Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.03.2005, 20:22
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Mitä teen tämän ongelman kanssa?


Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton.
Usein käy niin että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä aina joku työkaveri jota en tunne.

Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan?

Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen. Jäin väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä. Pitkähkön odottamisen jälkeen lähistölle pysähtyikin mersu jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä.

Siirryin piiloon oman autoni taakse, etteivät he havaitsisi minua. Siinä kyykkiessäni huomasin alkavaa ruostetta takalokasuojan kaaressa.

Pitäisikö minun teidän mielestänne vaihtaa koko kaari vai asentaa vain uusi levikeosa?


Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.03.2005, 20:28
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

R

GMC 305cid 4x4 NP208 700R4 35/75/15
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.03.2005, 20:31
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.846
Perusasetus

Ohhoijaa kun on onneton kopio..

-- Ford ja jokainen käynnistys on yllätys --

Nerd-O
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.03.2005, 07:54
HEKULIINI HEKULIINI ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.04.04
Sijainti: Belarus.
Viestit: 1.681
Perusasetus

Juu, mutta juttu on silti aina yhtä hyvä!!!

--Dodge ja Jeeppi ne yhteen soppii--

....o_o_o_o
./| ,[_____],
|¯¯¯L--O|||||||O
()_)¯()_) ¯¯¯ )_)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.03.2005, 13:00
blazoffer:n Avatar
blazoffer blazoffer ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 31.01.05
Sijainti: Sipoo
Viestit: 802
Perusasetus

Vanha mutta ah, aina niin hyvä. Tosin tullut tutuksi erillaisella lopulla:

Aloin kuitenkin miettimään kannattako kovalla pakkasella poistaa öljyt lukosta kokonaan vai kuinka luotettavana pitäisitte synteettisten öljyjen tuomaa laukaisuvarmuutta?

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.03.2005, 13:02
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Vanha mutta ah, aina niin hyvä. Tosin tullut tutuksi erillaisella lopulla:

Aloin kuitenkin miettimään kannattako kovalla pakkasella poistaa öljyt lukosta kokonaan vai kuinka luotettavana pitäisitte synteettisten öljyjen tuomaa laukaisuvarmuutta?

Itse en ainakaan jätä aktiota märäksi öljystä, eli suihkutus ja pyyhkäisy.. riippuu tietenkin öljystä mutta näin olen itse toiminut. Ja se laukaisuu riippuu tietenkin siitä että iskuri ja sen jousi on kunnossa.

GMC 305cid 4x4 NP208 700R4 35/75/15
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiluxin hehku hävis! MITÄ MÄ NYT TEEN? hakkivakiohilu Tekniikka & Jutustelu 16 13.01.2006 20:40
se käyntihäiriö TD5 ja ongelman ratkaisu! lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 1 03.09.2004 04:35


Sivu luotu: 03:13 (GMT +2).