Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Bees & Honey
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Bees & Honey Tänne voit kirjoittaa jos sinulla on huolia terveydestäsi tai elämästäsi. Koulutetut lääkärimme / psykologimme / psykiatrimme vastaavat 100%-luotettavasti ja varmasti. Voit kysyä häveliäimmätkin kysymyksesi.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.03.2002, 23:23
MaiklNait
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

karvat


Hej Hannu kevääsi on ollut todella antois. Olen jo pitkään lukenut palstaasi ja nyt rohkenin kirjoittaa sinulle.

Minulla on ollut jo pitkään onglma tukkani kanssa voisitko kertoa mikä auttaa karvoitukseeni?? mistä voi johtua että kaikki karvoitus alueeni karvat vääntäytyvät mahdottomaan kiharaan. Voisitko Hannu kertoa mikä rasva / voide voisi oikaista ongelma alueeni. olen kärsinyt tästä ongelmastani jo pitkään ja se on aiheuttanut minulle vakavia henkisiä ongelmia. olen monesti ratkaissut ongelmani suonen sisäisillä aineilla, mutta ratkaisu on aina ollut vain väliaikainen. siksi haluaisin että kerto0isit minulle vinkkejäsi ja voisin taas elää normaalia elämää.

Hyviä kevään jatkoja ja toivottavasti perheesikin voi hyvin. vastaathan heti kun vain voit mutta koska ongelma on melko arka niin toivottavasti vastaat hen koht.

Ps. palstasi on todella auttanut minua selvitymään päivästä toiseen

Raketti kuuhun ja spagetti suuhun

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
karvat bono Jokes 2 14.12.2002 22:36


Sivu luotu: 16:26 (GMT +2).