Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Bees & Honey
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Bees & Honey Tänne voit kirjoittaa jos sinulla on huolia terveydestäsi tai elämästäsi. Koulutetut lääkärimme / psykologimme / psykiatrimme vastaavat 100%-luotettavasti ja varmasti. Voit kysyä häveliäimmätkin kysymyksesi.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.02.2002, 15:53
Hannu
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

UKK eli Usein Kysytyt Kysymykset


Hei kaikki lukijat!
Päätin tehdä tällaisen usein kysytyt kysymykset jutun koska mielestäni se on trendikästä.

Eli tästä lähtee, kysymys on merkattu aina K-kirjaimella, ja vastaus V-kirjaimella.

--

K: Doc! Mä rakastelin mun poikafrendin kanssa tossa kuukausi sitten. Me käytettiin kondomia ja kysymys kuuluukin: Koska voin ottaa sen pois emättimestäni?

V:Ota vaikka heti ja laita se pesukoneeseen. Näin voitte käyttää sitä uudelleen!

--

K: Dear Doc! Pussasin mun parhaan kaverini koiraa eilen. Voikohan mulla olla nyt joku sukupuolitauti?

V: Hyvin paljon mahdollista. Hakeudu välittömästi lääkärille! Myös kulkutaudit tulee testata tässä tapauksessa.

--

K: Docci! Luikastuin viime keväänä ja tampoonini upposi syvälle emättimeeni. En ole vieläkään saanut sitä pois sieltä! Mun alapää haisee tosi pahalle ja pissani on vihreätä. Onkohan jotain vialla? Pitäisikö mennä lääkäriin?

V: Ei sinun lääkäriin tarvitse mennä. Kyllä se tampooni sieltä emättimestäsi aikanaan tulee. Jäi minullekin kollegani kynä perseeseen kuukaudeksi (kunnes huomasin sen ja otin pois), eikä siitä mitään sivuvaikutuksia tullut. Palautin kynän, ja kaikki on taas hyvin.

--

K: Yo doc! Mä oon tosi kova jätkä ja aattelin nussia yhtä muijaa tänä iltana. Mut sitte yks mun kamu kerto että muistathan käyttää kortsua. No tästä tuleekin kysymys: Mikä vittu on kortsu?

V: Kortsu eli kondomi on väline, jolla ehkäistään sukupuolitaudit, jotta vaimo kotona ei tietäisi mitään vieraissakäymisistä. Kortsuja saat lähimmästä Alkosta. Vai saikohan sieltä ne pillerit..? Hmm. No en ole ihan varma. Se on kyllä varma että tuolta Alkosta löytyy jotain hyödyllistä jos menet sänkyyn tytön kanssa.

--

K: Tsau doc! Jelpi vähän meitä kun meillä on pieni ongelma. Mä oon seurustellu tyttöystäväni kanssa jo kahdeksan tuntia ja me haluttais rakastella. Lääkäri ei kuitenkaan suostunut antaa meille e-pillereitä! Kondomia ei voida käyttää, kun se lipsuu mun pippeliltä pois. Miten me voidaan rakastella, ettei tulis raskautta. Me ollaan 7-vuotiaita.

V: Ota kondomi ja pue se peniksellesi. Sitten solmi se varresta vaikkapa maalarinteipillä kiinni itseesi tai laita tiukka kuminauha peniksesi päälle niin eiköhän se kondomi siinä pysy. Kaikkea hyvää teille jatkossa!

--

K: APUA! Olen 14-vuotias poika. Eilen leikin pippelilläni ja se tuntui mukavalta. Mutta yhtäkkiä kun tuntu tosi hyvältä, vuosi siitä jotain valkoista. Mitä se oli? Oliko se verta?

V: Älä huolehdi. Ei se ollut verta. Se oli ihan normaalia valkovuotoa jota ilmenee kaiken ikäisillä naisilla.

--

K: Doc, help me! Mulla on pari tosi kipeetä ongelmaa. Yx niistä on mun olemattomat rinnat. Mä oon ihan lauta! Arvaa onx kivaa lähtee uimaan, kun kaikki näkee ettei mulla oo rintoja nimekskään! Sitte mun kuukautiset ei oo vielä alkanut. Oonko mä jotenki epäkehittynyt?
Olen 8-vuotias.

V: Kyllä tuon ikäisenä pitäisi kuukautiset jo esiintyä, joten menepä välittömästi gynekologisi juttusille. Odota nyt vielä vuoden verran rintojesi kanssa, mutta jos olet lauta vielä vuoden päästä, hanki itsellesi silikonirinnat.

--

K: Moi Doc!
Hjelppaa mua vähäsen, kun mulla on näitä ongelmia.
1. Ekaks täytyy kertoo että mä oon lesbo. Tykkään tytöistä ihan mielettömästi!
Eilen rakastelin ensimmäistä kertaa toisen tytön kanssa ja se
oli ihanaa! Poikia en enää edes ajattele seksuuaalisesti! Olenko epänormaali?
2. Sitte mun täytyy kertoo mun oudoista haluista. Tänä aamuna nussin
kaulimen kanssa! Toissaviikolla työnsin paistinpannua kahvasta vittuuni.
Sitten mä oon kerran kuohinut lusikalla persettäni. Mitä mä teen kun nyt
mä kiihotun raastinraudasta?!?!?!?
3. Tää on mulle tosi arka paikka: Aina kun kuulen sanan "keittiöapulainen", mä saan orgasmin ja
sitten mulle tulee pissat housuun. Ei muuten ollut kivaa olla koulussa keittiössä töissä!
Pleez, vastaa mun ongelmiini! Ja pidäthän huoli ettei kukaan saa tietää näistä mun propleemista!!?
Jos vaikka vastaat henkilökohtaisesti kirjeellä; Nimeni on Jaana Halttunen ja osoitteeni on
Vaakatie 4, 01230 Vaasa. Olen 15-vuotias ja olen 52kg ja 169cm. Kiitos jo etukäteen!

V: Ei mulla ole aikaa vastata kirjeitse joten tässä saat Jaana vastauksesi:
1. Et ole epänormaali. En minäkään ajattele poikia seksuaalisesti.
2. Suosittelen että siirryt muovista tehtyihin keittiölaitteisiin.
3. Ei tuo ole mitään; Minä paskannan aina kilon verran housuihini, jos kuulen heti orgasmin
jälkeen: "Vaimosi on täällä!"

--

K: Eihän tupakanpoltto aiheuta keuhkosyöpää, eihän? Nimin. Vastausta aneleva.

V: Päin vastoin. Uusin johtavien tupakanvalmistajien avokätisesti rahoittama tutkimukseni osoittaa kiistattomasti, että tupakointi rasittaa verenkierto- ja hengityselimistöä jopa vähemmän kuin tavallinen liikunta. Vaarana on ainoastaan ns. tenniskyynärpään eli epicondylitis lateralis humeri:n kehittyminen, joka on varsin kivulias rasituksen aiheuttama kyynärvarren ojentajalihasten kiinnityskohdan tulehdus. Tämän voi kuitenkin välttää opettelemalla pitelemään sytytintä vaihtelevasti vuoroin kummassakin kädessä. Joten röökiä huuleen. Aski päivässä pitää lääkärin voitolla!

--

K: Minulla oli viimeksi kuukautiset neljä kuukautta sitten ja olen tuntenut itseni melko pahoinvointiseksi viime aikoina. Äiti epäilee, että olen raskaana, mutta miten se olisi mahdollista, sillä olen neitsyt? Nimin. Tiedoton

V: Hyvä Tiedoton, horoskooppimerkkisi ei kuulu tähän. Nykylääketieteen valtavista edistysaskeleista huolimatta sen perusteella on diagnoosia äärimmäisen hankala tehdä edes välttävällä varmuudella. Astrologian ja lääketieteen valillä ei ole toistaiseksi pystytty osoittamaan selvää yhteyttä ja käsitykseni mukaan myös neitsyellä on mahdollisuus löytää se oikea jonka kanssa voi kantaa kortensa kekoon planeettamme ylikansoittamisessa.

--

No niin lapsukaiset. Jos et löytänyt juuri SINUN ongelmaasi tästä listasta. Kirjoitahan minulle, ja kysy rohkeasti! Muista liittää mukaan nimesi ja mahdollinen osoitteesi, jotta voin tarvittaessa tulla tekemään kotikäyntejä.

Ystävällisin terveisin:

.Doc.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kuinka usein peset pyykkiä viikossa? kerio This And That 19 02.10.2007 00:53
Fysiikan ja kemia kysymykset A-P Chit-Chat 19 25.02.2006 14:14
Kuinka usein juopottelet? offroadjouni Keittopuhe 37 20.04.2005 07:35
Kuinka usein käyt offaamassa? offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 15 20.11.2003 22:07
kysymykset bono Jokes 0 11.03.2003 18:48


Sivu luotu: 13:53 (GMT +2).