mulla sentään hojossa ainaski katto viälä ylempänä ku sulla


Viimeisin mittaus näytti että katto on 195 senttimeetterii maasta

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ulkomaisia offikauppoja?? Tekniikka & Jutustelu 12 07.02.2009 16:13
offikauppoja tallinnassa??? Tekniikka & Jutustelu 6 03.07.2006 23:53


Sivu luotu: 14:23 (GMT +2).